Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:20

Nee, zo doorgedraaid ben ik gelukkig nog niet Vork

Hahaha zaterdagochtend is altijd zwaar Dromen Twister is altijd wennen als je er niet zo vaak op rijd he? Ze is zoveel gevoeliger dan de andere paarden. Maar wel altijd leuk om op te rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:20

Oh bijna 80 nog even flink doorposten Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:23

Miss_Montana schreef:
Oh bijna 80 nog even flink doorposten Clown

Nou ik denk dat we zo bij de 500 zijn Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:24

't Eerste QH boktveulen van dit jaar al gezien btw? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:24

Hihihi dat redden we wel Clown

Nee nog niet gezien. Ik ga even snel kijken Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:30

Is een veulen van Dun It With a Twist, vind 't zo'n gave hengst, vind 't ook stiekem wel jammer dat 'ie niet wat meer van pappies kleur mee heeft. Maargoed ik vind Reminic N Dunit ook een onwijs gave hengst, misschien discrimineer ik wel een beetje op kleur. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:44

Die hengsten komen me eigenlijk allemaal niet bekend voor Bloos Maar ik vind het wel een leuk beestje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:26

Ooeh pretty poownies Lovers

Mogguh trouwens Lachen Heb vandaag lekker tot 10.30u uitgeslapen en in bed gelegen tot 11.30u Nagelbijten / Gniffelen Heerlijk!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:34

Jah leuke reiningpoownies he. Tong uitsteken

Ik heb ook lekker uitgeslapen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:36

Hahaha mooi zo! Zondag is gewoon een heerlijke uitslaapdag. Wel balen dat we morgen alweer naar school moeten Verdrietig Ben nu al toe aan de volgende vakantie Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:38

Jah echt wel, en zelfs vandaag heb ik eigenlijk geen tijd om nog lekker vakantie te vieren. Tong uitsteken
Heb een grondwerkoefeningetje in de planning staan met Stees, en Liset (lampjerulez) @ bokt is jarig, daar ga ik ook naartoe.

Gelukkig hoef ik morgen pas om 10 uur naar school. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:40

Ooh bofkont!

Dus je gaat Stees zometeen weer pesten? Tong uitsteken Wat moet ze vandaag doen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:43

Ah niks bijzonders, we gaan even verder op 't wijken voor druk, dat kent ze al maar niet alles gaat even soepel. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:48

Achja, moet kunnen he? Tong uitsteken Maar wel leuk dat je daar nu al mee bezig bent. Daar heeft ze veel baat bij voor later denk ik Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:55

Ja

We zijn dan niet heel vaak of heel lang bezig maar ze reageerd er wel heel goed op, ze vind 't gewoon leuk om bezig te zijn. Lachen

Ik stuit alleen de laatste tijd wel tegen een probleem aan, niet met Stees, maar met een van d'r weidegenootjes: eentje plakt zo aan d'r dat die helemaal in paniek raakt als ik Stacey weghaal. Ze staan 's nachts met z'n tweetjes op stal dus ik kan nu alleen overdag met d'r aan de gang, maar 't lijkt ook erger te worden wanneer ik d'r enkel van de wei af haal...

Hoop eigenlijk dat 't dit jaar wel minder wordt want eind dit jaar zal ik toch een aantal dingen moeten doen met Stees waarbij ik geen hysterisch weidegenootje kan gebruiken. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:14

Ze hadden haar beter Bloody Annoying kunnen noemen dan Nagelbijten / Gniffelen Wel superirritant zo'n paard wat constant maar aan de jouwe plakt. Maar mss word het idd minder als ze wat ouder worden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:17

*LOL*

Ik hoop inderdaad dat 't minder wordt, maar 't lijkt eigenlijk vooral erger te worden... Ik zal eind van dit jaar toch echt met d'r aan de gang gaan, en d'r zullen dagen komen waarop ze wat langer de wei uit gaat dan 10 minuten. Bloos

Wat zal dat volgend jaar dan een drama worden wanneer Stees terug gaat naar Starnmeer... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:20

Zo dat komt ook al snel dichtbij zeg! Spannend dat je echt met haar aan het werk kan gaan dan. Nouja, ik denk dat ze op Starnmeer ook wel vriendjes vind. En Bloody denk ik ook wel op haar stal, hoop ik voor haar dan Lachen.

Trouwens net een topic gevolgd in TC over iemand die de kleur van haar Westernzadel wil weten. Staat ook een foto bij van het zadel. Tjee, ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat op hun paard willen leggen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:24

TR? Clown

Topic heb ik ook gezien ja, vind 't zo jammer dat sommige mensen denken dat westernzadels dan 200 euro echt op een paard zullen passen/van enige kwaliteit zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:26

Eehm ja TR Clown Dan is ze flink afgezet door de verkoper volgens mij is dat zadel nog geen eens €50 waard Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:33

Ik weet niet hoeveel 't zadel haar heeft gekost hoor, maar vaak zie je bij die internetwinkels van die zadels van in de 100, hooguit 200 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:00

Idd, maar als een engels zadel er zo uit zou zien, dan zou men het toch ook niet kopen? Dus waarom wel een westernzadel van die kwaliteit Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:55

*Zit helemaal onder de bagger*

Ik ga m'n voetjes even wassen denk ik Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:28

Hahaha moddervoeten Clown

Ben net terug van de Arena, m'n mams moest vanmiddag ineens naar de Villa Arena voor een lamp kijken. Dus ik mee en we gingen ook nog naar de paardenafdeling van Decathlon Vork Heb me daar toch een baggerwesternzadel gezien, daarmee vergeleken is zadelmarkt nog kwaliteit Nagelbijten / Gniffelen