Majah was het ook maar zo met Skribble..

Het komt wel weer..
Wanneer zijn er weer wedstrijden op de manege..??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. 

luxket schreef:ik ben de nieuwe bonny hahaha enik ga ook meikamp doen..nou jah als san en maaik het ff niet meer redden en wanneer ik vrij ben dus zondag maandag en dinsdag zoiezo![]()

(daar sgiet je veel mee op
)
Njaah verder ben ik lang heb bruin haar en bruine ogen
hahahahha
hahaah kels hoe laat kom jij naar me toew?? 

zodrekt ga i kweer naar poel want ik heb om half 7weer les

Skribbleee schreef:Jaah ik zit in 3C(daar sgiet je veel mee op
)
Jij gaat vaak met dat kleine meisje om..
Ik gah ook weleens met Timara en Prissilla mee die ken je tog wel dat is dat nichtje van dat meisje...Njaah verder ben ik lang heb bruin haar en bruine ogen
hahahahha
hahahah
Nouuu we d88 laten we ff galoperen dus me vader word eraf gegooit en ik racede verder met Skribbleee 8er me aan... ik kon dus niet meer remmen en Effieee rende door alle bosjes heeen (met Skrib 8er hem aan..) Toeeen ging Eff ineens naar links en ik naar Regtss.. dus toeen lag ik daar
Mjaaah toeen rende effy en Skrib dus weer weg.. en naa 5 minuten kwam Skriibllee weer tru (zooo lieef)
Maar ef was nog dus ik de manege bellen maar daar was ie nog niet en toeen kwamen Maaike en Bonny ons helpen zoekn
Thanx meiduuuhh (K) En toen was ie weer helemaal trug en hij heeft niks..
behalven een stukke teugel
JessiiCaa schreef:Roeli is nog steeds niet op msn gekomen. wie ken haar nog meer? en wie weet waar ik haar misschien nog meer ken bereiken? stuur me anders maar een pm!

noekje schreef:JessiiCaa schreef:Roeli is nog steeds niet op msn gekomen. wie ken haar nog meer? en wie weet waar ik haar misschien nog meer ken bereiken? stuur me anders maar een pm!
heet ze niet van wijngaarden ofzo van dr achternaam.. kzou zeggen zoek haar op in telefoonboek
Zoo spannend middagje kels! Gelukkig is er niets met Everest en skrib

Skribbleee schreef:Oh okeee... Maar heb je nu ff toegevoeegt op msnhahahah
Ik heb vandaag tog veel meegemaakt... Zal ik het maar ff vertellen??
Nouuu ik (op Everest) en me vader (op Skribble) gingen naar het bos..![]()
Nouuu we d88 laten we ff galoperen dus me vader word eraf gegooit en ik racede verder met Skribbleee 8er me aan... ik kon dus niet meer remmen en Effieee rende door alle bosjes heeen (met Skrib 8er hem aan..) Toeeen ging Eff ineens naar links en ik naar Regtss.. dus toeen lag ik daar
Mjaaah toeen rende effy en Skrib dus weer weg.. en naa 5 minuten kwam Skriibllee weer tru (zooo lieef)
Maar ef was nog dus ik de manege bellen maar daar was ie nog niet en toeen kwamen Maaike en Bonny ons helpen zoekn
Thanx meiduuuhh (K) En toen was ie weer helemaal trug en hij heeft niks..
behalven een stukke teugel
hahah. Lief van Skribbkle dat hij terug kwam! 
hihi ga zo lekker naar me paardje dan naar maaaaaanii en dan naar een trailer kkijken die we mss gaan kopen!!

Manon heeft ook lekker vrij..
.