Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:52

Ik ga der binnenkort weer lekker zien en dat gaat Lon mee en daarna bij Divoza *niet* shoppen

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:59

hihi kim debbie en ik gaan binnen kort naar hyporama hihi en ik gah van de week naar paloma toen geloof ik ik ging zo gistren vragen waneer ik weer eens langs mogt komen en toen zei leonoor waneer je maar wilt goed he haha dus ga ik van de week maar een keertje heen denk ik

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:35

vet leuk voor je heey :D geef luc maar een knuffel van mij ofzo.. als je wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 22:46

Ja, het is inderdaad stil hier...
Kimberly, Lucje vermaakt zich uitstekend hoor!
Zal hem morgen de groetjes van je doen

Gomir, mooi dat het zo goed gaat met veulie!

En las net bij ilzas even de IDS, ze hebben gewoon Quidam de Revel gekloond
En er is een merrie drachtig van een E.T. kloontje en er is ook een een ??? kloon onderweg.
Ik weet niet of ik dit nou wel zo kan toejuichen...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 23:48

Ik had het idd ook al gelezen Superlenie? Ik ben altijd benieuwd hoe dit soort praktijken aflopen op de lange termijn...

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:14

Thankss haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:58

Graag gedaan en je hebt de groetjes terug

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 01:30

wat is het hier stil lately... niemand wat leuks te roddelen?
Ikke niet, alleen dat ik weer heel fijn heb gesprongen vanavond en het leek allemaal een stuk makkelijker en ontspannener te gaan sinds vorige week... Heb ook min of meer besloten om federatie te gaan starten volgend jaar!
Effe snel een winstpunt halen in de dressuur en dan snel hup, springen met die hap. Op naar de top met Nikki aan kop! Jeroen Dubbeldam, watch it, want hier komen Nikki pikki potlood en ikke!
Dus. Dat was eigenlijk de bedoeling.

Ik heb dan alleen steeds hele lieve aardige mensjes nodig die me mee willen nemen...

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 08:11

Ach, wedstrijden in de omgeving zijn per paard ook best te bereiken hoor DeedeJee, deed ik vroeger ook altijd (al was Noot eigenlijk dan al wel de grens van de omgeving, toen hebben we Jamir daar maar een nachtje laten staan om de volgende dag terug te hobbelen ).

Hmm, maar eigenlijk dikke kans dat je voor springen verder weg moet. Dat wordt puppy-oogjes trainen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 11:21

Springen in de directe omgeving wordt idd wat lastiger. In de zomer het kringconcours op de ijsbaan, verder raak je al naar Anna Paulowna, Middenmeer en Hippo. Is allemaal nog heel dichtbij, maar te paard wel een heel stuk.

Fijn dat je les zo goed ging Deedejee! Wat kan paardrijden dan ineens simpel zijn he
Gewoon startkaart aanvragen hoor. Je kan vast wel een keer met iemand meerijden, zeker als je meer mensen leert kennen

Als het eens een keer zo uitkomt kun je ook wel een keer met mij mee, maar ik heb ze vaak alletwee mee. Anna paulowna enzo kan ik wel tussendoor op en neer om te wisselen en Ot te halen, maar de merrie loopt dan denk ik al L(en tussen L en M/Z op en neer is wel erg krap)

Otje ging gister echt super! Had al een hele tijd geen les gehad, maar het ging nog net zo simpel als in augustus. Zondag weer voor het eerst binnenrijden, ben benieuwd hoe het gaat

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 15:10

Oh ja, dit topic was er ook nog haha.

Ik hoorde dat Luc weg is? Vertel?

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 16:55

Luc staat nu ook in Oosterland, waar mijn zussie woont met Paloma...enig he!! Hij vind het er erg leuk...als het goed is zet mijn zus binnenkort foto's ervan op bokt.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:15

Wel leeg zonder Luukje vind ik .. Maar hij heeft het er goed gelukkig

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:49

'ja dat heeft hij er zeker... lekker gesprongen van de week...aleen gisteren was ie minder lief haha...zal wel te lekker in zijn vel zitten daar...maargoed toen heb ik hem gereden en le ook nog en neel tot in het donker, aangezien die er nu 2 rijdt daar. En wij maar wachten op neel met de pizza's hahaha....en Le heeft een paal in huis..dus hebben we even een cursusje paaldansen gedaan hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 20:13

He Llover moet je nou alles verklappen? ssssssst!"
Dat is slecht voor mijn imago ja

Vandaag geshopt met Ilzas...eerst naar de nieuwe 'megastore'van Horse Lover in Fryslân.
Tja, tot drachten is het makkelijk, maar dan
Het ene vage durp na het andere, door de bush bush crossen en ja opeens een bord "Hypo Fryslân' Ah daar zal het zijn...
Nergens een megastore te bekennen, maar goed
Is het dus in het achterhuis van een boerderij, qua grootte, mwah iets groter dan vroegop.
Het was er ijskoud binnen...
En de verkoopster sprak ons aan in het fries
Ze hadden eigenlijk weinig leuke dingen, niet veel keuze qua kleding enzo.
Niet eens de hippe Scapa Polo dingen uit de folder!!!
Ruk winkel.
Toen door naar de Divoza, daar heerlijk boven mijn stand geshopt
Nou ja, ik heb een goed excuus, de dingen die ik nu heb, zitten perfect, alles is lang genoeg..geen mouwen die te kort zijn of lubberende broeken.
Heb een mooie Kingsland jas gescoord en een Pikeur broekie
Oh en nog sokken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 20:44

IK heb ook zo'n fijne Kingsland gezien voor de winter. Moet eigenlijk hoognodig een nieuwe winterjas(water- en winddicht klinkt wel weer grappig, dat is de mijne al twee jaar niet meer ), maar die Kingsland is zo duur

Misschien van de winter ergens een interessante beursaanbieding ofzo, ga gewoon proberen af te dingen

Morgen naar Sneek. Ik ben benieuwd hoe het gaat, eerste keer weer binnen met Ot. Als hij net zo springt als donderdag dan komt het wel goed

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:51

ik ben vandaag naar loma geweest was echt heel gaaf ging ik zo rijden en ben ik der af gevallen met springen
nou heb ik heel veel auw

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 17:58

Nou je was idd flink gevallen...ik had wel meedelijden met je hoor..gossies....

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 18:23

poedersuiker voor je Melis .. sterkte

Ik heb lekker gereden op mn vorige verzorgpony, stond eerst op noorderlicht maar toen verhuist naar breezand, ga dr nu weer op rijden, ben wel blij haha Leer ik tenminste nog wat van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 18:41

Ach goss! Arme melis!
maar hoorde wel weer dat het best wel weer ging, maar dat je voor mama wel even moest kreupelen, want dan was je morgen vrij

Leuk voor je Kimberly! Moet je nu steeds op de fiets naar breezand?

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:07

dankjuh haha ik heb idd een beetje lopen kreupelen haha en waarscheijnlijk hoef ik morgen ook niet naar school
haha me vader zo ja je zal morgen wel stijf zijn >;) hij zat me gewoon uit te lachen

( heb morgen wel de schoolfotograaf maar daar heb ik een hekel aan ) }>

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:13

Ja meestal wel, tenzij m'n moeder me wilt brengen.. ben het eigenlijk beetje zat met die manege, ik ga nog wel voor hasten enzo, maar ja toch.. maar daar hebben er meer last van volgens mij

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:21

Hoe krijg je dat nou voor elkaar Lis Het is zo simpel, gewoon aan iedere kant een been houden

Ik heb wel fijn gereden vandaag. Otje eerste rondje twee foutjes, daarna foutloos, balk op de laatste in de barrage. Merrie een keer een volte gereden onderweg(is weigering) en tweede rondje een balk op de insprong van de dubbel.

Was wel heel leuk rijden in Sneek, maar wel een lange dag. Moest superlang wachten tussen het M en het B

Leuk dat je weer op je oude verzorgpony gaat rijden Kimberley!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:42

TSJAH idd benen er aan houden en vliegen maar....ik vlieg altijd met Luc...cons heeft een verassing voor Neel en nu zijn we benieuwd wat.....irri man....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 23:36

Hahaha ik nieuwsgierig?? Heus niet
Ik houd ontzettend van verassingen
Maar niet als er nog een hele nacht tussen zit!!! Ik wil het weten