Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:30

Maar goed nog een paar foto's Tong uitsteken (die eindelijk geupload zijn)

Ik op de boot voordat we gingen duiken (tweede dag in Egypte Tong uitsteken). Het was zo heerlijk rustig op die boot.... Maar 20 mensen ofzo denk in totaal en de boot was enorm... Op het boven dek zaten we zelf maar met zn 8en...
Afbeelding

De mooiste vis die bij ons hotel rond zwom, deze was niet giftig Tong uitsteken.
Afbeelding

Mohamed in de woestijn tijdens de nacht-safari.... Hij had met benzine in het zand een hart gemaakt en deze aangestoken... En toen stond ie dr midden in en sprong die er maar snel uit Tong uitsteken
Afbeelding

Ik vanaf de tempel van Neferati (ofzo iets Tong uitsteken). Het was heet daar!! Ik denk zeker meer als 45 graden... In de bus was het 25 graden en het leek alsof je een koelkast in liep.
Afbeelding

Dit is de hele mooie maar zeer giftige vis Haha!.
Afbeelding

Ik in mijn duikpakkie, wat was dat zwaar zeg, met die gewichten om en die fles op je rug.... Je viel bijna achterover Tong uitsteken
Afbeelding

Op de dromedarissen in de woestijn met Mohamed... Was ook wel heel grappig, ik ging zitten niks aan de hand... Mohamed loopt er alleen al naar toe en dat ding vliegt hem aan Tong uitsteken. Maar ja het waren ook wel mannen en ze vonden elkaar ook niet leuk (die dromedarissen).
Afbeelding

Afbeelding

Mijn kunstige foto in het vliegtuig Haha!
Afbeelding

Zo heb ik dus heel veel paarden gezien in Luxor.... Echt heel zielig (er waren er nog erger maar deze stonden er toevallig toen de bus stopte bij de papyrus winkel.... Degene die in de hitte voor de karretjes liepen waren nog erger... Hoeven die te ver doorgegroeit waren, sommige liepen echt enorm kreupel... Er waren dr ook bij die waren zo onwijs mager.... Maar ook wel een paar die er wel goed uitzagen.... En misschien nog een klein voordeel ik zag dr ook heel veel die bitloos werden gereden....
Afbeelding

En dan als laatste nog een zonsondergang in de woestijn.....
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:32

Owww en ook deze foto's zijn klikbaar Tong uitsteken en dan zie je ze groter Knipoog.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 12:33

Wauw Es, wat super gaaf zeg. Dingen die jij allemaal gedaan hebt. Stoer Bloos!

Drommedaris rijden.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:43

Hahahahaha ik vond het wel leuk allemaal ja.... Ik heb echt zoveel gedaan even een lijstje maken maar denk Knipoog

- gedoken.... Was heel mooi maar kreeg wel last van de druk op mijn oren dus ben maar 1x gegaan.... Helaas was de tweede duikplek een stuk mooier...
- heel veel gesnorkeld, dit kon gewoon bij het hotel, hier hadden ze een 'huisrif'.
- ik ben naar Luxor geweest, bus reis van 5 uur heen en 5 uur terug.... Het was wel mooi maar erg heet.... En als je ziet hoe die mensen daar leven echt heel erg.... Het meeste medelijden had ik nog wel met de ezels en de paarden....
- Ik heb een nachtsafari gedaan, 's avonds met de jeep de woestijn in. Dat was ook wel gaaf Lachen. Beetje sterren kijken en lekker drinken en wat eten daar.... Ook nog heel mooi uitzicht vanaf de panorama... een berg waar je aan één kant op klimt en dan is het allemaal rots en de andere kant is gewoon zand...
- ik ben een dagje safari mee geweest naar de bedoeinen. Dat was ook wel heel leuk, eerst een fatamorgana gekeken. Daarna waar naar die zelfde panorama (dit keer overdag en was niet leuk om daar op te klimmen....) En toen ging ik vanaf daar naar beneden rennen hand in hand met mohamed..... natuurlijk ging ik weer op mijn plaat en daar heb ik nog een hele mooie bult aan over gehouden (door mijn zonnebril). En de cameraman die ons de hele dag volgde (hij moest die groep filmen maar hij zat de hele tijd achter mohamed en mij aan Tong uitsteken) die heeft dat natuurlijk weer van boven gefilmt..... Daarna hadden ik en mohamed bij de jeep een water gevecht terwijl de groep naar beneden kwam (allemaal rustig lopend waren een stuk slimmer). Toen weer verder naar de bedoeinen... Daar eerst dromedaris gereden, daarna een rondleiding door het dorp, ook nog even de waterput uitgetest Tong uitsteken. En zonsondergang gekeken. Als laatste een bbq gedaan en toen weer naar het hotel terug....
- Verder ben ik heel veel de stad in geweest met mohamed, en een beetje het echte egypte ontdekt... Dat is wel leuk als je iemand kent daar Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:45

Leuke foto's, Es.
Je hebt wel lekker actieve vakantie gehad zo te zien Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:46

Ja Es, ziet er supergaaf uit! Leuk, zo'n vakantie Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:51

Hahahaha dat is het voordeel als je iemand kent daar.... Dan kost het allemaal geen drol... Ik mocht het alleen tegen niemand zeggen, maar dat is niet zo moelijk....

Volgend jaar gaat ik zeker weer terug Lachen. En dan gaat ik ook gezellig bij zijn familie langs, kijken hoe hij woont.... Heb ik nu ook al zijn broer en twee neefjes gezien die waren ook wel aardig...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 12:55

Jee, wat een Mazzel heb je met zo'n bekende Es. Dat moet een super vakantie zijn geweest. (hopelijk wordt het bij mij ook zo)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:59

Misschien moet ze jou ook maar even voorstellen Fen Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:02

TJa, ik zit in Sharm Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:05

Voor volgend jaar dan maar he! Knipoog

Wat heb je trouwens weer een prachtig onderschrift Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:11

dat onderschrift is idd mooi Lachen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:14

Ik kan hetzelfde onderschrift nemen alleen dan zonder de laatste niet! Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:24

jij bent niet chaotisch?

Tot zo trouwens.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:25

Doe maar rustig aan, ik moet eerst wachten tot Es voorbij mijn huis komt sjeezen! Ik hoop dat we om kwart voor bij de beuk zijn!

Maar tot zo Doei!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:08

Hoi ik ben als eerste thuis Nagelbijten / Gniffelen En dat nadat Es mij helemaal om liet rijden Vork

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:22

hahahaha het was droog toen ik thuis kwam Tong uitsteken. Daarna mocht ik gelijk naar Atje toe Haha!. Iedereen aan mij vragen hoe het met Eline gaat... Uhmmmmm geen idee Lachen.

Atlas heeft zich trouwens super gedragen!! Ik heb totaal geen problemen met hem gehad Lachen. Hij deed gewoon precies wat ik zei Haha!. Ben echt trots op m!!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:36

Fijn dat je het leuk hebt gehad Esther, Egypte is een schitterend land!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:06

Egypte is zeker een mooi land Lachen. De woestijn is mooi, langs de nijl is het ook heel mooi en natuurlijk onder het water is het ook heel mooi Haha!.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:28

Wat een rust hier vanavond.

Toen ik bijna thuis was, werd het inderdaad ook droog. En ik heb het warm nu, pff!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:09

ik was wel weer blij dat het even droog was Lachen. Anders moest ik alles in de regen gaan doen....

Het was wel weer een heel gedoe hoor... Ik kwam op stal en Margriet was er al, dus ik even het laatste nieuws aan haar vragen....

- Er is geen stro meer (en de stal was al bijna leeg Boos!)
- De sportmix bleek op te zijn, en ik wist dat we dan ook 's ochtends over gingen naar de kruidenmix, maar Margriet wist dit niet Tong uitsteken. Dus heeft ie een paar dagen alleen gewone biks gehad. Maar goed nu kan ik het weer allemaal goed gaan doen Lachen.
- Kwam tot de ontdekking dat het hooi verplaatst was, moest toen wel ff zoeken....
- Iedereen wil tegenwoordig longeren, ik had al in de bak warm gestapt omdat er iemand bezig was.... En ik was net klaar met draven (10 min) toen dr iemand aan mij kwam vragen wanneer ik klaar was, ik zeg nog 10 min (dat is bij mij het uitstappen). Vroeg ze op niet al te vriendelijke toon of ik in de bak wilde uitstappen... Nou ja is goed hoor.... De volgende na mij begon gelijk fanatiek met pessoa te longeren zonder ook maar warm te stappen, nee gelijk draven en in de krul .

Vanavond gaat ik denk maar ff rijden of longeren met pessoa denk ik... Moet ik nog even aankijken Lachen. Morgen kan ik helemaal niet in de bak dus dan moet ik longeren... Ik geloof dat ik maar gaat rijden vandaag Tong uitsteken.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:44

Heeel gave foto's Es Haha! Zo te zien heb je het super naar je zin gehad!

Wat een mensen bestaan er toch ook he.. Instappen is juist zo belangrijk!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 10:16

Het warm stappen is idd heel belangrijk... Als wij gaan beginnen met sporten moeten onze spieren toch ook eerst opwarmen... Waarom zou dat bij paarden anders zijn...

Mja veel mensen bij ons op stal zien het longeren als paard even beweging geven want ik heb geen tijd, en niet als training... Ze staan dr ook altijd van te kijken als ik zeg dat ik een half uur longeer.... Tja 10 min warmstappen, 10 min draven en 10 min uitstappen... Dat is het minste wat ik kan doen Tong uitsteken. Kan alleen nog maar langer zijn...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:14

En hoe bevalt je eerste werkdagje weer?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 13:19

vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!