Weet niet, had al besloten dat ik haar niet meeneem in de zomer, maar begin weer te twijfelen... En José wordt ook beetje gek als ik nu ineens zeg van dat ik haar wel meeneem
het enige wat anders is aan de herfst is dat je een moonlightrit hebt. Ik heb smurf ook meegenomen in de herfst toen. En ze voldeed aan maar een paar eisen...
haha ja al lijkt me eerlijk gezegt die moonlight rit wel enger met eigen paard. een van daar weet je toch zeker dat ie achter de rest aan loopt, en maakt t ook niet heel veel uit als je dr vlak achter zit enzo.
maar met smurf ging dat toen ook prima toch? dus zal mijn aanstellen wel zijn
de nachtrit vond ik niet eens zo eng. Smurf was hartstikke relaxt. Ik vond eerder de galop eng. Eerste galop kon je ook niet echt soepel noemen..... Met smurf ging het toen hartstikke goed! beter dan verwacht, alleen niet heel handig dat ze toen nog niet verkeersmak was...
Hahahaha nou dan heb je je rijbewijs iig niet voor niks pff ik ben moe!! Net op school kracht & conditie training gehad, toen enorm omgefiets naar stal xD (3 kwartier over gedaan zowat en enorm viaduct over) en dan zo nog ff paardje pesten (of nouja ik ben al op stal, maar eerst eventjes bijkomen van mijn fiets avontuur hahaha)
Ja ik vind ook dat je pas echt leert rijden na je rijlessen, dus pas als je je rijbewijs hebt.
_Lucy
Geplaatst: 10-04-12 16:19
ja dat zeggen ze altijd idd. geloof ik ook wel, want je kan natuurlijk wel leren hoe het moet, maar het moet er allemaal gewoon inslijten door veel te doen
vandaag examenopdracht gedaan, alleen nog een deel uitwerken morgen, en dan nog 2 andere opdrachten uitwerken en dan kan ik hopelijk begin volgende week mn stage verslag inleveren
Wij hebben vandaag soort van geregeld dat we de les van dinsdag naar de woensdag verplaatsen. We hadden eerst op dinsdagmiddag commercieel management en dan daarna realiseren voorraadbeheer en op woensdagmiddag ook weer. Maar vorige week hebben we de toets van realiseren voorrraadbeheer gehad (had een 8.7 ) en dus hebben we die toets nu niet meer. Dus als we nu gewoon op woensdag wat langer commercieel management hebben dan zijn we op dinsdag vrij. Dus me leraar ging maar even uitzoeken of dat kon, maar neem aan dat dat wel lukt. Dan heb ik dus een dag langer weekend
Ben weer eens gaan tekenen ben deze aan het proberen.... http://www.teens-n-fun.nl/Wall/ngwild/view/wild_17.jpg Best moeilijk. Ben benieuwd... Als ik soms die levensechte tekeningen zie op UK ben ik echt jaloers! Kon ik maar zo tekenen
Ik heb gisteren de eerste afl. van het nieuwe seizoen van de allerslechtste chauffeur van NL gekeken, geniaal programma xD Ennnn vanavond naar de melkweg, concert van We are the in crowd