De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

La_Fleur

Re: Ponykamp Ini Slot! (week 1) =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:05

geen commentaar _O- _O-

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:05

pagina 80 :#

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 20:20

ik zeg 1 ding

BANANENZUIGERR =:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 20:28

morgen 12 uur vrij *\o/* *\o/*

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:04

ik kijk snel en ik ga meteen foute dingen denken :oo

ik heb een zachte G maar ook een harde L :x

ik ga weer even bijlezen ;)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:05

ben ik alweer ;)

ik zal even een filmpje van mc martin opzoeken :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:08

snel kijken want volgens mij worden de meeste verwijderd..
MC Martin

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:08

pagina 80 :):)

ik ben zeker weer alleen, is het niet ?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:11

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 18:48

_Yasmine_ schreef:
ik kijk snel en ik ga meteen foute dingen denken :oo

ik heb een zachte G maar ook een harde L :x

ik ga weer even bijlezen ;)

je moet ook echt heel vies denken _O-

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 07:54

:oo

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:37

:# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:38

Yihoee :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:) :# :# _/-\o_ :):) :):) *\o/* *\o/* =:) =:) =:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:39

Heb gewoon voor mijn bio tentamen die ik geheel heb verkloot een 68 en voor mijn wie tentamen ook een 69 :D :D :D: D
Duss ik ga biologie (49) herkansen, over ecologie en regeling! En dat is tevens mijn enigste onvoldoende de rset is allemaal 6+
:):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:40

dusss iik ben zoo goed bezig geweest deze periode, terwijl ik de 1e nog meer er mee bezig was, lekker dubbel :')

Oh en ik sta voor nederlands nu een 79 :oo Dankzij 2 9ens :oo

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:42

arme computers, die allemaal nu vast lopen

haha bijlezer, je eigen schuldd ~~}> ~~}> ~~}>

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:49

haai :):)

beetje druk ? :P
hele mooie cijfers trouwens!

computer loopt lekker niet vast :+

ik ben net terug van school..
vanavond oefen sollicitatie op school, morgen project opeens inleveren + natuurkunde toets.. en..
vanmiddag nog even naar oregon *D
pff heerlijk drukke dag weer!

Xx

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 15:51

jammer, haha :+

Wat moet nog veel doen zeg yas! Succes! :D

Ik ga zo alleen nog even nederlands maken en dan ben ik al klaar! O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:01

ooow dat valt best wel mee:P

maar eehm hoe is het eigenlijk met mascha en shadow en de kreupelheid van mas.. heeft ze nog veel last ?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 16:35

Mascha is al een tijd weer helemaal beter, ze is al eens uitgebroken :') En ze heeft eens de hele nacht bij het hooi staan vreten, had mijn vader de binnendeur open laten staan van d'r stal, en toen mijn moeder haar ochtends vond, wou ze helemaal niks meer eten. die heeft zich dus lekker vetgemest di enacht :)) ach je kan er ook niet boos om worden, wan thet is gewoon de fout van ons, dusja. maja geeft niet! :D

Oh en shadow is die nacht later bij de brokjes bak gaan staan eten :') was mijn vader die deur vergeten dicht te doen, gevolg 3 poepdrollen in de gang + en paar kilo brok in shadow's maag, hi'hih :')

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 16:35

dus super goed, ze zijn super ondeugend en vrolijk, haha :+:

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 17:04

haha dat verhaal had ik inderdaad al eens gehoord *D
prachtig toch als ze zich zo misdragen :+:

weten jullie nog een leuke film die we moeten downloaden / branden voor kamp?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 18:52

ja het is echt geweldig om hun te zien klooien, ondanks dat het me de zenuwen opwerkt, zegmaar. :)) Ik ben echt blij dat ik 2 van zulke paardjes heb, geweldig paardjes met harten van goud, echt 24 karaat! :+: ben verschrikkelijk blij met ze :+: het zijn niet misschien sportpaarden en ze kunnen misschien niet de echte dressuur halen, maar als het daar nou om gaat dan is het paardrijden toch niet meer leuk? het gaat toch om de band met het paard, om het samenwerken en het plezier? :+:

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 18:52

hm een leuke film....... TWILIGHT :))

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:54

alloo =:)