Ik vond het wel erg leerzaam. En fijn, gewoon 1 op 1 met de chirurg en nog iemand van anesthesie erbij. Dan zijn ze al lang blij met een handje extra. De hele operatie kan je alles mee voelen en kijken en dingen vast houden. Ik heb wel weer een en ander geleerd ja.
Spannend, waar worden de foto's gemaakt? En hoe is het ondertussen met de GVR?
Wij hadden vandaag echt heerlijk nutteloze dag op de uni. Eerste patient hoefde toch niet geopereerd, 2e patient de afspraak vergeten en 3e was er wel, maar was niet heel spannende patient. Hopelijk hebben we morgen wat meer te doen.
Het hoefbeen is gedaalt, gelukkig niet gekanteld. Revalideren en veel tijd zal hopelijk helpen. Omdat hij eruit ziet als een afrikapaard mag hij nu ook maismeel, zonnebloemolie en meer lucerne..
Dat is fijn nieuws! Major vast ook blij dat ie meer mag eten! Zonnebloemolie kreeg Shaggy ook altijd door zijn dieet , moet ik ook maar weer is mee gaan beginnen gaat ie zo lekker van glazen en helpt m ook misschien klein beetje extra door de verhaarperiode heen .
Major is nogal een zeurpiet wat eten betreft dus veranderingen in zijn eten moet hij altijd even aan wennen 6 weken geleden weigerde hij zemelen te eten en nu staat hij te hinniken als hij zemelen krijgt
Owwww dan komt het uiteindelijk wel goed . Die van mij is absoluut geen zeurpiet, die eet alles wat je voor zn neus houd. Die moet altijd eerst een paar keer kauwen en als het echt niet lekker is dan spuugt ie het uit (zoals bij een croissant, maar dan vervolgens wel nog denken maar dat stuk wat je in je hand hebt is vast lekkerder).