Zoo ik ben weer in Ngein. Die drol van me baas heeft me ingeroosterd op me verjaardag terwijl ik maanden geleden al vrij had gevraagd voor die dag..... dus ik hem smsen dat ik vrij gevraagd had voor die dag, smst die trug: ga je wat doen dan? omg....dat boeit tog niet...ik heb maanden geleden vrij gevraagd omdat ik jarig ben....dan hoor ik dus gewoon vrij te hebben....er komt visite en we hebben een bbq. Maar ik hoor het nu zaterdag wel. Hij heeft me de zaterdag ervoor niet ingeroosterd, de kans bestaat dat die me nu die zaterdag indeeld ipv de zondag. Doet die dat niet en blijf ik die zaterdag vrij, dan komt Steph leuk vrijdag bij mij in de les meerijden en blijft ze het weekend gezellig!
Een goedemorgen! Ik gaat vndaag helemaal niks uitvoeren Ga later nog even langs de winkel, moet even tanken en dat is het voor vanmiddag Ga dus maar veel afleveringen mc leods kijken en dan om 4 uur naar de manege!
Ja tuurlijk! Als ik hem mag kopen hoor je het sowieso binnen 1 seconde hahaha. Als het niet zo is zal dat even flink poedersuiker zijn maarja dan hoor je het ook wel
met men moeder op der verjaardag met men broer en met men vader ook whoei lekker op vakantie met ruzie oh en die pannekoeken die ik voor ze zou bakken kunnen ze in hun hol steken!
me broer gooide net een glas sinaasappelsap over me heen over de hele bank en alles en ik had een witte trui aan..
nou mn moeder is dus jarig en ze zei woensdag avond van ja eigenlijk wil ik toch wel dat hebben (ze vroeg eerst geld) ik zei nou dan krijg je dat wel vrijdag avond pas want ik heb geen tijd om het morgen te halen, en dat was oke dus ik vanmorgen voor de grap hetzelfde in gepakt alleen dan uit de kast zegmaar, en toen werd ze helemaal boos en ging ze janken en alles terwijl k t afgesproken had savonds te geven en men broer zat eerst mee te lachen en toen ging die t ineens voor haar opnemen zo schijnheilig is die zegtie ja ik vind dit echt niet kunnen en blablabalbalabalbalabla en toen heb ik 10 euro naar der gegooit en gezegt koop je glazen zelf maar en me opgesloten op me kamer :p en nu is ze aant werk ging ik ff naar beneden want had nog niets gegeten enzo, word me broer ineens helemaal boos omdat ik zei dattie schijnheilig was.. gooide die een glas sinaasappelsap over mij heen en over de hele bank en tegen de muur enzo! en ik had een wit vest aan en kleding die ik ook meewou nemen op vakantie.. en omg k was zooo boos! ik me vader bellen, die ook weer boos jezus haha net kwam me broer zn excuses aanbieden, en zei die als je vest verpest is krijg je wel een nieuwe van me nou k moet em echt niet oprotten ik ben zo boos! en ik zou vanavond pannekoeken bakken voor me moeder der verjaardag maar die kunnen ze lekker in hun hol steken!!!!!!