volgens mij zijn mn ouders dan net op vakantie. het is half juli toch?
edit: zie dat het 15-19 juli is. dan zijn mn ouders weg. ik wil best 1 of 2 daagjes, maar ik ga chels daar niet laten staan. ik weet nog dat toen op vakantie ze een dagje binnen stond ze er heel slecht uitzag. dr flanken helemaal ingevallen en heel gestresst. wil jij daar dan wel blijven?
hmmz ik begreep uit een mailtje wat ik van ze terug kreeg dat het op gras starten is. want ze hebben alleen 3 binnenbakken (2 voor proeven) en ik dacht uit mn hoofd 1 klein buitenbakje. ze zei dat ze de ringen op gras zouden uitzetten..
Nja mij maakt het niet uit! Wat ik me an herrinneren van toen marie er ging starten (dat is wel 2 jaar terug) is dat het wel gewoon op zand was...Nja we zien t wel
nouja, het maakt niet uit voor mij gras of zand. ik zorg gewoon dat ik van die dingen in ze ijzers kan doen dan.. daar kunnen ze niet op het land nee.. maar dat is ook wel logisch;)
Nou, ik ben in Alphen geweest! Het ging niet slecht, maar we hebben wel is lekkerder gereden. Helaas had ik in de 1e proef 179, en in de 2e 172. Jammer, maar volgende keer beter!
Ben benieuwd hoe jullie allemaal hebben gereden, misschien kom ik zo nog wel even naar de manege!