ATE schreef:LIQUITA schreef:Hi Ate
Fijn he dat Aatje weer manegepaard af is.
ja dat voeld lekker hoor
Lekker voor je, en hou je toch lekker je contacten op de manege.
Gezellig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ATE schreef:Was ik net een heel antwoord aan het tikken, heb ik ineens geen internet verbinding meer met mijn laptop. Hahahaha....beetje jammer hyves doet het niet
LIQUITA schreef:ATE schreef:Was ik net een heel antwoord aan het tikken, heb ik ineens geen internet verbinding meer met mijn laptop. Hahahaha....beetje jammer hyves doet het niet
Zeker jammer dat we niet op hyves kunnen. Wil m'n tuintje leeg halen, hahahhaa....ben helemaal verslaafd aan het spelletje Happy Harvest.
xan schreef:Bij ons in de keet hebben we geen water !!!
Bevroren![]()
Ben net ff op en neer naar huis gereden om een senseo-apparaat te gaan halen.
Was ff vergeten dat het natuurlijk niet opschiet met die sneeuw![]()
Het wordt nu wel glad hoor.
Maar ik werd met gejuich onthaald toen ik met de koffie binnenkwam
.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:mijn laatste maand met stappen met mavantos is ingegaan. kan nu beetje gaan aftellen om weer naar de kliniek te gaan. hopelijk begin 2011 met goed nieuws starten!!!!!
Jaaaah...we gaan door mer duimen voor goed nieuws!!! Heb je al een afspraak kunnen maken?
LIQUITA schreef:Ik ga met een uurtje maar een kijkje nemen op de manege. Wil graag gaan rijden, maar al ik weer eerst een pad vrij moet gaan maken om naar de bak te komen sla ik het maar over. Ik heb geen berichtje van Sandra gehad, dus ik denk dat First vanmorgen nog wel in de molen is geweest. Ik moet vanmiddag naar m'n werk, heb een afspraak met de bedrijfsarts. Als het zo door gaat met sneeuwen mag ik wel een uur van te voren weg gaan.
LIQUITA schreef:Jaggie bah...ik heb ook weer lekker last van mijn nek, en toch wel spierpijn in m'n rug van het paardrijden. Had gisteren te vroeg gejuigd, want toen had ik nog neregens last van. Meestal voel ik het wel aan het einde van de volgende dag.
xan schreef:Bij ons in de keet hebben we geen water !!!
Bevroren![]()
Ben net ff op en neer naar huis gereden om een senseo-apparaat te gaan halen.
Was ff vergeten dat het natuurlijk niet opschiet met die sneeuw![]()
Het wordt nu wel glad hoor.
Maar ik werd met gejuich onthaald toen ik met de koffie binnenkwam
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Jaggie bah...ik heb ook weer lekker last van mijn nek, en toch wel spierpijn in m'n rug van het paardrijden. Had gisteren te vroeg gejuigd, want toen had ik nog neregens last van. Meestal voel ik het wel aan het einde van de volgende dag.
oh oh, nou, heb nog wel een paracetamolletje voor je over hihi!
LIQUITA schreef:Erik ziet net dat er een gigantische file staat van Hoorn Richting Zaandam ivm een ongeluk.
A7 Hoorn - Zaandam 10 km
Stilstaand verkeer tussen Hoorn en Purmerend-Noord/N244. 30 min
We gaan dus nog maar niet naar de manege. Ga vanmiddag als ik terug kom van de bedrijfsarts wel.
Hopelijk is het dan ook gestopt met sneeuwen. Buienradar zegt van wel, maar daar heb ik nooit zo veel vertrouwen in, hahaha.