Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mandy_B schreef:Vanmiddag ben ik weer even op alfie gestapt heb ook nog een heel klein stukje gedraaft. Vriendin was mee die heeft wat foto's
gemaakt ook van men nieuwe setje + broek.
Ondanks ze even heeft stil gestaan liep ze wel heel fijn en volgde goed men hand.

josewoos schreef:Ik heb al 2 filmpjes van zondag!
Eerst dressuur, ik was al begonnen met mijn proef voor mijn cameraman er was, dus het begin staat er niet op
Voor een ander ziet deze proef er misschien iet spetterend uit, maar voor ons een hele overwinning! Zo rustig dat Ziack bleef en ik kon gewoon contact met hem maken
Ik ben zo trots op hem!!!
En hier dan mijn springparcour, zet vooral je geluid aan en let op het belgeluid

Hopelijk vind je snel een leuk nieuw paard! 
Maar wel een goede beslissing zo te horen. Hopelijk vind je snel een ander leuk paard

wat balen zeg! Gelukkig wil de oude eigenaar haar weer terug hebben, dit scheelt een hoop gedoe. Hopelijk vindt je een leuk nieuw paard. Wanneer gaat ze weg? Fé is inderdaad helemaal gek op d'r. Helemaal hinneken naar elkaar tijdens het rijden.

Nog dingen van de vaardigheid geoefend. Nog nooit zo fijn op Corvette gesprongen

Ik heb ook lekker gereden! 

Maar gelukkig heb je wel fijn gereden
En wat gaaf dat je naar de polder bent geweest