Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yeah... 
Dat gaan mijn ouders echt niet trekken hoor! En ik ook niet hahaha 
Maar tuurlijk blijf ik haar gewoon lekker rijden en ze gaat echt noooooit meer weg hoor, is ze me veel te dierbaar voor!! Raar eigenlijk, nu ik dit zo zelf voor me op een rijtje zie.. Ik wil nog helemaal niet stoppen!!
leuk he, promoveren
Ben er echt blij mee! 

) en M springen 

)
Ben er zelf ook heel blij mee omdat ik ze helemaal zelf betaal is het toch wel extra leuk haha
Wordt inderdaad wel druk in het begin omdat ik wel echt moet wennen aan het werk denk ik en ik natuurlijk tot december Vick er ook nog full-time bij doe! Maar ik heb er super veel zin in, kan daar zo veel leren!!
Raar dat je ponytijd dan echt voorbij is!! haha, L1 dressuur
dat haal je makkelijk hoor, maar je moet wel weer even echt gaan starten, dat is leuk!! En m springen haal je ook makkelijk, helemaal als je flexibel springt want dan kun je zo over haha! Sis kan toch vet goed springen!!
) en nog een keer officieel springen starten. Ben al B+1 maar dat is eigenlijk illegaal heheh. Ben nu alleen zo aan het trainen voor dressuur dat ik haast nooit meer spring, zoveel moeite om elke keer die balken te verstellen, afstappen, alles zelf opruimen.... hahaha sorry hoor
Het inrijterein van de wedstrijd is altijd weer mijn eerste hindernis sinds die vorige keer (3 maanden terug dan) Ik heb in mijn profiel AL mijn wedstrijden + de planning staan, en och och och, dat is veel zeg 
Had me er ook al maanden op verheugd, Car mocht 2 jaar en nu was eindelijk ik aan de beurt

Dan kan ik ook kijken