Melanieetjuh schreef:Annie_ schreef:Wat is er erg aan softdrugs dan.
Alles is verslavend en van alles te veel is slecht.
De een vind dat erger dan sigaretten, maar vele vragen zich ook af wat zo erg is aan sigaretten..
Vooral voor buitenstaanders is het allemaal makkelijker om te zeggen.. Maar ik houdt er gewoon niet van daarnaast tast het je hersens aan, het is ongezond. (Softdrugs) Alcohol dat kan er bij mij dan wel weer in, en ook dat praat ik niet goed, maar met de juiste basis zal het geen kwaad kunnen. Overigens hoop ik dat ook voor Elja dat eenmalig geen werking heeft op de hersenen of iets anders.
Ik heb sowieso al een hekel aan sigaretten, maar aan drugs helemaal.
Het stinkt, en ken genoeg mensen die het gebruiken..
Want goh, wat zijn hun stoer.![]()
(In Elja's geval zal het geen stoerdoenerij zijn, maar 9 van de 10 mensen wel, en om mee te doen)
Maargoed, die komen dan stoned de les in, vinden zich zelf helemaal het einde.. Behalen lage cijfers, vernielen alles naar de klóte .. Dan snap ik daar niets van.. Wat doe je dan op school?
Dat je school niet erg leuk vind oké, maar je werkt wel aan je toekomst..
Om nou niet nog meer af te wijken van het verhaal.. De vraag 'Wat is er zo erg aan Softdrugs', kan ik net zo beantwoorden als dat iemand vraagt 'wat is er zo erg aan roken..'.
Ik heb er gewoon een gloed hekel aan.. Het kan je ziek maken, tast dingen aan, en het stinkt..
Hopelijk begrijp je dit verhaall.. en anders probeer ik het nog wel ff anders te vermelden!
Ja ik snap wat je bedoeld..
Maarja van mobiel bellen gaan er ook hersen cellen dood een bal koppen gaan er heel veel dood,
en in elja's geval ze wilt het alleen proberen.
okeej net als me chocolade als je het lekker vind wil je nog een chocolaadje en dan wordt je dik.

Ik weet de verslaving van Soft drugs sigaretten en alcohole niet en harddrugs.
Nooit geprobeerd.
ik zou het aan me moeder moeten vragen,
want die werkt met verslaafde :p
.

(moet jastrade toch nog een keer ontmoeten..