Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Omdat ik met Chelle samen op stallentocht was voor haar eigen pony, ben ik geheel toevallig tegen een andere stal voor mezelf aangelopen. Heerlijke boxen, 2 binnenbakken en een flinke buitenbak met uberfijne bodem. Genoeg buitengebied, weidegang, stapmolen ( niet heel nodig maar goed tis er wel) en de mogelijkheid te gaan starten. 1 Oktober gaan we over, en dan met zijn 3tjes. Speciaal voor ons gaan ze schuiven zodat we de paarden alle 3 bij elkaar hebben. Betekend ook dat we de halve zadelkamer hebben voor onszelf, een eigen spuitplaats in onze stal ( zitten maar 5 stallen in ons gebouwtje).Ceriadwen schreef:We gaan verhuizenOmdat ik met Chelle samen op stallentocht was voor haar eigen pony, ben ik geheel toevallig tegen een andere stal voor mezelf aangelopen. Heerlijke boxen, 2 binnenbakken en een flinke buitenbak met uberfijne bodem. Genoeg buitengebied, weidegang, stapmolen ( niet heel nodig maar goed tis er wel) en de mogelijkheid te gaan starten. 1 Oktober gaan we over, en dan met zijn 3tjes. Speciaal voor ons gaan ze schuiven zodat we de paarden alle 3 bij elkaar hebben. Betekend ook dat we de halve zadelkamer hebben voor onszelf, een eigen spuitplaats in onze stal ( zitten maar 5 stallen in ons gebouwtje).
Aan de ene kant heel jammer omdat ik leuke en hele lieve mensen heb leren kennen. Aan de andere kant fijn omdat ik toch liever zonder regenjas rij dan met. Plus ik wil graag in het nieuwe jaar gaan starten, en dat gaat dan wat makkelijker. En de mensen die ik lief vind komen vaaaaaaaak zat op visite is me al gegarandeerd.
Alleen we rijden in de voorbereiding niet samen.. maar daarna zitten we gewoon een week op elkaars lip :p Ceriadwen schreef:We gaan verhuizenOmdat ik met Chelle samen op stallentocht was voor haar eigen pony, ben ik geheel toevallig tegen een andere stal voor mezelf aangelopen. Heerlijke boxen, 2 binnenbakken en een flinke buitenbak met uberfijne bodem. Genoeg buitengebied, weidegang, stapmolen ( niet heel nodig maar goed tis er wel) en de mogelijkheid te gaan starten. 1 Oktober gaan we over, en dan met zijn 3tjes. Speciaal voor ons gaan ze schuiven zodat we de paarden alle 3 bij elkaar hebben. Betekend ook dat we de halve zadelkamer hebben voor onszelf, een eigen spuitplaats in onze stal ( zitten maar 5 stallen in ons gebouwtje).
Aan de ene kant heel jammer omdat ik leuke en hele lieve mensen heb leren kennen. Aan de andere kant fijn omdat ik toch liever zonder regenjas rij dan met. Plus ik wil graag in het nieuwe jaar gaan starten, en dat gaat dan wat makkelijker. En de mensen die ik lief vind komen vaaaaaaaak zat op visite is me al gegarandeerd.
niet leuk!
en dan toch komen om dat hapje gras uit m'n hand te eten.. Want ach verder staat er geen gras in de wei
hopelijk leert het haar ook dat schrapen af of vermindert het het.
Uprica schreef:hallo Karin! welkom op ons topic....
Kan je bij ons buiten rijden dan? vind het nogal tegen vallen eigenlijk, haha ( komt omdat ik te vaak hetzelfde weggetje loop misschien )
Uprica schreef:hallo Karin! welkom op ons topic....
Kan je bij ons buiten rijden dan? vind het nogal tegen vallen eigenlijk, haha ( komt omdat ik te vaak hetzelfde weggetje loop misschien )

maar ik ben opzoek naar een verzorgpony/paardje.
dus PB me als je ook maar iets weet
Voor jou is het ook goed aan te rijden vanuit Tanthof
maar wel in overleg.