Waar heb je het gekocht? En welke kleur is het allemaal?

Een BP? Rij je daar thuis dan ook mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik vind zonder veel fijner zitten. Is een stom excuus maar toen ik op deze stal kwam reed iedereen zonder cap enzo. En toen ben ik het langzaam ook gaan doen en toen nooit meer altijd opgedaan zeg maar.
), maar heb dan ook pas 2 keer gereden hihi. 

_Lisanne schreef:
Met links Donna en rechts Melody.
En wat ik 's nachts om 3 uur op de wc aan trof.

_Lisanne schreef:Mooie donkere kleur is dat he [naam]?
Had ook een rijbroek gezien op internet van Harry's Horse. Was heel goedkoop, maar vroeg me af of dan de kwaliteit wel goed is. Maar de broeken van Eurostar vind ik echt zo super fijn!
Hahaha is goed Veertje!
Heb je de eigenaar van je verzorgpaard nog gesproken?
Anoniem schreef:_Lisanne schreef:Mooie donkere kleur is dat he Juul?
Had ook een rijbroek gezien op internet van Harry's Horse. Was heel goedkoop, maar vroeg me af of dan de kwaliteit wel goed is. Maar de broeken van Eurostar vind ik echt zo super fijn!
Hahaha is goed Veertje!
Heb je de eigenaar van je verzorgpaard nog gesproken?
Ach van eurostar is de kwaliteit ook niet zo geweldig hoor. Die van mij pluizen allemaal vreselijk, en slijten door bij m'n kont van 't fietsen....
Ik ben ook 'n keer daar geweest in Opmeer, was wel leuk, alleen het was toen echt rotweer weet ik nog dat wij daar waren.

_Lisanne schreef:[naam] schreef:
Ach van eurostar is de kwaliteit ook niet zo geweldig hoor. Die van mij pluizen allemaal vreselijk, en slijten door bij m'n kont van 't fietsen....
Ik ben ook 'n keer daar geweest in Opmeer, was wel leuk, alleen het was toen echt rotweer weet ik nog dat wij daar waren.
Ze pluizen bij mij op sommige plekken inderdaad wel. Maar ik vind ze wel super fijn zitten.
Jij moet lang fietsen he naar Sheila? Daar heb ik geen last van, dat scheelt misschien ook..