Yommie schreef:Dat diana loopt te zuchten als je ook aan het vrij rijden ben?
Dus met andere woorden"deze bak is van mij dus iedereen opzouten"?
Ja sorry hoor Yommie, ik heb echt geen flauw idee wie je bent, maar als je ergens een probleem mee hebt kun je dat toch beter aan de persoon zelf zeggen in plaats van dat je hier loopt te zaniken?
Ook al over dat knuffeluurtje laatst...ja, de manege is 4 dagen per jaar alleen een uurtje open om bijvoorbeeld medicijnen te geven en je paard even te checken (die van ons komt er dan toch altijd eventjes uit). Normaal kun je er van 's morgens 7 tot 's avonds heel erg laat terecht, dat kun je op de meeste maneges wel vergeten). Ik vind het niet zo gek dat hij heel af en toe gewoon dicht is. Als iets je niet bevalt moet je dat dus of gewoon duidelijk zeggen, of je moet iets vinden waar je het beter naar je zin hebt, simpel toch? Ik word een beetje moe van klagende mensen
.Zo, ik ben het weer kwijt

. HEERLIJK!!!

. Maar het komt omdat ik de laatste tijd alleen zoveel mensen hoor klagen, en dan tegen elkáár en niet tegen de mensen die er wat mee kunnen doen. Hoe weet je dat ik een nichtje van Marvin ben?? Familiefeestje ofzo?
? Mijn vader telt de dagen altijd al af vanaf dat de klok op wintertijd gaat. Die is helemaal blij als het weer zomertijd wordt en de klokken staan bij ons dus al sinds gisterochtend 'alvast maar goed'
. Reden tot verwarring dus bij een boze mams.
Hooi jongens!
)