Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar het is echt zo'n braaf beest. Je kan haar op zen kop zetten en dat doet ze je nog niets

. Nou ja eigenlijk heeft de concierge ze gevonden 

)
Als het dan tenminste weer beter gaat, en ik bied me natuurlijk altijd vrijwillig aan om op Djol te rijden
Mag morgen een uurtje binnen rijden op Djol
dus ja dat mag Fen.
kooslover schreef:Zeg anders had ik gewoon 3 weken niet kunnen rijden, dat is wel erg veel van het goede ....

Wat een scheet is het toch ook. Samen met Anneloes en Sabine mocht ik binnen blijven rijden. Zij zaten op Manda en Izzy. Nou was lekker rustig zo met zijn drieeen. Ze houdt wel lekker vast aan de linkerkant dus net als Fen lekker veel voltes gereden. Na een halfuurtje wilde Sabine en Anneloes graag een galopje proberen. Ik ben nog even blijven draven en heb toen ook maar een poging gewaagd. Dat was dus de linkergalop. Ging echt super,(Ja oké aad stond aan de kant en die heeft overal wel wat op aan te merken he
) ze was niet echt heel erg druk en is niet teruggevallen
. Later nog een rechtergalopje geprobeerd maar hier viel ze wel vaker terug naar draf, gelukkig was ze hier ook niet echt druk! Mijn mams heeft nog geprobeerd om wat foto's te maken maar hier heeft djol weer lichtgevende oogjes (ik trouwens ook
)