Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amarie schreef:Ja Germus ik hoorde al dat het in Tilburg was, de bak is groot genoeg maar door de hoge wanden lijkt hij heel klein, de bodem was/is? daar verschrikkelijk, ziet er goed uit maar de hoefslag ligt toch wel een stukje lager.
Amarie schreef:Lin ik ben er morgen eind van de middag (zoals het er nu uitziet) dus tussen 5 en half 7 misschien zie ik je dan. Anders donderdag avond op Indoor ???
Joyce neem alvast donderdag afscheid je kunt maar niet weten.
Amarie schreef:O maar Schijndel is een ander verhaal, daar zul je je veel beter op je paard voelen, ruimte om los te rijden en goede bodem.
Veel succes, wanneer moet je?
Citaat:Nou veron wordt vrijdag gekeurd dus ik ben benieuwd.. Hoop alleen niet dattie voor 12 uur weggaat want dan moet ik donderdag al afscheid nemen
LesleyLady schreef:Niet teveel huilen hoor, dan moet ik ookHad ook al tegen S. gezegd dat ze altijd kan komen kijken, en ik zal ook wel laten weten hoe het gaat enzo.. Met de oude eigenaar van Lotus heb ik ook nog contact, terwijl ik Lotus al ruim 5 jaar heb..