Leuk Maren! alleen je moet wel oppassen met al dat vervoeren enzo want dat levert echt heel veelstress voor ze op.
_Lucy
Geplaatst: 09-01-11 00:00
ik heb t net ff opgezocht, marieke
nee, dat hij ontploft is zegt er niks, over, want dat komt gewoon door de hitte, maar de deuren van de auto stonden open, en dat was een beetje vreemd..
Ja of door de druk die is ontstaan in de auto dat hij op de zwakste plek openbarst. Maar je kan het wel zien als dr ingebroken is aan de deuren. Maarja en dan....
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 09-01-11 00:03
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst: 09-01-11 00:08
nee, dat was het denk ik niet, want dan knappen de ramen eerder.. (die waren ook geknapt geloof ik) maar ik weet niet hoeveel er nog over is van de auto, dus weet ook niet of ze t er nog aan kunnen zien. maarja, we horen wel wat het was na dat het recherge team het heeft onderzocht. (morgen komen die volgens mij)
volgens mij was je hamstr dan een beetje aan het schreeuwen maren, mijn oude dwergje deed dat ook in het begin heel erg.
Idd Lisa geeft leuk les, ook als we willen dat we een paar weken op dezelfde mogen enzo Heb al aangegeven dat ik liever geen Bandit meer heb man wat een drama was dat gisteren weer zeg..