Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:33

Erg he dat ze dat nog steeds durven te verkopen.

Ik heb trouwens een liefhebber voor de Arabierentijdschriften gevonden, dus Beau, je krijgt de Bitten en de QH Journals.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:37

Hahaha ok, vind Arabieren toch niet zo heel erg leuk Clown Wil je er trouwens wat voor hebben?

Tja idd, het was dat ik mijn telefoon niet mee had want anders had ik een foto gemaakt. Zelfs mijn moeder zag in een oogopslag dat het gewoon geen kwaliteit was. Jammer dat het gewoon verkocht mag worden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 09:44

Goeiemorgen Lachen

Ik ga me maar eventjes voorbereiden op school. Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:53

's Middags Clown

En school is weer begonnen hoor... Wil nu alweer naar huis Vork

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:59

Miss_Montana schreef:
Hahaha ok, vind Arabieren toch niet zo heel erg leuk Clown Wil je er trouwens wat voor hebben?

Nee hoor, ik hoef er niets voor, vind het fijn dat het niet meteen bij het oud papier beland. Toch zonde van zulke leuke tijdschriften!
Ben je er Donderdag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:06

Ja idd, dat is zeker zonde! Jep, ik ben er gewoon om 19u. Voelt Eef zich trouwens alweer wat beter?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:17

Ja hoor, die zat - weliswaar nog snipverkouden - zaterdag weer les te geven. Ik ga vanavond Rejoice rijden, Eef heeft Glory vandaag gedaan. Ben benieuwd hoe mijn rug het houdt, vanmorgen uit bed had ik er flink last van. Toch maar even een afspraak maken bij de chiropractor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:19

Balen dat je nog steeds last hebt van je rug. Maar wel fijn dat je iig maar 1 paard hoeft te rijden. Je kan idd beter het zekere voor het onzekere nemen als het om je rug gaat vind ik altijd.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:42

Miss_Montana schreef:
Je kan idd beter het zekere voor het onzekere nemen als het om je rug gaat vind ik altijd.

Idd Ja

Ik ben al weer uit, ik ga even kijken of ik nog wat Amerikaanse afleveringen van m'n favo serie kan bekijken op internet. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:50

Heej! Welke serie kijk jij altijd op internet? Ik heb al een tijdje niet meer OC gekeken op allfg.org. Moet maar snel weer eens tijd vrijmaken!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:05

Ik kijk altijd House maar die 1x in de week vind ik toch te weinig, dus ik probeer ´t via internet te volgen, maar ik heb nog niks kunnen vinden. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:12

Iemand heeft gisteren in een fototopic van Stees gereageerd... Vaag Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 09:54

Ja ik zag het ja. Nouja, mss een laatkomer Clown Goh, we zijn weer begonnen en de eerste ruzie is al van start gegaan op school
Go jij! Go jij!

House heb ik een paar keer gekeken maar op de een of andere manier kan ik het maar niet volgen. Maar het is volgens mij wel een goede serie ja Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:00

Jij moet ook altijd ruzie maken he... Vork

Ik ga richting school Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:47

Dat valt nog best mee, ik ben althans niet degene die de ruzie start (gelukkig). Net vergadering gehad en zowaar zonder kleerscheuren ervanaf gekomen. We zijn eruit gekomen dat we naar een Hotel gaan ipv een Hostel waar je de badkamer met 10 anderen moet delen. Nou, nu nog boeken en we zijn helemaal safe.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:25

*LOL*

Is toch leuk 1 badkamer delen met mensen die allemaal minstens een half uur de badkamer willen gebruiken. Nagelbijten / Gniffelen

Ze zijn weer vaaag bezig op school, een van de OA's die altijd loopt te zeuren dat ik niks doe in de mediatheek (bokken is toch iets? Nagelbijten / Gniffelen ), zette me expres achter een andere pc, nummer 9 lag bovenop, als je achter die pc zit kan ze in principe gewoon alles zien wat jij doet, nummer 22 lag daaronder en die pakte zij. Nu kan ze dus niet zien wat ik doe... Blond

Werken op een school doet iets vreemd met mensen denk ik. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:29

Hmm mss is ze gewoon een beetje dom? Nagelbijten / Gniffelen Ik denk ook wel dat je op een gegeven moment gewoon een beetje doordraait als je er lang werkt Ja

Ik deel toch liever mijn badkamer met 1 of 2 personen dan Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:34

1 of 2 personen zou inderdaad iets fijner zijn, in Londen moest ik ook een badkamer delen met 2 medeleerlingen, gewoon een beetje inplannen en 't moet lukken. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:35

Idd, ik een half uur de rest een kwartier Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:38

*LOL*

En jij nog blijven beweren dat jij zo aardig bent he? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:42

Hahaha ja hoor Vork

Wat een wind buiten trouwens he? Niet normaal joh! Gelukkig heb ik de wind aan de zijkant van en naar school. Moet er niet aan denken om nu tegen te hebben Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:43

Ik heb altijd wind tegen als ik naar school of Stees ga, ik ben dus bijna van m'n fietsje gewaaid. Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik vrees dat ik vandaag op de terugweg niet heel veel hoef te trappen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:46

Arme jij Ach gut

Terug is dan idd veel beter fietsen *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:47

Da's te hopen ja Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:51

Het gebeurt ook nog wel eens dat de wind draait, dat moet je dan helemaal niet hebben