Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

germus

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 09:54

He dat is leuk de nieuwe eigenaren van Veron, dat wordt zeker contact houden.
Dat is mooi vervelend voor je A zo'n ontsteking.
Ik hoop dat je weer snel boven op bent, en weer lekker kunt paardrijden. Joyce gefeliciteerd met je winstpunt, super hoor.
Gisteren wezen springen in Tilburg bij molenheide ofzoiets wat een kleine bak om in te springen ( het leek wel 20 bij 40 ).
Ik had 16 strafpunten en W was helaas uitgebelt, maarja volgende keer beter.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 18:07

Ja Germus ik hoorde al dat het in Tilburg was, de bak is groot genoeg maar door de hoge wanden lijkt hij heel klein, de bodem was/is? daar verschrikkelijk, ziet er goed uit maar de hoefslag ligt toch wel een stukje lager.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:54

Ja, lijkt me leuk om af en toe hier te melden hoe het met Veron gaat (als hij goedgekeurd enzo hier staat..) Zal wel foto's maken, kunnen jullie het ook nog zien!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:22

Weet je ook al wanneer die gekeurd word (s. zou me dat ook wel laten weten hoor)

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 09:16

Nee dat weet ik nog niet.. Zitten een beetje met lastige agenda's, maar als ik het weet zal ik het wel vertellen!

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 09:55

Amarie schreef:
Ja Germus ik hoorde al dat het in Tilburg was, de bak is groot genoeg maar door de hoge wanden lijkt hij heel klein, de bodem was/is? daar verschrikkelijk, ziet er goed uit maar de hoefslag ligt toch wel een stukje lager.

De bodem was inderdaad niet fijn, kei hard en de hoeken weer erg los.
Maarja, volgende week woensdag nieuwe kansen in schijndel.
Ik kon ook afgelopen zondag niet lekker doorrijden,dus het lag weer aan mij.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 16:18

O maar Schijndel is een ander verhaal, daar zul je je veel beter op je paard voelen, ruimte om los te rijden en goede bodem.
Veel succes, wanneer moet je?

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 22:38

Marie ben je morgenavond op de manege? Dan kun je me het vertellen van internet Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:25

Nou veron wordt vrijdag gekeurd dus ik ben benieuwd.. Hoop alleen niet dattie voor 12 uur weggaat want dan moet ik donderdag al afscheid nemen Huilen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:50

Lin ik ben er morgen eind van de middag (zoals het er nu uitziet) dus tussen 5 en half 7 misschien zie ik je dan. Anders donderdag avond op Indoor ???
Joyce neem alvast donderdag afscheid je kunt maar niet weten.

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 08:01

Amarie schreef:
Lin ik ben er morgen eind van de middag (zoals het er nu uitziet) dus tussen 5 en half 7 misschien zie ik je dan. Anders donderdag avond op Indoor ???
Joyce neem alvast donderdag afscheid je kunt maar niet weten.

J heel veel sterkte en doe het idd alvast donderdag.

marie weet niet of ik het vandaag ga halen rond 6 uur! En ik ga alleen zaterdag naar indoor maar we spreken elkaar anders bel ik je binnenkort want ik ben benieuwd...

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 11:09

Is goed Lin, ik weet niet of ik zaterdag ga.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 11:21

Amarie schreef:
O maar Schijndel is een ander verhaal, daar zul je je veel beter op je paard voelen, ruimte om los te rijden en goede bodem.
Veel succes, wanneer moet je?

De startlijst van woensdag staat er nog niet op.
W. gaat ook mee met Ungaro.
Dinsdagavond gaan we alvast oefen in schijndel.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:23

Citaat:
Nou veron wordt vrijdag gekeurd dus ik ben benieuwd.. Hoop alleen niet dattie voor 12 uur weggaat want dan moet ik donderdag al afscheid nemen

Vrijdag om 11 uur wordt Veron gekeurd, dus ben bang dat je donderdag al afscheid moet nemen.. Sterkte ermee en als hij hier komt zal ik foto's maken hoor, die zal ik hier wel laten zien!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 00:13

Ik neem vrij van mijn werk hoefde toch maar 3 uurtjes.. Dan kan ik samen met S. meejanken denk ik Tong uitsteken ach ja of we nemen hem weer mee naar huis, maar dat denk ik niet

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:18

Ik ga vanavond Veron nog even wat suikerklontjes en ander lekkers voeren.... Gister wassie ook al iets lekkers in mijn zakken aan t zoeken nadat S m gelongeerd had.... LesleyLady veel plezier met Veron, en J kop op he Ach gut ?? Tot vanavond....

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:44

jaa lief issie he.. Ach gut ik ga morgen mee dus weer een excuus om een keer te janken haha Tong uitsteken

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:43

Niet teveel huilen hoor, dan moet ik ook Bloos Had ook al tegen S. gezegd dat ze altijd kan komen kijken, en ik zal ook wel laten weten hoe het gaat enzo.. Met de oude eigenaar van Lotus heb ik ook nog contact, terwijl ik Lotus al ruim 5 jaar heb..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:21

Oei, doen jullie hem dan wat lekkers geven namens mij.
Ik ben vanavond op Indoor en ga het morgen voor 11.00 uur niet halen denk ik.
Succes iedereen morgen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 19:19

LesleyLady schreef:
Niet teveel huilen hoor, dan moet ik ook Bloos Had ook al tegen S. gezegd dat ze altijd kan komen kijken, en ik zal ook wel laten weten hoe het gaat enzo.. Met de oude eigenaar van Lotus heb ik ook nog contact, terwijl ik Lotus al ruim 5 jaar heb..

we huilen dan niet omdat ie naar jullie gaat hoor, maar gewoon omdat het zon lief paard is.. S zij ook zoeen krijg ik er nooit meer.. Maar deze keuze moest ze maken dus er zit niks anders op.. Maar hij gaat het goed krijgen bij jullie dat weet ik zeker.. Zal wel een keer met S afspreken dan als ze wil misschien komen we dan met zijn 2en (nouja 3en Tong uitsteken) kijken.. En jij zit op bokt dus ik zal vaker horen hoe het met hem gaat denk ik.. (hoop ik Clown )

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:43

Nou hij is goedgekeurd en meteen met hun mee naar huis gegaan (hoop dat de reis verder goed gegaan is) We hebben ons goed ingehouden.. en ik wens hem veel plezier bij jullie

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 17:03

Wat fijn dat hij is goedgekeurd, hij zal vast een goed huis krijgen. Maar toch nog sterkte joyce met het gemis, t zal wel even wennen zijn, geen veron meer. Gelukkig kun je m via bokt wel blijven volgen, waar dit forum al niet goed voor is Knipoog

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:37

Was bewst gek die lege stal... maar hij krijgt t vast hardstikke goed!! Ben ook benieuwd of de reis goed gegaan is....

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:51

Het wordt leeg op de manege, 1 april gaan een aantal overwinteraars ook weg, + die van NvP gaat de komende week.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:59

Jaa idd dan word de 4 stal de 2 stal Tong uitsteken en dan annabel binnenkort.. Pff ben benieuwd

Nou vandaag weer op geroz gezeten (eerst gelongeerd en ik daarna erop uitgestapt) toen ik been gaf kreeg ik ff een flinke reactie (hij kwam omhoog) en daarna kon ik gewoon drijven

En heb vandaag mijn knijntje opgehaald Lachen hij is mooi beige en heeft een lekker grote kooi Lachen en met lekker weer kan ie buiten spelen Lachen