Over ons rustige stapritje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Over ons rustige stapritje
AnitaJoeri schreef:fijn dat de crematie toch fijn verlopen is.
En goed dat je toch dat gedicht gedaan heb,heel moedig ook van je.
Nu kun je het misschien afsluiten,maar vergeten zal je hety nooit en dat moet ook niet.
marissie170 schreef:AnitaJoeri schreef:fijn dat de crematie toch fijn verlopen is.
En goed dat je toch dat gedicht gedaan heb,heel moedig ook van je.
Nu kun je het misschien afsluiten,maar vergeten zal je hety nooit en dat moet ook niet.
Inderdaad, ik zal hem nooit vergeten,
hij was zo bijzonder,
hoeveel pijn hij ook had, je hoorde hem niet klagen.
want er zijn zat mensen die meer pijn hebben,
zo was mijn opa, graag omringt door mensen,
en gevend om mensen.
het strand was zijn lievelings plek,
vandaar dat we ook het nummer trijntje oosterhuis - zee.
hebben laten afspelen,
dat was een van mijn opa's lievelings nummers.
Wat ik ook wel heel lief vind is de mensen uit spanje dan de camping hebben een bloemenkrans naar nederland gestuurd voor bij de kist, dat waren ook echt hele lieve mensen waar mijn opa ook veel van hield.
AnitaJoeri schreef:zo,mijn erf nu niet sneeuwvrij,maar ijsvrij gemaakt.Dat is verdorie nog meer werk pffffffffffff
Blij dat je niet bij mij in de buurt woont met die hoge snelheden hoor Pres![]()
Enne halsters gaat nog,ik was vergeten om het hek van mijn rijbak goed af te sluiten,moet er een extra stang in doen,want ze weten allebei hoe ze de afsluiting open moeten krijgen.
Dus liepen ze allebei fijn los in de tuin.
Joepi doet niks loopt een beetje te schooieren,maar die verrekte haflinger,loopt in de rondte te rennen en aan alle planten en bomen te trekken.
Gelukkig komen ze wel meteen naar je toe.
Dus ook bij mij stoute peerden hoor pres.

ik wil niet zoveel regen (alweer!!) ben er helemaal klaar mee! 

Gelukkig is het wel een redelijk leuk verslaggie. Nu nien uitlaten en naar bed. Ben kapot. morgen weer tien uur op school zijn

hahaha..
Geen zon
en windkracht 3
Princesspres schreef:aman, wil jij alsjeblieft de ruinen groep van water voorzien vanmorgen?
Zal je ook nog even smsen![]()
alvast bedabkt! X pres
(Kon de mest alleen niet meer zien dus dat doe ik vanavond wel ff opruimen voordat je dr bent Pressie
)
Hoop dat ze bij jullie ook met de bal gaan klooien
of missch toch ff klein sprongetje maken... kijk vanmiddag wel ffies waar ik zin in heb
hoop wel dat t beetje droog blijft