manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 22:34

Citaat:
Zo, hier ben ik dan! Mn computer wilde eerst niet echt meewerken, had een bokt-dipje geloof ik

of de computer was nog onderste boven door de kaart.. je weet t niet (klap tegen z'n systeemkast gehad door het balkje )
maar ik zie jullie daar egt al staan met al jullie nieuwe (niet meer zo hele) spullen.. en maar worstelen *lol* Nouja als de kids er eenmaal zijn, zullen de meeste spullen wel niet Nieuw blijven denk ik zo.. Tja en dat t dan een paar daagjes eerder al beschadigd is, maakt dan ook niet meer uit *denk dat er nog wel meer mensen blij zijn dat jullie leiding zijn en geen werkmannen *

Citaat:
En Annemijn, je hebt zaterdag altijd Nel & Bar nog die je kan ondersteunen bij deze zware zaterdag

Ja gelukkig wel..
Er zijn nog wel friends hier op de wereld die me NieT! zomaar een hele zaterdag helemaal alleen laten, Thirza en Marieke!
Haha, ik denk dat ik t net red hoor Hoop dat mariekje een beetje lekkr weer heeft om in de dierentuin rond te stappen (waar ga je heen?) Ik bedoel dat druilerige weer van vandaag was nix, zo verdrietig allemaal...
& ik hoop voor thirz dat Katie t kado leuk vindt en dat ze een gezellie en lekkr Diner heeft! *ben benieuwd hoe t lukt met jullie toetje.. Jij en Katie in 1 keuken.. tja *

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 22:36

*\o/* wij zijn goed! pagina 80!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 23:25

Nou Mariekje, het was zeker eenzaam op bokt.... weer weinig verhaaltjes.
Ja Annemijn, Bar en ik komen je zaterdag wel Psygisch...(hoe schrijf je dat eigenlijk...maar jullie begrijpen het wel he....)....ondersteunen!!!!!

En mariekje, veel plezier zaterdag, in de dierentuin zo te zien, aan annemijn dr verhaaltje.
En thirz, waar ben jij zaterdag?
Of had je dat al opgeschreven? want dan heb ik er misschien overheen gelezen.

He Bar, het is toch wel leuk he af en toe een bokje hier en daar, anders heb je van die saaie pony's, dan weet je in ieder geval dat ze blij en gezond zijn!

Nou ik ga lekker slapen.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 00:42

Hmm ik heb lang niet alles goed gelezen dus post alleen maar ff t belangrijkste! Ja Mariekje, ik ga proberen morgen je Eftelingfoto's bij te bestellen, heel goed idee van jou! Enneh die foto's van Nero, Boris en Voice waren van de computer en ik kan dus nog steeds niet bestellen via internet, dus dat gaat lastig worden. Van Nero heb ik nog wel een leuke foto zo, maar van Boris niet en van Voice ook niet (maar gelukkig hebben we daar vast Nel voor; die heeft vast een kast vol van doorhetdolle-bokkende-tiedemanbrekende-Voicejes!). Dus over die laatste foto's voor Thirz d'r boek moeten we nog maar eens bedenken hoe we dat doen, want dat blijft hetzelfde probleem als eerst. Of ik ben niet meer zo helder op dit tijdstip hihihi! Nou ik ga lekker slapen; lees morgen wel weer bij vanaf eergisteren!
Toedels!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:50

Pfff ik heb vandaag mn eindbeoordeling gehad van mn stage, dan komt er zo'n vent van school (stagedocent) en die praat zo saai! Bah en hij vraagt altijd van die stomme dingen, kheb dr hoofdpijn van. Maar ik heb wel een GOED als beoordeling dus ik ben helemaal happy! Nu ga ik eens even Shaar pesten en daarna leren voor mn toets.....
Als ik naar Afrika ga dan ga ik Frans ook heel erg missen hoor, maar waarschijnlijk komt hij samen met mn ouders nog wel 2 weken op bezoek.... En ja Shaar ga ik ook zeker heel erg missen. Een beetje jammer is ook dat ik Shaar dit voorjaar wilde laten dekken, maar dan krijgt ze volgens voorjaar een veulen en dan ben ik weg en ik wil er toch echt wel bij zijn! Dusja misschien maar t jaar erna dan!
Ook weet ik nog niet echt wat ik met Shaar ga doen, 4 maanden vakantie is ook wel een beetje veel van het goede, maar met rijden gaat t net zo goed en als er dan 4 maanden iemand anders op rijdt kan ik straks weer opnieuw beginnen! Dilemma!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:54

Pff, ben net terug van klussen...vanmorgen half 9 begonnen, dus nu ben ik toch wel een beetje moe. Maar het is zo goed als af (die kleine dingen komen later wel), het is erg mooi, dus we zijn erg blij

Morgen heb ik eerst nog vergadering, dan snel naar huis en nog een buitenritje maken met Kim, Kevin en Nous en dan snel weer naar huis om 's avonds per trein richting Arnhem te reizen en Katie's verjaardag te vieren!! (als dat maar allemaal goed gaat op vrijdag de 13e.....)
En dan zaterdag gaan we naar 't Reelaer voor het nieuwjaarsdiner, dus das mn planning Nel Jullie veel plezier op de manege, geef Nanda een knuffel he! En Bianz: hele fijne vakantie, ski ze (doe voorzichtig!!!) en spot ff voor toffe types En Marieke: jij veel plezier in de dierentuin he, veel leuke foto's maken!

Nou, Bar, goed gedaan hoor, en zo'n stagegesprek hoort er nou eenmaal bij!! Komt je stagebegeleider dan straks ook naar Afrika? Vind ie vast niet erg om voor zn werk te doen, haha!
Zo snel nog even mn tas alvast inpakken, want ik ga op reis en neem mee.....hihi! Doeidoei!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 21:07

Citaat:
O ja ik reserveer ff alvast de 28e om met z'n allen uit te gaan, want dan ben ik er ook weer!

ik dacht ik plaats het berichtje van Bianz nog maar een keertje..
tis egt al weer zo lang gelee dat we met de hele gang zijn gaan stappen, moet egt weer een keer *jaja, hou vast de structuur, anders gaat t niet goed.. om de zoveel tijd verplicht met zn allen stappen
waarschijnlijk kan ik wel.. De toets is nu nog op dinsdag en maandag ben ik vrij dus moet lukken (ging de vorige keer tog ook ) mn pa vond t nu al weer een minder idee, maarja.. zolang ie me wil brengen en halen maakt t mij niet zo uit wat hij denkt, als ik er maar in geloof tog? (ze hadden het al wel over assesments die ze ook die week gingen plannen, dus das even afwachten hoe ze dat gaan doen *Humz.. *

Thirz ik ben egt benieuwd hoe de Kubus nu is als je wat foto's hebt moet je ze wel een keertje laten zien hè!
Citaat:
Zo snel nog even mn tas alvast inpakken, want ik ga op reis en neem mee.....hihi!
Volgens mij kan jij je tas met je ogen dicht nog wel inpakken

Haha, k zat vanavond in de trein naar huis toen ik tegenover me ineens "je was alleen maar een verlangen..." hoorde Tja, Het lied wat je op je mp3 speler hebt staan natuurlijk!

mieamore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 21:27

he ik lees dat er hier twee zijn die tum tum kennen.
en examen op haar gereden hebben.

is dat toevallig dit paardje.
Afbeelding

Afbeelding

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:33

Hoi hoi! Weer ff heel snel een berichtje! Ik heb woensdag de foto's bijbesteld Mariekje, dus over een week ga ik ze ophalen! Thirz, jij natuurlijk ook een superweekend gewenst (had ik al gedaan en je bent al weg maar goed), maar dat komt helemaal goed heb ik begrepen! En iedereen allemaal veel succes verder; werk- en schoolze, ik zal aan jullie denken... Hahaha het leven is niet eerlijk. Doe jij de groetjes en een knuffel aan Boris (als je dat niet durft bij hem is een klopje ook genoeg hoor) en Nero Nel? En vraag je ook nog ff of Petra al een zadel heeft Nou lieverds , allemaal tot snel en maak je alvast klaar voor de 28e: stappen! O ja Bar, leer mij Joop kennen... Toedels!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:58

Veel plezier Bianz, Thirz en Mariekje!

Umm bianz, ik doe wel zwaaien naar boris goed....?!

Mieamore Thirz en ik kennen tum tum, is deze waar jij het over heb ong. 4 of 5 jaar en is het een merrie?
Ik heb er mn examen mee gedaan, en thirza heeft bij mij op tum tum gereden toen ik moest lesgeven.
Echt een topper paardje, we waren er ook helemaal verliefd op!
Op de foto lijkt ze er wel op.
Is ze nu van jou of was ze dat al?
Want we hoorden dat ze te koop stond/staat.
Als thirz en ik geld hadden, dan hadden we haar wel graag gekocht, want dat paardje zou nog ver kunnen komen als ze getraint wordt!

Heej Bar, das een moeilijke situatie, maar zo te zien zit er maar 1 ding op: gewoon laten dekken, en meenemen die haflinger!
Want: je wil haar laten dekken, en je wilt niet dat ze 4 maanden stil staat, maar je wil ook niet dat iemand anders erop rijdt...... tja dus zoals ik al zei: in de koffer ermee!

Nou ik ga ook lekker slapen, morgen werken op paardoes!
doei

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:00

Mieamore: staat tum tum nog steeds bij braaienhoek in kapelle?

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:06

Hoi
deze merrie is van mijn vader, hij heeft haar voor mijn zusje gekocht, maar zij durft niet meer te rijden.
ze heeft een half jaar op de manege in kapelle gestaan en toen heeft mijn vader haar en zijn paard terug naar huis gehaald.

ze staat nu op proef bij mensen en die beslissen deze maand of ze haar kopen.
ik hoop het wel voor tum tum ze is ontzettend lief en mooi, en zou het heel goed doen in de sport.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:53

Heej Mariekje, was ik helemaal vergeten te schrijven in t vorige berichtje zie ik nu; was zo blij dat ik de foto's had bijbesteld, dat ik gewoon vergeet je een leuke dag in de dierentuin te wensen! Veel plezier en doe de pinguins de groeten!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 18:01

Citaat:
Umm bianz, ik doe wel zwaaien naar boris goed....?!

haha Neline gaat helemaal aan het begin van het pad staan en op het moment dat Boris even niet kijkt, steekt ze snel even haar arm omhoog Arme Borrie, zo´n lief paardje en iedereen is bang voor um...
Citaat:
tja dus zoals ik al zei: in de koffer ermee!

Tja als je Shaar in je koffer kan proppen is er vast ook nog wel een plekje voor Kleine Frans

Citaat:
Nou lieverds, allemaal tot snel en maak je alvast klaar voor de 28e: stappen!

haha Nel moet egt een keertje der energie kwijt hoor Haha zelfs Denice vond ons druk!
Citaat:
Ja Annemijn, Bar en ik komen je zaterdag wel Psygisch...(hoe schrijf je dat eigenlijk...maar jullie begrijpen het wel he....)....ondersteunen!!!!!

Tuurlijk ondersteunen, pff... en mij maar laten shouwen met die Balkjes & zweepjes laten halen & mij als levend schild gebruiken tegen indi! Arme ik!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 18:02

Ja tum tum zou zeker goed zijn in de sport.
Had haar zelf ook wel willen kopen, maar heb al een paard.
Dus dat wordt te duur!
Jammer dat je zusje er niet op durft, want ze is juist zo leuk!
De eerste keren dat ik er op reed bokte ze heel veel, vooral als er andere paarden te dicht bij kwamen.

Nou ik hoop dat jullie een goed adresje voor haar vinden!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 18:03

Tja annemijn, van de balkjes shouwen wordt je sterk!
Veel pindakaas en spinazie eten!!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 18:08

haha, jij moest tog sterker worden? * ik alledrie de balkjes van de binnenbak naar de rand van de buitenbak gesleept.. Lukt t nel amper om die balkjes dat kleine stukje de bak'in te dragen * Dus Nel, dat wordt als ontbijt een boterhamp met pindakaas en als luch een boterham met pinda kaas en als avond eten een bordje spinazie!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 18:11

Nee nee annemijn, ik doe aan de lijn, dus ik mag dat niet eten....En ik ben al sterk, maar dat laat ik niet zien, anders wordt je jaloers!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 18:18

Ow, was dat t! Je wou me niet jaloers maken, nu snap ik t
nou ik hoef ook niet sterker te zijn hoor nel, ik heb mn sterke pappie als body guard! En balkjes shouwen kan ik nog dus, meer heb ik nie nodig
*tuurlijk nel, je moet egt iets aan de lijn doen!

hoe ging de vrijwillgers les trouwens nog? geen spannende momenten gehad?

[edit]
Nel??,
Nel??
Joehoe! Waaaar Bèèèn Je!?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 18:29

Ja ben er weer, maar ga even douchen en eten.
De vrijwilligers les was leuk!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 20:22

Heel Goed!
Tja je had tog wel wat mensen die voor het eerst op hun paardje reden, dusja... Maar gelukkig is er niets gebeurd!
*Geen vrijwilligers les zonder een spannend moment Gelukkig is die tijd al weer even gelee!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 09:57

Tja Angelina voor het eerst op liberty, ze vond het eng, maar ze mocht niet ruilen van mij, alleen als ze het echt niet meer durfde!
Maar aan het einde van de les vondt ze het leuk op liberty gereden te hebben!
En Kim op nanda, nou dat was lachen, nanda ging nogal hard in galop, tja als je dan nicole gewend ben, is nanda nogal wild....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 10:42

Tja liberty is ook gwoon een raar paardje, dus ik snap best dat ze het even wennen vond. Liberty was in het begin ook best irri, met dat plots afsnijden steeds...
& Kim was wel blij dat ze een keertje op een ander paardje mocht dan nicole! En Nanda lijkt egt in de verste verte niet op Nicole, dus dat je dan ook even moet wennen is ook best logisch Maar Kim was niet bang ofzo tog? ik heb er iig nix van gemerkt...

En mariekje hoe was de dierentuin? Kan je maandag weer fris en vrolijk aan t werk? Jullie hadden wel een lekkr weertje gister, beetje koud misschien maar met een lekkr sonnetje! Ook nog lekkr gegeten?

Thirz is helemaal uitgerust na het weekendje Reelaer & Katie's Party.. *Om half 12 AL aan het ontbijt, knap hoor!
En heeft de keuken het nieuwjaarsdiner ook overleeft?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 17:28

Zo, daar ben ik weer! Leuk om te horen over Tum-Tum, vond het echt een geweldig paardje! Ik hoop dat ie goed terecht komt en wie weet komen we dr nog eens ergens tegen (in de sport misschien )

Het feestje bij Katie was erg geslaagd: eerst kado's uitpakken en daarna chillen voor de tv met een film....heerlijk relax! Toen zaterdagochtend met de fam van Katie wezen ontbijten in een groot luxe eetcafe in Arnhem, wat erg lekker was!!! We kregen zo onwijs veel, dat we natuurlijk ook heel veel over hadden. Toen kreeg de moeder van Katie een idee: ze maakte dik belegde boterhammen klaar en gaf ze aan de zwervers buiten! Een goede daad rijker konden we weer tevreden naar huis! Daar begon het echt werk: choco-taarten bakken!! Dit eindresultaat was ook erg goed gelukt!

En toen het nieuwjaarsdiner, leuk om iedereen weer te zien onder het genot van lekker eten en een glaasje wijn. Na het eten gingen we een spel doen, dat moeten wij ook eens doen, het was zo superleuk! Het werkt als volgt: iedereen koopt 3 kleine kadootjes en gooit ze op een stapel. Dan gooi je omstebeurt met een dobbelsteen en bij ieder getal heb je verschillende mogelijkheden:
1 = kado uitzoeken en houden
2 = kado uitzoeken en weggeven
3 = iedereen geeft een kado naar links door
4 = iedereen geeft een kado naar rechts door
5 = je mag een kado van iemand afpakken
6 = je mag een kado met iemand ruilen.
Nou, je begrijpt dat dit erg grappig is. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een video, gelpennen en een notitie-blokje, ik helemaal blij natuurlijk, dat begrijpen jullie wel

En vanmorgen ging de wekker om half 10....GAAR!! Het was springwedstrijd op stal en alles moest voor 11 uur weer opgeruimd en klaarstaan. Dus tot zover mijn weekend, hihi! Volgens mij is het op Paardoes ook allemaal goed gegaan, hoe vond je het duo-rijden met Lisan Nel? Vanavond lekker vroeg mn bed in, want morgen heb ik mijn eerste werkdag op de Kubus...spannend!! Doeg!!

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:06

tum ken ik niet als een bokkend paard, kan zijn dat ze niet gewend is dat er paarden achter haar lopen.
wie weet als deze mensen haar kopen blijft ze in de buurt, en zal ze zeker te zien zijn op wedstrijden.

kopen ze haar niet moeten we verder kijken, of er een koper is of iemand die haar verder kan trainen.
hoop dat ze haar wel kopen tum verdiend het gewoon, iemand die om haar geeft en berijdt, en geen verwend zusje dit is haar derde paard in een half jaar tijd en het is nog niet goed.