Citaat:Zo, hier ben ik dan! Mn computer wilde eerst niet echt meewerken, had een bokt-dipje geloof ik
of de computer was nog onderste boven door de kaart.. je weet t niet
(klap tegen z'n systeemkast gehad door het balkje
)maar ik zie jullie daar egt al staan met al jullie nieuwe (niet meer zo hele) spullen.. en maar worstelen
*lol* Nouja als de kids er eenmaal zijn, zullen de meeste spullen wel niet Nieuw blijven denk ik zo.. Tja en dat t dan een paar daagjes eerder al beschadigd is, maakt dan ook niet meer uit
*denk dat er nog wel meer mensen blij zijn dat jullie leiding zijn en geen werkmannen
*Citaat:En Annemijn, je hebt zaterdag altijd Nel & Bar nog die je kan ondersteunen bij deze zware zaterdag
Ja gelukkig wel..
Er zijn nog wel friends hier op de wereld die me NieT! zomaar een hele zaterdag helemaal alleen laten, Thirza en Marieke!
Haha, ik denk dat ik t net red hoor
Hoop dat mariekje een beetje lekkr weer heeft om in de dierentuin rond te stappen (waar ga je heen?) Ik bedoel dat druilerige weer van vandaag was nix, zo verdrietig allemaal... & ik hoop voor thirz dat Katie t kado leuk vindt en dat ze een gezellie en lekkr Diner heeft!
*ben benieuwd hoe t lukt met jullie toetje.. Jij en Katie in 1 keuken.. tja
* 
*jaja, hou vast de structuur, anders gaat t niet goed.. om de zoveel tijd verplicht met zn allen stappen
*Humz.. *
Arme ik!
* Dus Nel, dat wordt als ontbijt een boterhamp met pindakaas en als luch een boterham met pinda kaas en als avond eten een bordje spinazie!
Daar begon het echt werk: choco-taarten bakken!! Dit eindresultaat was ook erg goed gelukt!