Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:23

ja, ik vond het ook vreemd en Djol was verders een schatje. Ze zit ook super, dus die keiharde scheurgallop was niet echt eng, alleen irritant Vork

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 19:42

Haha ja daar heeft ze echt altijd al moeite mee gehad Knipoog. Maar het is echt zo'n braaf beest. Je kan haar op zen kop zetten en dat doet ze je nog niets Tong uitsteken
En die dikke buik is best ergens goed voor: Zit heerlijk Haha!

Ik heb mijn sleutels gevonden Haha!. Nou ja eigenlijk heeft de concierge ze gevonden Knipoog

Maar ik ben weer slim bezig geweest. Ik wilde mijn bus halen dus ik natuurlijk rennen. Toen stond ik vlak voor de bus en ging ik op mijn plaat.... en nu is mijn enkel er dus weer fantastisch aan toe Verdrietig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 19:44

Al 80 pagina's Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 19:59

wat gaan we snel Haha!
En gelukkig heb je je sleutels weer terug.

Ik zat vanmiddag in de trein naar amsterdam en toen zat er iemand naast me die lag te slapen en te snurken Boos!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 22:17

Ja dat is ook altijd zo grappig, ik houd niet van mensen die naast je komen zitten Tong uitsteken
Vanmiddag stond ik in de bus en zat er de hele tijd zo'n dom wijf tegen me aan te duwen Bloos

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:48

arme enkel Ach gut

Ik ga niet zovaak met de bus/trein, maar vind het wel altijd leuk om mensen te kijken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:43

Haha, ik ging ook bijna nooit met het openbaar vervoer, maar nu moet het wel. En ach het went en het slaapt heerlijk Tong uitsteken
Alleen als je in zo'n stoptrein zit vraag je je echt af of je met de bus niet sneller bent Knipoog

En ach die enkel is hier al aan gewend (Is pas de derde keer in 2 jaar ofzo Tong uitsteken)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 16:21

oooh....

Wanneer ga jij nou weer rijden? want dinsdag was je er niet...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 17:19

Misschien dat ik zaterdag ga, maar alleen als ik binnen zonder zadel kan rijden, want met zadel en lichtrijden is denk niet zo'n strak plan met mijn voet. Dus ik weet niet of dat mogelijk is en anders moet ik alweer afzeggen Clown
En dan ben ik er dinsdag weer Lachen Als het dan tenminste weer beter gaat, en ik bied me natuurlijk altijd vrijwillig aan om op Djol te rijden Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 18:53

hihi, zal wel mogen als je het even meld. Zetten ze jou gewoon op Djolly en mag je lekker zonder zadel binnen op haar rijden, toch?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 22:50

Nou, ik heb helemaal geen melding van nieuwe berichten gehad!!! Boos! Boos!

@ Sas, met een gekneusde kun je beter niet rijden hoor... Knipoog

@ Wen, morgen mogen we weer!!!!!! Go jij! Go jij!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:55

O jawel hoor, ik kan prima rijden Knipoog Mag morgen een uurtje binnen rijden op Djol Haha! dus ja dat mag Fen.
Veel plezier met rijden vanavond antoinette en Wendy!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:04

Zeg anders had ik gewoon 3 weken niet kunnen rijden, dat is wel erg veel van het goede .... Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:30

uurtje binnen op Djol, veel plezier sas. Hoop dat ze bij jou een beetje rustiger is in die rot linker gallop Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 18:35

kooslover schreef:
Zeg anders had ik gewoon 3 weken niet kunnen rijden, dat is wel erg veel van het goede .... Tong uitsteken

Bang voor afkikverschijnselen?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 12:28

En we hebben gisteren lekker gereden. Alleen moet Aad niet zoveel kletsen, dan hebben we nog een keer tijd voor de galop. Luna was lief en ze zit ook erg lekker, alleen helaas dus niet gegaloppeerd.
Maar wel een lekker rustige es met 8 personen. Wel leuk bij de 'beginners' heb lekker beetje voor mezelf gereden, stelling en overgangen. Aan eind had ze niet echt veel zin meer, steeds de teugels uit mijn handen trekken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 14:39

Haha gekke loen Knipoog

Ik ben inderdaad bang voor afkikverschijnselen Knipoog
Ik heb echt super gereden op Djolly Haha! Wat een scheet is het toch ook. Samen met Anneloes en Sabine mocht ik binnen blijven rijden. Zij zaten op Manda en Izzy. Nou was lekker rustig zo met zijn drieeen. Ze houdt wel lekker vast aan de linkerkant dus net als Fen lekker veel voltes gereden. Na een halfuurtje wilde Sabine en Anneloes graag een galopje proberen. Ik ben nog even blijven draven en heb toen ook maar een poging gewaagd. Dat was dus de linkergalop. Ging echt super,(Ja oké aad stond aan de kant en die heeft overal wel wat op aan te merken he Tong uitsteken) ze was niet echt heel erg druk en is niet teruggevallen Haha!. Later nog een rechtergalopje geprobeerd maar hier viel ze wel vaker terug naar draf, gelukkig was ze hier ook niet echt druk! Mijn mams heeft nog geprobeerd om wat foto's te maken maar hier heeft djol weer lichtgevende oogjes (ik trouwens ook Tong uitsteken)

Dinsdag mag ik als het goed is nog een keertje binnen blijven en dan kan ik er weer tegen aan Tong uitsteken

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 18:58

Ik wou even melden dat ik en nog 2 vriendinnen vandaag een buitenrit van 2 uur hebben gemaakt op manege smit. Ik reed op Jack, een heel braaf paardje, wat ik een heel lief, leuk paard vind, maar had achteraf toch op een snellere/iets gekkere willen rijden, maargoed de rit was wel heerlijk ontspannen.
Andere vriendin van mij zat op ene haflinger, weet zijn naam niet meer, en andere vriendin op Xandra. De paarden waren heel erg braaf, maar ik baal wel dat we niet in rengalop/ of iets in die buurt zijn gegaan, het hardste was een handgalopje. Dat vond ik wel jammer, wij rijden namelijk nooit buiten op de manege bij ons en daarom gaan we op buitenrit om eens harder dan normaal tegaan.
Verder waren de mensen ZO onwijs vriendelijk ! De kinderen die er rondliepen ook, ze waren zelfs aan het vegen ! Hele gezellige sfeer, leuke goed verzorgende paarden. Je ziet echt dat die mensen van die dieren houden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 19:34

Ik was vandaag ook op de manege. Dus dan reed jij helemaal achteraan op Jackie toch? Die haflinger heet Bowie, kan echt een monstertje zijn. Eigenlijk zetten ze bij ons op de manege mensen die zomaar eens komen rijden toch wel vaak op een wat rustiger paardje.
Tja en dat van die rengalop kan ik echt niet jammer vinden. Hoe harder je gaat hoe meer er fout kan gaan. Vroeger deden ze hier ook wel rengalopjes maar geloof dat dat niet altijd zo best uitpakte, dus vandaar....
Ach buitenritten zijn toch om te relaxen Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:05

Maar Sas, ik snap haar best hoor. Wij gaan heel vaak naar buiten en zij niet. Dan wil je ook wel eens wat harder Lachen

Had trouwens niet anders verwacht dan dat djol bij jou wel lekker rustig was. Fijn dat het weer zo goed ging Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:08

Tja misschien wel, maar ik heb nooit echt de drang om echt hard te willen, maar goed veel mensen hebben dat wel Knipoog

Djol is toch altijd rustig Schijnheilig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:11

Nog niet gereageerd Fen, Traaaaaaaaaag hoor Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:13

Doe rustig aan... ik was even aan het bokken Vork

Iris heeft dat ook al niet, ik vind het soms juist gaaf. Ooit wel eens een echte wedstrijd/rengallop gedaan (hoe onverantwoord)? Ik vond het zo gaaf Haha!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:15

kooslover, was jij toevallig één van die drie die vanochtend binnen aan het rijden was? 2 zonder zadel en 1 iemand met zadel? Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:16

Ik durf zo maar al ja te zeggen Schijnheilig