hestejente schreef:Shetjjee__x schreef:ik dinsdag walibi, en dan zitten julie lekker op school of waar dan ook!
Dinsdag is de dag na de deadline... maandag moet ik mijn onderzoek inleveren en dinsdag wil ik geen boeken zien. Misschien dat ik 's ochtends naar Beer ga en 's avonds heb ik les... nou baal je dat je naar Walibi moet he?![]()
VAndaag heb ik voor het eerst een zweepje nodig gehad... niet voor Beer trouwensVoor een hond. We waren bijna weer op stal toen we het beest al zagen en hoorden, hard blaffen en niet naar zijn baasje luisteren. Hij liep om het water (soort slootje, moest 'ie zo'n 100 meter voor lopen) heen en binnen de kortste keren was hij dus bij ons... we hadden al haltgehouden en Beer's baasje had gewaarschuwd om de zweepjes paraat te houden... die hond viel echt aan, van alle kanten, en zijn baas maar achter hem aan rennen om te proberen hem te pakken
Gelukkig zijn Beer en het andere paard zweepmak, om zo'n hond van je af te houden moet je heel wat om het hoofd van je paard zwiepen
![]()
Leuk dat Melody nu ook een ava heeft, complimenten Tessa
ja iik vind hem ook heel leuk geworden
Voor een hond. We waren bijna weer op stal toen we het beest al zagen en hoorden, hard blaffen en niet naar zijn baasje luisteren. Hij liep om het water (soort slootje, moest 'ie zo'n 100 meter voor lopen) heen en binnen de kortste keren was hij dus bij ons... we hadden al haltgehouden en Beer's baasje had gewaarschuwd om de zweepjes paraat te houden... die hond viel echt aan, van alle kanten, en zijn baas maar achter hem aan rennen om te proberen hem te pakken
Gelukkig zijn Beer en het andere paard zweepmak, om zo'n hond van je af te houden moet je heel wat om het hoofd van je paard zwiepen
Foto's maken hoor! Ga je ze op Lotta zetten?

)
Suus toch?!
Uit z'n dak gaan doet hij maar als we gewoon aan het rijden zijn.