Heb heerlijk gereden vanmorgen, wel 2 uur achter elkaar (moest weer ff wat inhalen).
1e uur mocht ik op Islotti, dus ik naar de wei, blijkt mevrouw geen halster om te hebben
Normaal altijd halster mee en nooit nodig, nu eens niet bij me en dan krijg je dit. Dus ik halster halen en de wei in, heeft mevrouw er echt geen zin in: rennen, bokken met haar achterhand flink boven haar oren, en Nini deed gezellig mee. Aangezien mijn hoofd toch echt langer mee moest dan vandaag, toch maar even Noraly met wat biks opgehaald. En ineens waren de dames zo mak als een lammetje... Nou ja...Maar goed, mevrouw mee naar de stal, snel poetsen en zadelen en heerlijk gereden. Galop rechts vindt ze af en toe lastig, maar ging vandaag goed! Meteen was het gebok van vanmorgen vergeten en vergeven. Wel Ini even gezegd dat ze zonder halster in de wei stond, was ze niet zo heel blij mee geloof ik...
2e uur mocht ik volgens het boek op Kanjer, maar bleek later toch gewijzigd. Jelle mocht ik pakken. Maar die is ook super hoor. Stond al opgezadeld in de stal, dus snel Islotti in haar box gezet en afgezadeld. Intussen was er al iemand anders die wilde borstelen, scheelt alweer. Jelle mee naar de bak, snel erop en weer heerlijk gereden. Was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang geleden dat ik er voor het laatst op had gezeten, maar liep nog altijd even fijn. En deze meneer heeft moeite met linkergalop, maar ging ook in 1x goed. Ikke blij

Na het rijden meneer lekker afgezadeld, Kanjer werd al door amazone naar wei gebracht, terwijl ik nog bezig was met Jelle. En dat vond Jelle niet zo'n goed idee. Die zette het ineens op een hinniken (en dat heeft hij bij mij nog nooit gedaan). En ook de trekker in de stal vond hij niet zo'n leuk idee. Hij stampte af en toe flink. Maar toen hij eenmaal in de wei stond, was alle leed al weer geleden.
De jonge paarden waren trouwens ook lekker bezig zag ik. Vlogen zowat door de wei. In volle galop met de staarten om hoog. Nou ja, zolang ze maar in hun eigen wei blijven en niet door de hekken gaan vind ik het best.
Heb jij nog gereden deze week Tamara?
En nee, ik heb niet gereden deze week, ik ga maandag bellen of ze een plekje hebben vrijdag.
Maar ik moest met spoor van Ini, naja oké. Maar het ging allemaal niet zoals ik wilde. In het begin leek het wel alsof die die sporen niet merkte ofzo en later in de les was die hieper de pieper. En op gegeven moment kwam er een vrachtwagen langsgereden ofzo die nogal veel geluid maakte. Nou, toen ging ik bijna.
Het ging met al met al niet super, ook niet slecht.. maar gewoon niet helemaal zoals ik wilde.
Mijn ticket staat nog niet helemaal vast, maar ik ben er als het goed is tussen 19 december en 13 januari. Ik heb nog geen plannen, dus kijk maar wat het beste uitkomt met je werk! Wiew, heb er nu al zin in