Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 06:57

Yommie schreef:
Dat diana loopt te zuchten als je ook aan het vrij rijden ben?
Dus met andere woorden"deze bak is van mij dus iedereen opzouten"?

Ja sorry hoor Yommie, ik heb echt geen flauw idee wie je bent, maar als je ergens een probleem mee hebt kun je dat toch beter aan de persoon zelf zeggen in plaats van dat je hier loopt te zaniken?

Ook al over dat knuffeluurtje laatst...ja, de manege is 4 dagen per jaar alleen een uurtje open om bijvoorbeeld medicijnen te geven en je paard even te checken (die van ons komt er dan toch altijd eventjes uit). Normaal kun je er van 's morgens 7 tot 's avonds heel erg laat terecht, dat kun je op de meeste maneges wel vergeten). Ik vind het niet zo gek dat hij heel af en toe gewoon dicht is. Als iets je niet bevalt moet je dat dus of gewoon duidelijk zeggen, of je moet iets vinden waar je het beter naar je zin hebt, simpel toch? Ik word een beetje moe van klagende mensen Rolleyes .

Zo, ik ben het weer kwijt Haha!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 09:00

Heb je ook meteen voor de andere bokkers geplaatst?
Je bent het wel 3X kwijt Lips are sealed

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 09:46

Ik ben het voor een deel wel met Yinari eens, maar ook met Yommie.
We zuchten allemaal wel eens als de bak vol is of het gaat niet zo lekker, maar ook ik heb wel eens het idee bij een aantal ruiters het niet aan hen ligt maar aan al die andere die in de bak rijden.
Ik zeg er dan wel eens iets over (ook niet altijd hoor). Maar dan krijg je ook vaak een bot antwoord terug. En dat is dan weer jammer.
Het is geven en nemen als je met zovele bent als bij ons.
Het voordeel met zovele is, is dat het ook weer heel gezellig kan zijn.
Ik zou niet iedere dag in me eentje in een bak willen rijden, en nooit eens iemand zien. Ik kom ook voor de gezelligheid.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 09:50

Yinari schreef:
Ook al over dat knuffeluurtje laatst...ja, de manege is 4 dagen per jaar alleen een uurtje open om bijvoorbeeld medicijnen te geven en je paard even te checken (die van ons komt er dan toch altijd eventjes uit).

En toch zijn er ook mensen die op die dag mogen/gaan rijden !
En eigenlijk vind ik dat niet kloppen. Ik heb er geen last van hoor, maar trek dan één lijn.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 11:01

xan schreef:
Yinari schreef:
Ook al over dat knuffeluurtje laatst...ja, de manege is 4 dagen per jaar alleen een uurtje open om bijvoorbeeld medicijnen te geven en je paard even te checken (die van ons komt er dan toch altijd eventjes uit).

En toch zijn er ook mensen die op die dag mogen/gaan rijden !
En eigenlijk vind ik dat niet kloppen. Ik heb er geen last van hoor, maar trek dan één lijn.

Ik denk niet dat die mensen MOGEN rijden, maar GAAN rijden. Want er wordt toch niks van gezegd. Tja, wie is er nou fout? Dit is gewoon typisch Manege Veldt, en dat heeft ook weer zijn charmes (vind ik).

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 11:05

xan schreef:
Ik ben het voor een deel wel met Yinari eens, maar ook met Yommie.
We zuchten allemaal wel eens als de bak vol is of het gaat niet zo lekker, maar ook ik heb wel eens het idee bij een aantal ruiters het niet aan hen ligt maar aan al die andere die in de bak rijden.
Ik zeg er dan wel eens iets over (ook niet altijd hoor). Maar dan krijg je ook vaak een bot antwoord terug. En dat is dan weer jammer.
Het is geven en nemen als je met zovele bent als bij ons.
Het voordeel met zovele is, is dat het ook weer heel gezellig kan zijn.
Ik zou niet iedere dag in me eentje in een bak willen rijden, en nooit eens iemand zien. Ik kom ook voor de gezelligheid.
Je moet gewoon het goede tijdstip uit (kunnen) kiezen. Ik heb deze hele week met 3 man in de bak gereden Haha! , en daarvan nog 1 dag op een net geharkte bodem ook Knipoog . HEERLIJK!!!

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:07

Yinari schreef:
Yommie schreef:
Dat diana loopt te zuchten als je ook aan het vrij rijden ben?
Dus met andere woorden"deze bak is van mij dus iedereen opzouten"?

Ja sorry hoor Yommie, ik heb echt geen flauw idee wie je bent, maar als je ergens een probleem mee hebt kun je dat toch beter aan de persoon zelf zeggen in plaats van dat je hier loopt te zaniken?

Ook al over dat knuffeluurtje laatst...ja, de manege is 4 dagen per jaar alleen een uurtje open om bijvoorbeeld medicijnen te geven en je paard even te checken (die van ons komt er dan toch altijd eventjes uit). Normaal kun je er van 's morgens 7 tot 's avonds heel erg laat terecht, dat kun je op de meeste maneges wel vergeten). Ik vind het niet zo gek dat hij heel af en toe gewoon dicht is. Als iets je niet bevalt moet je dat dus of gewoon duidelijk zeggen, of je moet iets vinden waar je het beter naar je zin hebt, simpel toch? Ik word een beetje moe van klagende mensen Rolleyes .

Zo, ik ben het weer kwijt Haha!

hoi ik weet wel wie jij bent:P nichtje van marvin Clown

diana was niet tegen mij aan het zuchten,want van part zucht ze de hele dag,maar een beetje manege houder moet toch wel een smile op ze gezicht kunnen trekken als jeje pension gasten of les klanten tegen komt,en ff hoi kunnen zeggen!
misschien kan ze bij grardus nog wat leren,das een toffe vent,heeft ze hart op ze tong en dat mag ik:)

en geen 1 manege die ik ken heeft een knuffel uurtje,de delft b.v kun je de hele ochtend rijden op zo een dag..als je maar 1/2 uur middags weg bent:) en daar zou ik prima mee kunnen leven.
en dat meisje waar tegen diana aan het zuchten was heeft er al wat van gezegt Haha!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 19:05

Zou Sanne wel eens geweest kunnen zijn. hihihi
Die heeft geloof ik tegen Diana iets over bakregels gezegd.
Sanne kreeg geen voorrang en zei daar wat van.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 19:11

sanne wel die zecht alles Tong uitsteken
mooi vindt ik dat Tong uitsteken

sorry zit vaak mee te lezen zonder iets te zeggen Tong uitsteken
wil toch ff wat van de roddels opsnuffen Tong uitsteken

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:16

Oh, nou, dan had ik wel iets minder fel kunnen reageren, als je het al gezegd had tegen haar Ja. Maar het komt omdat ik de laatste tijd alleen zoveel mensen hoor klagen, en dan tegen elkáár en niet tegen de mensen die er wat mee kunnen doen. Hoe weet je dat ik een nichtje van Marvin ben?? Familiefeestje ofzo? Blond

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:34

Lekker is dat Tat opzouten haha!:P

En yinari ik zag in je profiel dat je het zusje bent van chantal,en aangezien marvin op het werk het alleen maar over zijn 2 nichtjes heeft die helemaal gek zijn op paarden ,wist ik wel wie jij was:)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 21:19

Zullen we maar weer gezellig ouderwets "over niets kletsen" ?
Waarschijnlijk kunnen we toch niets aan de situatie veranderen (al willen we dat zo graag).
Zaken worden enorm uit hun verband gerukt (hier op bokt en op de manege zelf) en antwoord op vragen die je via de mail stelt worden toch niet beantwoord.

Dus lang leve de lol, wij blijven gewoon lekker bokken. Haha!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 01:02

Zo zeg, lekker veel bij te lezen (not)
Vergeten jullie niet de eierwekker 1 uur VOORUIT te zetten vannacht?

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 03:20

mn kook wekker staat paraat Tong uitsteken

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 06:12

En? Heeft iemand zich nog vergist met de tijd vandaag? Of ben ik daar te vroeg mee Lachen ? Mijn vader telt de dagen altijd al af vanaf dat de klok op wintertijd gaat. Die is helemaal blij als het weer zomertijd wordt en de klokken staan bij ons dus al sinds gisterochtend 'alvast maar goed' Nagelbijten / Gniffelen. Reden tot verwarring dus bij een boze mams.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 06:14

Yommie schreef:
En yinari ik zag in je profiel dat je het zusje bent van chantal,en aangezien marvin op het werk het alleen maar over zijn 2 nichtjes heeft die helemaal gek zijn op paarden ,wist ik wel wie jij was:)

Nou dat is helemaal waar, het is familie Lachen. Lieve jongen hè? Chantal eet elke week bij hem en Linda dus die hebben wat meer contact dan dat ik met ze heb.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 07:02

Doei! Hooi jongens!

Nee meelen heb niet mee geholpen met de vuurturen (wist niet eens dat hij stuk was trouwens die staat echt in de middle of nowhere Haha! )

Hier gaat het goed, het is deze week lekker druk, alle amerikanen kwamen een weekje Bonaire, dus dat autotje staat hoop ik in september wel voor de deur.

Zit nu trouwens bij een oppasmeisje erachter (jaja had het zelf ook nooit gedacht dat ik ging oppassen maar ze is al elf, luiers beginnen we niet aan Vork )

Voor de rest ga ik nog een ochtendje naar het dierenasiel hierzo, is ook altijd erg 'leuk'.

foto's komen ook zo snel mogelijk, er komt wireless thuis maarja je weet hoe het hier gaat he: Slapen

Het is bij jullie alweer vroeg zie ik, bij mij is het 2 uur snachts Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 11:09

Nee Yinari, ik heb me niet vergist in de tijd. Ik moet er wel altijd even aan wennen, ik vind de dag zo snel gaan maar heerlijk dat het s'avonds langer licht blijft. Laat de zomer maar komen Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 11:14

Heej Hackie! Goed te lezen dat het goed met je gaat.

Ben benieuwd naar de foto's Ja !!!

Oja, wij doen hier aan een nieuwe sport Knipoog .

Afbeelding

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 11:21

Hahahahahahaha MAFKEES!!!

Hoe was borreluur gisteren?

Is dat voortaan elke zaterdag?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 11:46

Ik was er niet gisteravond, en wat ik begreep was er helemaal niemand Nagelbijten / Gniffelen

Het is niet elke zaterdag, de agenda loopt tot eind april en gisteren was de laatste. Maareh....het was toch elke zaterdagmiddag borrelmiddag Haha! Haha! Haha! .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 11:47

Ik heb een borrelweek-end Tong uitsteken

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 11:54

LIQUITA schreef:
Ik was er niet gisteravond, en wat ik begreep was er helemaal niemand Nagelbijten / Gniffelen

Het is niet elke zaterdag, de agenda loopt tot eind april en gisteren was de laatste. Maareh....het was toch elke zaterdagmiddag borrelmiddag Haha! Haha! Haha! .

Helemaal waar hahahahaha.
Volgende week zijn we weer van de partij Lachen
(zijn al zo lang niet geweest... gisteren was er braderie)

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:41

Hoi allemaal. Haha! Haha! Haha! Ik heb even terug gelezen. Pling Pling Pling Heb niet veel gemist geloof ik. Ben m'n honden nog aan het verzamelen. Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Is altijd een heel gedoe. De oppassers willen ze altijd het liefst houden. Knipoog Knipoog Knipoog Ben ik altijd heel blij mee. Liever zo als anders. Knipoog Knipoog Stel je voor dat ze met z'n vieren al op de stoep staan als je aan komt. Boos! Boos! Boos! Boos!
Nu begint het echte leven weer. Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Eerst even de jetlag wegwerken.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:36

Hè hè ik heb al mijn spullen gepakt !!
Wat een werk voor 4 dagen weg Haha!
Ik heb ook geen idee wat ik allemaal mee moet nemen aan kleding.
Het zal er ongetwijfeld anders uitzien dan bij Ria Tong uitsteken Dus was nettere kleding kan nu wel mee.
Dan heb ik natuurlijk veel te veel rijbroeken met shirts mee, maar ben veel te bang dat ik misgrijp Bloos
Nog een lekker boek mee, voor het geval dat ik in hun uitgebreide bibliotheek geen boek kan vinden Haha!
En niet te vergeten: het mooie friese chabrak is klaar !!!!!!
Ilse heeft vreselijk haar best gedaan, hij is echt heel mooi geworden. Daar ga ik ff mee showen Pling
En dan heb ik nog 3 dekjes mee Bloos , voor het geval xandra zich erg in het zweet werkt.
En voor het buiten rijden natuurlijk.
Dus ik hoop maar dat ik alles bij me heb. Zo niet dan is het een goede rede om iets nieuws te kopen.
Ze hebben daar ook een soort winkel, dus wil zowiezo daar nog iets kopen als aandenken.
En waarschijnlijk zijn er paardenwinkels genoeg in buurt.

Als ze daar ook een computer voor algemeen gebruik hebben, en ik heb tijd Haha! ,
dan zal ik nog even komen bokken. Zo niet dan horen jullie mijn verhaal a.s. vrijdag wel.