Ik was vanmorgen vroeg op stal, en Len is gelijk gaan bellen hoor omtrent Zavier Op stal hoef je je echt geen zorgen te maken, alles wordt wel geregeld. En in nood zijn ze echt wel bereikbaar. Zavier is een overgevoelig paardje, en daar schuilen dit soort gevaren achter. Maar je mag nooit vergeten dat koliek ook dodelijk is voor paarden Er zijn verschillende vormen koliek, die ook verschillend behandeld dienen te worden Het is wel erg sneu voor het paardje, maar hier doe je niets aan
Ietsen gaat vooruit. Ben vanavond wel geweest. Ben er 2x per dag om zijn spieren te masseren en zijn pijnlijke spier in te smeren. en natuurlijk zijn medicijnen er in te proppen.
Ja het blijven akelige dingen als er een paardje ziek is.
Gezellig dat je er bij kwam zitten .... wel beter dat hij vooruit gaat
Jonge_Monte
Geplaatst: 14-05-09 23:07
Ja gelukkig wel. Ik heb al 2 nachten niet kunnen slapen Maar het gaat de goede kant op, al is er wel voorzichtigheid geboden De opgezette spier is al een heel stuk geslonken, maar is nog steeds veel te warm. Dus ik blijf alert
zag er weer goed uit vanavond, hij staat ook zo leuk bij je nieuwe broek
Ik had het ook erg naar mijn zin vanavond en natuurlijk waren wij weer erg stoer, wij hadden met ons les weer de primeur om als eerste in de buitenbak te gaan rijden. Ze waren allemaal superbraaf!