Ergens rondom/bij Haren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schawtje schreef:slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons
HAHAHHA AFGELIKTE BOTERHAM
Volgens vandale.nl
Schawtje schreef:EUH?
Ergens rondom/bij Haren?
mira_01 schreef:roosjuh1994 schreef:bij ons op sgool zitten wel heel veel sletjes jah dat wel maar ik weet niet of dcat wel echte sletjes zijn volgens mij gewoon meer meisjes die het leuk vinden honderd keer eagle te zeggen en dan nog een grote bek terug te verwachtan van andere meiden
eagle?
roosjuh1994 schreef:bij ons op sgool zitten wel heel veel sletjes jah dat wel maar ik weet niet of dcat wel echte sletjes zijn volgens mij gewoon meer meisjes die het leuk vinden honderd keer eagle te zeggen en dan nog een grote bek terug te verwachtan van andere meiden
Schawtje schreef:Hahaha weet ik veel ik l.ul ook maar uit mn nek
Nee, ooit heb ik je wel eens zien fietsen, paar maanden geleden ofzo
mencis schreef:roosjuh1994 schreef:bij ons op sgool zitten wel heel veel sletjes jah dat wel maar ik weet niet of dcat wel echte sletjes zijn volgens mij gewoon meer meisjes die het leuk vinden honderd keer eagle te zeggen en dan nog een grote bek terug te verwachtan van andere meiden
Dat zijn geen sletten..
Dat is gewoon dom en zielig gedrag
Schawtje schreef:De kerstman
Schawtje schreef:Nou hij had niet echt tijd, want zn rendieren hadden teveel biks gegeten en hij had de leidsels per ongeluk aan zn fiets gebonden. Maar hij had wel een baard, net de dag ervoor paars geverfd volgens mij.
Schawtje schreef:Ik ben ook heel lekker