Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:16

Super te horen dat hij op de oude vertrouwde sammie kan rekenen :)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:53

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:51

Ah ja.. ik zag m vanmorgen ook idd :D

Wel beetje jammer van het KWPN dat ze nu pas tot de slotsom komen om hem te erkennen :p

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:37

hallo :wave:

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:29

We gaan verhuizen :D Omdat ik met Chelle samen op stallentocht was voor haar eigen pony, ben ik geheel toevallig tegen een andere stal voor mezelf aangelopen. Heerlijke boxen, 2 binnenbakken en een flinke buitenbak met uberfijne bodem. Genoeg buitengebied, weidegang, stapmolen ( niet heel nodig maar goed tis er wel) en de mogelijkheid te gaan starten. 1 Oktober gaan we over, en dan met zijn 3tjes. Speciaal voor ons gaan ze schuiven zodat we de paarden alle 3 bij elkaar hebben. Betekend ook dat we de halve zadelkamer hebben voor onszelf, een eigen spuitplaats in onze stal ( zitten maar 5 stallen in ons gebouwtje).

Aan de ene kant heel jammer omdat ik leuke en hele lieve mensen heb leren kennen. Aan de andere kant fijn omdat ik toch liever zonder regenjas rij dan met. Plus ik wil graag in het nieuwe jaar gaan starten, en dat gaat dan wat makkelijker. En de mensen die ik lief vind komen vaaaaaaaak zat op visite is me al gegarandeerd.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:51

Ceriadwen schreef:
We gaan verhuizen :D Omdat ik met Chelle samen op stallentocht was voor haar eigen pony, ben ik geheel toevallig tegen een andere stal voor mezelf aangelopen. Heerlijke boxen, 2 binnenbakken en een flinke buitenbak met uberfijne bodem. Genoeg buitengebied, weidegang, stapmolen ( niet heel nodig maar goed tis er wel) en de mogelijkheid te gaan starten. 1 Oktober gaan we over, en dan met zijn 3tjes. Speciaal voor ons gaan ze schuiven zodat we de paarden alle 3 bij elkaar hebben. Betekend ook dat we de halve zadelkamer hebben voor onszelf, een eigen spuitplaats in onze stal ( zitten maar 5 stallen in ons gebouwtje).

Aan de ene kant heel jammer omdat ik leuke en hele lieve mensen heb leren kennen. Aan de andere kant fijn omdat ik toch liever zonder regenjas rij dan met. Plus ik wil graag in het nieuwe jaar gaan starten, en dat gaat dan wat makkelijker. En de mensen die ik lief vind komen vaaaaaaaak zat op visite is me al gegarandeerd.

Jammer Es maar het is natuurlijk wel fijn als je al jullie paardjes bij elkaar hebben. Ook wel fijn dat je lekker overdekt kan rijden en starten is op deze manier natuurlijk wel erg fijn. Ik kom gauw een keer bij je langs! ;)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:04

Ach en we hebben altijd de vierdaagse nog :D Alleen we rijden in de voorbereiding niet samen.. maar daarna zitten we gewoon een week op elkaars lip :p

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:49

Ceriadwen schreef:
Ach en we hebben altijd de vierdaagse nog :D Alleen we rijden in de voorbereiding niet samen.. maar daarna zitten we gewoon een week op elkaars lip :p

Haha jaa die gaan we echt doen hoor! Lijkt me heel erg leuk... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:50

ellen_xx schreef:

Heeeeeej Ellen, alles goed meid? Long time no see en no sport... :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:35

Ceriadwen schreef:

;( niet leuk! :(
ik zal jullie missen! maar komen idd vaak genoeg langs ;)

wordt erg stil vanaf 1 oktober..... geloof dat er dan in totaal 5 boxen leeg staan? en altijd maar afwachten wat je ervoor terug krijgt....

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 15:23

Serada schreef:
ellen_xx schreef:

Heeeeeej Ellen, alles goed meid? Long time no see en no sport... :D

ja alles goed heerlijk van me vakantie genoten in het o zo zonnige limburg was echt heerlijk
volgende week weer sporten dames?

hoe ist met jou lin en met nieuwe paardenkind?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:16

Ik ben weer terug uit Duitsland en kom zo gauw mijn paardje bezoeken! Ik heb daar flink door de bossen gereden en heb nu wel spierpijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:59

Wat was Storm een etterbak he Jet := en dan toch komen om dat hapje gras uit m'n hand te eten.. Want ach verder staat er geen gras in de wei :+

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:55

Stoute Storm was vast beledigd dat ik een paar daagjes weg was geweest. Hij zag me, draaide zich om en liep weg! Chelle vond ie wel lief, want die gaf hem drie grassprietjes......GRRRR!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:51

Tjonge (2x)....wat een takkeweer! Tussen de buien door dan maar. Stormpie aan het werk gezet en maar weer binnen gezet. Het land lijkt wel een moeras. Zoveel regen! Dat is toch niet gewoon meer?

Dayna, ligt de voordeurmat goed bij Deci? Wat waren we weer bijdehand vanmiddag.

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:16

@Jet: De mat ligt super :) hopelijk leert het haar ook dat schrapen af of vermindert het het.

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:35

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 08:05

Goedemorgen dames van stal Langelaan

Hallo, mijn naam is Karin en ik ben één van de nieuwe die bij jullie op stal komt vanaf 1 oktober met Blando, een 7 jarige tuiger. Vader Cinovo. Het is een lieve grote lomperik maar wel heel erg braaf. Sommige van jullie kennen mij wel denk ik. In mijn profiel kunnen jullie wat info vinden over mij. Blando en ik komen van stal Hoogerbrugge, prima stal en er is verder niks mis mee. Het enige nadeel is dat we niet buiten kunnen rijden daar met Blando en dat is iets wat we wel heel erg graag doen. Blando en ik doen niet mee aan wedstrijden maar hobbelen gewoon lekker samen. Mijn verzorgster die ik meeneem heet Mirjam. Doet Blando al een hele tijd en die twee zijn een leuke combi samen.

Afbeelding

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 12:30

hallo Karin! welkom op ons topic....

Kan je bij ons buiten rijden dan? vind het nogal tegen vallen eigenlijk, haha ( komt omdat ik te vaak hetzelfde weggetje loop misschien ) :P

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 12:38

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:24

Uprica schreef:

Kan je bij ons buiten rijden dan? vind het nogal tegen vallen eigenlijk, haha ( komt omdat ik te vaak hetzelfde weggetje loop misschien ) :P

Uhm route schelpenpaden +/_ 5 km en t bosje.. als je ze samen doet zit je op 12 Km max :s

En dan t dijkje nog maar daar houdt wel mee op. :p

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:53

Uprica schreef:

Je kan bij jullie de weg oversteken en dan het ruiterpad op richting de vliegtuigjes, vandaar kan je naar het bosje of richting stal Zeeuw. Je kan daarna nog een stuk langs het abtswoude of van stal Zeeuw naar het Einde en van daaruit kan je ook nog richting de zandvlakte en weer terug of het spoor onderdoor en het park erachter rijden, zijn geen ruiterpaden maar wel brede stroken met gras waar je makkelijk in kan rijden. Ik hoef ook geen uren te kunnen rijden maar een rondje park is altijd wel even lekker ipv altijd maar in de bak.

Waar ik nu sta moet ik eerst bruggetjes onderdoor en langs de snelweg of de kandelaarbrug over om in het park te komen. Er is daar wel een parkje of je moet helemaal naar het Kralingebos en dat is wel drie uur rijden en mij toch iets te ver en helemaal geen ruiterpaden en veel asfalt.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:14

Hoi :)

Ik ben hier al een keer eerder in het vorrige topic geweest :)) maar ik ben opzoek naar een verzorgpony/paardje.
Is er heel toevallig nog iemand opzoek?

Ik ken Jetta en Zaartje :)
en Karin toevallig ook die bij jullie komt te staan.

Ik wil heeeel graag :o dus PB me als je ook maar iets weet

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:20

Is misschien wel handig als je de dagen erbij zet dat je kunt Xenia en wie weet en of je een bijdrage kunt of wilt betalen. Je weet maar nooit ;) Voor jou is het ook goed aan te rijden vanuit Tanthof

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:26

Bijdragen is niet erg :) maar wel in overleg.
En de dagen ook in overleg ik ben niet zo moeilijk alleen de woensdag niet