Veer: nee dat niet hij heeft er een als hobby.. Hij is wel dit jaar begonnen om zn valkeniersakte te gaan halen.. als t mee zit heeft hij die over 2 jaar en dan mag hij wel gaan jagen.. nu mag dat niet.
onze ene hond at de laatste tijd niet meer zo goed en hij is al beetje mager! dus we hadden van alles geprobeerd. nu had ik gister iets van mijn oma meegekregen, namelijk duck. nu at hij dat net gelijk op! dus vanmiddag even zelf dat spul kopen en hopen dat hij het blijft eten!!
Ja dat is fijn he, duck is erg goed en vinden bijna alle honden lekker wij hebben het onze hond ook gegeven toen ze vrijwel niets meer at en we er werkelijk niets in kregen.
Nee als het goed is zit er een kabeltje bij de videocamera en dan moet je vaak wel een speciaal inlaadprogramma hebben. Maar het werkt in principe gewoon hetzelfde als foto's binnenhalen. Volgens mij kan je niet los iets met het bandje doen.
Nee ik dacht eigenlijk dat k dat bandje weg zou moeten brengen om op dvd te laten zetten ofzo... Ga vanavond wel even oefenen ermee:P Ga in de lunchpauze ff een bandje halen...