Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:25

hahahah okee, slaap lekker!

Fen, ik bedacht me trouwens ineens... Ga jij gewoon doorstarten met Vic bij de paarden?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:26

En een nieuwe pagina! :D

*\o/*

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:45

Oh, en trouwens: Carmen en Birgit: Weten jullie al meer over de dressuur wedstrijden die jullie bij ons in Austerlitz zouden komen organiseren? Wordt eind September realiteit?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:43

Hahahah, okee, nu vind ik mijzelf heel erg cool :P

Heb zojuist voor het eerst bij "Klasse" "CL" mogen opschrijven 8-) Yeah...

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:10

Echt vet jouw werk Elies!! Heb even de site bekeken en volgens mij kun je daar heeel veel leren!! :D

Anders moet je even bij Help zoeken Sylvia, daar staat het wel goed uitgelegd! Echt leuk dat jullie nu een pony hebben die zo goed kan springen, dan kunnen je kinders er echt nog lekker lang op blijven rijden en van leren!

Nou Elies, goeie vraag want dat weet ik eigenlijk echt nog niet! Ik heb dit weekend NK en dan ga ik daarna over naar het Z2 dus dan heb ik ongeveer nog 3,5 maand om Z2 te rijden en daarna moet ik stoppen. En ik ga natuurlijk bij Arends werken waar ik ook paarden mag uitbrengen op wedstrijden dus dan moeten mijn ouders ook mee. En Ylona gaat nu ook weer heel actief starten enzo. Dus ik denk eigenlijk dat het voor mij met Vick na december een beetje ophoudt. Ik mag wel een klasse terug als ik bij de paarden ga starten dus dan zou ik weer Z1 mogen maar dan loop je ook een beetje vast want Z2 paarden is echt wel ziek! galopappuyementen en vliegende wissels enzo.. En als ik dat wil gaan trainen wil ik ook met Vick nog bij Arends blijven lessen en dat wordt zoooooo veel! Overdag bij Arends werken, 's avonds Vick heel veel trainen, nog lessen 1x in de week, Ylona lest ook 1x in de week en dan in het weekend Ylona op wedstrijd met Vick, ik met een paard en sosm ook nog met Vick........... :') Dat gaan mijn ouders echt niet trekken hoor! En ik ook niet hahaha :D
Ik vind het wel mooi denk ik na december, ik heb het hoogste bereikt wat ik kon bereiken met Vick, en het wordt anders ook gewoon te veel voor haar. Nu is het Ylona's beurt! Misschien start ik nog wel een paar keer bij de paarden, gewoon voor de lol maar heb verder met Vick niet meer echt ambities ofzo :) Maar tuurlijk blijf ik haar gewoon lekker rijden en ze gaat echt noooooit meer weg hoor, is ze me veel te dierbaar voor!! Raar eigenlijk, nu ik dit zo zelf voor me op een rijtje zie.. Ik wil nog helemaal niet stoppen!!

haha Eheeeel stoer man, dat CL :D leuk he, promoveren :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:14

Oja, even spammen.. O:)

Mijn nieuwe laaaaaaaarzen :):) :+:

Afbeelding

Afbeelding

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:08

mooie laarzen fenna ik ben jaloers ik vind laarzen helaas niet zo lekker zitten anders wou ik mischien ook wel leren proberen.
Je gaat het wel erg druk krijgen zeg met je baan erbij.
Sucses heb je er wel zin in?
Ga je trouwens iedere dag of een paar dagen per week?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:09

Omg, Fenna, die laarzen zijn echt UBER!!!

Ja, die mensen waar ik nu voor werk zijn ook echt SUPER aardig :) Ben er echt blij mee! :j

Wat jij nu op een rijtje aan het zetten bent heb ik nu ook... Volgende zomer is het ook einde uitzending voor mij.. Dan wil ik gewoon verhuizen, en op mijn nieuwe stekkie rustig beginnen... Ik denk dat ik voor volgend jaar nog wel een startkaart aanvraag, maar dat is dan alleen voor het eerste halfjaartje... ;(

Mijn plannen voor Sis zijn trouwens nog: L1 dressuur ( :') ) en M springen :j
Hopen dat ik net genoeg wedstrijden mag rijden ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:19

Alle foto's van die website is trouwens bij die mensen thuis in Limburg, er is geen website van waar ik nu werk ;)

Wie van jullie rijdt eigenlijk nog steeds bij de SRJV? Ik kreeg een email dat ze gaan fuseren met PSV Groenendaal, krijgen we kostenloos een nieuwe startkaart en coupons..!! (Laten nu net mijn oude op zijn :Y) )

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:27

Dankjullie :D Ben er zelf ook heel blij mee omdat ik ze helemaal zelf betaal is het toch wel extra leuk haha

Ja heb echt super veel zin om te beginnen hoor, maandag of dinsdag al! Ik heb een 40-urige werkweek, 4x 9 uur en 1x 4 uur. Moet om 8 uur beginnen elke dag. Op zondag ben ik sowieso vrij en dan dus nog 1 andere dag in de week. :) Wordt inderdaad wel druk in het begin omdat ik wel echt moet wennen aan het werk denk ik en ik natuurlijk tot december Vick er ook nog full-time bij doe! Maar ik heb er super veel zin in, kan daar zo veel leren!!

Ja stom he, als je zo vooruit kijkt! :( Raar dat je ponytijd dan echt voorbij is!! haha, L1 dressuur :') dat haal je makkelijk hoor, maar je moet wel weer even echt gaan starten, dat is leuk!! En m springen haal je ook makkelijk, helemaal als je flexibel springt want dan kun je zo over haha! Sis kan toch vet goed springen!!
Mijn doel is Z2 met winst (duhhuhh :') ) en nog een keer officieel springen starten. Ben al B+1 maar dat is eigenlijk illegaal heheh. Ben nu alleen zo aan het trainen voor dressuur dat ik haast nooit meer spring, zoveel moeite om elke keer die balken te verstellen, afstappen, alles zelf opruimen.... hahaha sorry hoor :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:29

Ik train ook nooit voor springen :o Het inrijterein van de wedstrijd is altijd weer mijn eerste hindernis sinds die vorige keer (3 maanden terug dan) Ik heb in mijn profiel AL mijn wedstrijden + de planning staan, en och och och, dat is veel zeg :')

40 uur! Zo hee! betaald het een beetje? Moet ik het ook gaan overwegen om dat na mijn VWO te gaan doen? ;)
Dat flexibel springen heeft er niet zo heel erg veel mee te maken, het is meer dat je lager mag springen, dan hoger.. Ik moet elke keer die 10 wp's blijven halen!

Dressuur gaat al wel steeds beter! Heb vorige keer met een dubbelgebroken bitje gereden, en dat ging hardstikke goed! Sis gaat steeds nageeflijker, en als ik haar in galop wat meer teugel geef, wil ze zelfs in galop wat nageeflijk lopen!

Oeh, trouwens, ik had laatst op mijn Galop een 7, daar was ik blij mee joh! Normaal had ik 3x een 6, maar voor mijn moeilijkste punt had ik een 7!! Hahah, je had me blij moeten zien joh! :P

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:34

Trouwens, ik zat ff rond te snuffelen op de Stal Arends site, maar je staat niet eens bij de ruiters!! Daar moet je maar snel verandering in gaan brengen, hoor! :j

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:36

Inderdaad ook echt vreselijk balen van de huntchase! :( Had me er ook al maanden op verheugd, Car mocht 2 jaar en nu was eindelijk ik aan de beurt |o

Kom je nog wel trainen zondag Elise? Het is om 14.00 en als het goed is rijden we dan ook naar het crossbos(je) dus dat is wel echt leuk! Bovendien moet Jimmy nog even zijn bruine patserlook showen :Y)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:46

dat uploaden met foto's lukt mij ook nooit :P

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:03

Jah, Ik heb ja gezegt tegen Olga, maar ik moet helaas afbellen voor zondag... Mijn pa wil niet voor zoiets "onzinnigs" helemaal weg, en daar wachten enzo ;(

Kom anders binnenkort naar een springwedstrijd :D Dan kan ik ook kijken :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:03

Ik zal maar nog eens mijn vraag herhalen ;)

Hoe zit het met de dressuurwedstrijden bij Austerlitz? Ik moest daarvoor bij jullie zijn?

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:51

willen wij ook graag weten?
Ze staan nog niet op startlijsten.nl

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 08:23

O jammer! :(:)

Uhmm ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook weinig meer over weet, ik zal het vanmiddag aan pap vragen!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:01

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=257f67d&s=3

Hoop dat hij het doet maar dit is Dee-Jee.

Hier hebben we hem nog niet zolang en staat hij op de wei voor de vakantie hij mag nog wat aankomen in gewicht maar daar zijn we druk mee bezig.
Het is een kruizing westernpaard vader is general goldens boy moeder is een NRPS pony Dee-Jee heeft niets weg van een western paard.

Zal van de week even kijken of ik er een mooiere foto op krijg hij staat er hier niet echt mooi op.

Hij ziet er nu al weer wat beter uit.

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:48

Ik heb het zojuist aan paps het bestuurslid gevraagd en hij zal snel contact opnemen met Stephanie en dan zal er meer duidelijkheid zijn over de eventuele wedstrijden, zodra ik meer weet zal ik het zeker melden! ;)

Je ziet er inderdaad zo op het eerste gezicht niks western-achtigs aan af Syl, maargoed dat zag je bij Jim op Austerlitz ook niet echt. Nu is hij lekker flink aangekomen en bespierd en vliegt hij achteruit als een dolle, nadat hij eerst half op zijn kont gaat zitten :Y)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:00

Ziet er uit als een leuke pony! :j

Ik wacht op je antwoord, Beer :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:46

Trouwens, wie van jullie gaan allemaal kijken bij de opendag 27 september?

Mijn pa en ik gaan ZO'N GAVE show opzetten :D :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 14:17

Afbeelding

Afbeelding

Wat een kanjer :D

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:44

lieziej schreef:
Trouwens, wie van jullie gaan allemaal kijken bij de opendag 27 september?

Mijn pa en ik gaan ZO'N GAVE show opzetten :D :D

Dan rijd ik een foutloze dressuurproef in Doorn :o (not)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 08:47

oh deze mag niet dit is niet onze Nick Er zijn wel net zulke gave foto's van nick zal lot wel wel even vragen er een paar op te zetten.