. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
, had ik even een bakje gevuld met water, wist even niks anders
.
. Manon_S schreef:Ja in het drinkflesje van het konijn was ook alleen maar ijs te zien.
Ik dacht ik breek het ijs door het flesje op de grond te laten vallen, niet zo handig van me, want het tuutje was gebroken (waar ze aan moet drinken).
Dus die kon ik wel weg gooien, had ik even een bakje gevuld met water, wist even niks anders
.
Lekker handig was ik weer bezig.
.
?
.
Ik mocht die 2 paarden naverzorgen, benen afspuiten, hoefvet, dekens verwisselen, spons over het hoofd halen, borstel erover, toen mocht ik alle peerden brok gaan geven en de spullen uit 't vrachtwagentje halen en opruimen en toen mocht ik nog eens de wagen schoon gaan maken, en meneer zat binnen, te douchen
hihih... vind ik niet erg.. hij weet dat ik het heerlijk vind om zo bezig te zijn.. hij zei ook nog: 'Je wordt al een echte goede groom. Als je hier woont kan je mooi elk weekend mee op concour
'. En wat ook heel lief was, hij ging weg; moest uiteten, belt hij mij nog even op: 'Mel nogmaals heel erg bedankt voor alles he'.
Melanie_B schreef:Gister, net aangekomen in Twente zaten we even hier wat te eten.. belt broer lief naar moeders 'Laat Mel even aan het einde van de oprit komen, ze moet even helpen voeren'. Dus ik loop daarnaar toe, is ie met het vrachtwagentje met 2 paardenIk mocht die 2 paarden naverzorgen, benen afspuiten, hoefvet, dekens verwisselen, spons over het hoofd halen, borstel erover, toen mocht ik alle peerden brok gaan geven en de spullen uit 't vrachtwagentje halen en opruimen en toen mocht ik nog eens de wagen schoon gaan maken, en meneer zat binnen, te douchen
hihih... vind ik niet erg.. hij weet dat ik het heerlijk vind om zo bezig te zijn.. hij zei ook nog: 'Je wordt al een echte goede groom. Als je hier woont kan je mooi elk weekend mee op concour
'. En wat ook heel lief was, hij ging weg; moest uiteten, belt hij mij nog even op: 'Mel nogmaals heel erg bedankt voor alles he'.
Mijn lieve broer
.
Daar doe je het ook voor, voor die kleine dingen. Melanie_B schreef:Gister, net aangekomen in Twente zaten we even hier wat te eten.. belt broer lief naar moeders 'Laat Mel even aan het einde van de oprit komen, ze moet even helpen voeren'. Dus ik loop daarnaar toe, is ie met het vrachtwagentje met 2 paardenIk mocht die 2 paarden naverzorgen, benen afspuiten, hoefvet, dekens verwisselen, spons over het hoofd halen, borstel erover, toen mocht ik alle peerden brok gaan geven en de spullen uit 't vrachtwagentje halen en opruimen en toen mocht ik nog eens de wagen schoon gaan maken, en meneer zat binnen, te douchen
Mijn lieve broer

.
.