RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:38

Hello Bokkers, daar ben ik weer!

Heb heerlijk gereden vanmorgen, wel 2 uur achter elkaar (moest weer ff wat inhalen).
1e uur mocht ik op Islotti, dus ik naar de wei, blijkt mevrouw geen halster om te hebben :( Normaal altijd halster mee en nooit nodig, nu eens niet bij me en dan krijg je dit. Dus ik halster halen en de wei in, heeft mevrouw er echt geen zin in: rennen, bokken met haar achterhand flink boven haar oren, en Nini deed gezellig mee. Aangezien mijn hoofd toch echt langer mee moest dan vandaag, toch maar even Noraly met wat biks opgehaald. En ineens waren de dames zo mak als een lammetje... Nou ja...

Maar goed, mevrouw mee naar de stal, snel poetsen en zadelen en heerlijk gereden. Galop rechts vindt ze af en toe lastig, maar ging vandaag goed! Meteen was het gebok van vanmorgen vergeten en vergeven. Wel Ini even gezegd dat ze zonder halster in de wei stond, was ze niet zo heel blij mee geloof ik...

2e uur mocht ik volgens het boek op Kanjer, maar bleek later toch gewijzigd. Jelle mocht ik pakken. Maar die is ook super hoor. Stond al opgezadeld in de stal, dus snel Islotti in haar box gezet en afgezadeld. Intussen was er al iemand anders die wilde borstelen, scheelt alweer. Jelle mee naar de bak, snel erop en weer heerlijk gereden. Was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang geleden dat ik er voor het laatst op had gezeten, maar liep nog altijd even fijn. En deze meneer heeft moeite met linkergalop, maar ging ook in 1x goed. Ikke blij :D

Na het rijden meneer lekker afgezadeld, Kanjer werd al door amazone naar wei gebracht, terwijl ik nog bezig was met Jelle. En dat vond Jelle niet zo'n goed idee. Die zette het ineens op een hinniken (en dat heeft hij bij mij nog nooit gedaan). En ook de trekker in de stal vond hij niet zo'n leuk idee. Hij stampte af en toe flink. Maar toen hij eenmaal in de wei stond, was alle leed al weer geleden.

De jonge paarden waren trouwens ook lekker bezig zag ik. Vlogen zowat door de wei. In volle galop met de staarten om hoog. Nou ja, zolang ze maar in hun eigen wei blijven en niet door de hekken gaan vind ik het best.

Heb jij nog gereden deze week Tamara?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:44

Haha, klinkt leuk Jenny! Als Jelle hinnikt is die zooo schattig. :P En nee, ik heb niet gereden deze week, ik ga maandag bellen of ze een plekje hebben vrijdag. :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:47

Ok prima dan! Hoop dat jij net zo fijn rijdt als ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 23:53

Haha! Doet me weer denken aan onze laatste keer rijden, Tamara! Jelle reed voor een privelesje in de buitenbak en het was uitgestorven op stal, dus elke keer als hij ook maar een glimp van ons opving ging hij hinniken, hihi.

Klinkt weer leuk, Jenny! Het rijden gaat super de laatste tijd, of niet? Zo te lezen waren de paarden lekker fris, de winter komt er weer aan dus :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:14

Haha, zeg dat nou niet te hard Evelien over frisse paarden! Ik wil erg graag op blijven zitten vrijdag. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:53

~~}>

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:34

Nou fris wil ik t niet noemen... eerder geen zin in rijden...

En ja, rijden gaat erg fijn laatste tijd. Hoop dat er snel weer proefje is...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:55

Heb vandaag weer gereden, uiteraard weer op Kanjer. Hij was echt net een uur ervoor geschoren dus hij zag er nog niet helemaal uit. :') Maar ik moest met spoor van Ini, naja oké. Maar het ging allemaal niet zoals ik wilde. In het begin leek het wel alsof die die sporen niet merkte ofzo en later in de les was die hieper de pieper. En op gegeven moment kwam er een vrachtwagen langsgereden ofzo die nogal veel geluid maakte. Nou, toen ging ik bijna. :+ Het ging met al met al niet super, ook niet slecht.. maar gewoon niet helemaal zoals ik wilde. }:0

Volgende keer is pas over 3 weken... dus nog even wachten helaas. Annelieke reed trouwens ook uur na mij op Rallywood, ging wel lekker volgens mij. Zij bleef iig wel zitten in de galop. :+ In onze les was namelijk meisje van RW afgevallen toen die een bok gaf in de galop. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:41

Haha, volgende keer beter, Tamara! Je mag er wel vaak op zeg, Kanjer is echt 'jouw' paard zoals Ini dat altijd zo mooi noemt! :D Leuk dat Annelieke ook weer is gaan rijden :j

Ah, ik mis de paarden en de manege en alles. Zullen we in de kerstvakantie weer een keertje rijden? :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 10:23

Haha, ja Kanjer is wel een beetje mijn paard idd. Ik stond eerst ook niet op de lijst omdat ze dachten dat ik vorige week zou komen.Misverstandje tussen Karst en Inge. Maar gelukkig was Kanjer nog ´over´. Dus Inge: Nou, dan mag je op je lieveling', Haha.

En is goed hoor, moet je maar even laten weten wanneer jij er weer bent en welke dag en tijd etc. want ik moet wel gewoon werken waarschijnlijk bij de AH. Wil nog een week vrij nemen maar weet nog niet zo goed wanneer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:38

Fijn dat je toch nog kon rijden :) Mijn ticket staat nog niet helemaal vast, maar ik ben er als het goed is tussen 19 december en 13 januari. Ik heb nog geen plannen, dus kijk maar wat het beste uitkomt met je werk! Wiew, heb er nu al zin in :D Ik heb al maanden geen paard meer geaaid :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:43

Whahaha, awww! Arme jij. Maar oké, je bent best lang in Nederland! Ik zat er aan te denken misschien na oud en nieuw vrij te nemen, aangezien ik in de echte kerstvakantie zelf geen vakantie mag opnemen. Maar als dat kan kunnen we misschien dus ergens in het nieuwe jaar gaan rijden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:50

Ja, ze hebben hier een maand kerstvakantie (:= ) en de meesten moeten dan hun kamer uit, dus dan is het hier een beetje saai denk ik. Rijden in het nieuwe jaar klinkt als een goed plan! 2012 alweer! Dat moeten we maar snel doen voordat de wereld vergaat.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:37

Haha, inderdaad!

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:52

Haha wist Annelieke eigenlijk wel dat er eerst al iemand af was gevallen? (A)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:00

Hahaha, ik vraag het me af. :P Maar misschien maar beter ook, anders ga je je er zo op focussen.

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 12:51

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 12:58

Ik zit zelf niet zo in de Haflingers.

Zo op het oog zou ik zeggen, niet duur!
Zeker niet voor een pony waarmee je zo aan het werk kunt gaan.

Ben je van plan om een pony te kopen?
Zou hem in ieder geval klinisch willen laten keuren.

:D :D ik heb dit weekend mijn 2e B wedstrijd gesprongen.
Was 1e parcours foutloos en net buiten de prijzen.
2e parcours(2 fasen) foutloos en super snel! Heb hem echt vol gas laten lopen.
Waren we 2e :D :D
(had ook nog een jonkie mee in de BB, die deed het super braaf! Terwijl het thuis nogal een apparaat is die je heel erg bezig moet houden(meneer kan steil op de achterbenen staan als het hem niet zint))
Helemaal trots op mijn kerels! :D :D
Vanavond ga ik voor mijn 1e winstpunt met dat jonkie rijden, wordt onze 2e dressuurwedstrijd samen.
Laatst bijgewerkt door lotte_2 op 13-11-11 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 12:59

Hihi, op zoek naar een haflinger dus, Aniek? :D Leuk! Ik heb te weinig kennis om je te kunnen adviseren, maar veel succes en plezier met je zoektocht! :)

Lotte, dat klinkt goeeed! Ben je eigenlijk nog wel eens bij Ini geweest sinds je daar niet meer lest? :)

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:09

Ehm.... 1 keertje met Marije mee. Toen had ze een FNRS proefje. Dit was in de tijd dat Marije nog wel veel met mij mee ging naar Evert om te rijden(dus al enkele jaren geleden).

In Augustus heb ik nog wel even vrolijk naar Ini gezwaaid op concours. Ze riep heel hard Hé! Maar weet niet zeker of ze me wel herkende :))
Verder Karst en Onno nog een blauwe maandag bij ons op stal gezien omdat ze pony's voor het ponykamp kwamen halen, maar die herkenden me echt niet.
En natuurlijk kom ik Inge en Marjolein wel eens tegen op concours, die herkennen me nog wel. Maar dan ben je zo intensief aan het rijden dat je geen praatje gaat maken. En Ini zie ik dan nooit, volgens mij is Karst altijd mee op concours.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:15

Haha! Ik mis het soms nog wel een beetje hoor, gezellig met z'n allen helpen op zaterdag, op de pony's naar de wei rijden, aan het einde van een warme zomerdag intens genieten van die heerlijke ranja-ijsjes in die smalle zakjes... :D

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:20

Hahaha
Nostalgie!

Ja, we hebben ons wel vele jaren vermaakt daaro!

Nu bestaan mijn zaterdagen uit hard werken :P
En af en toe een concours. Maar dat vindt ik wel super gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:25

Haha inderdaad! Ik moet toch bekennen dat ik na zo'n zaterdag ook best wel uitgeput op de bank plofte, hihi. Maar dat zal wel niets geweest zijn vergeleken met de dingen die jij nu doet. Wel erg leuk! Is het op vrijwilligersbasis of krijg je ervoor betaald? Leuk dat je de kans krijgt om ook concoursen te rijden :j

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:37

:) betaald? I wish.
Nee ik werk in de Molenhof in de keuken en bediening(daar werkt Karin Walta ook Mara :D).
Daarna ga ik naar stal mijn stallen mesten en paarden rijden.

Haha in mijn gedachten waren we bij Ini altijd bezig met opruimen, uitmesten en af en toe vrij rijden. Ik was iig ook altijd wel moe haha, maar wel altijd voor 6 uur thuis op zaterdag.

Maar Eef, jij kent Mir toch ook wel? Miriam Vorenhout?
Die rijd nu op een paardje concoursen die ik ook een hele tijd heb gereden.
Vanavond samen op concours.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:40

Hihi, klein wereldje. Ik heb zowel bij Karin als bij Miriam in de klas gezeten. Grappig dat jullie vanavond samen op concours gaan, veel succes!