Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sily schreef:Kijkt en telt...dus morgen komt Zeurli, Anousje? ik en Jet?
Moet toch wel bietje te doen zijn, maar ik ga niet Ko buiten zetten hoor, tis Sjon zijn paard![]()
![]()
Straks kom ik 1 en al modder op werkie aan, zou weer echt iets voor mij zijn natuurlijk![]()
Ik ben er straks weer.

Xeen schreef:
Bahh .. ben weer een beetje Ziek
En Vesra liep ook nog eens raar met 1 been
Jemig ..
mjaa
Byee

madelon31 schreef:Kijk als het zou gaan ontsteken...dan zou ze koorst moeten krijgen...en zou ze wat loom kunnen overkomen.
Mocht je twijfelen bel me dan.[/size]
Nou bedankt in ieder geval.
madelon31 schreef:ze zou koorst kunnen krijgen moet er staan

Voortanden wisselen ze vanaf ca 2,5 jaar!! Zou het niet kunnen zijn dat ze al gewoon aan het wisselen is maar dat je dat nog niet hebt gezien??? Ging bij Diddle ook ineens heel snel!!

Eefje23 schreef:Poeh, zit ik ene heel verhaal te typen valt mijn verbinding weg! Echt irri!!!!
Maarre denk wel dat Joke morgen wil helpen hoor, ze heeft wel les maar ze is er meestal al vroeg! Ik kom dan donderdag helpen met de paardjes buiten zetten, heb dan mijn studiedag maar de hele dag echt braaf studeren is ook niets dus dan kom ik lekker naar stal!!!
Hoe ging het bij de kaakchirurg Anous?? Viel het mee? Ik moet binnenkort voor ene kanaalwortelbehandeling, bah! En ga het bij de "gewone" tandarts proberen!!
En arme Donna heeft ook last van haar tanden!!!!
Nou, val bijna om van moeheid, dus ga nog effe wat drinken en tv aan en dan lekker slapen!!!

Eefje23 schreef:Ben er rond negenen, Shir!!! Jij ook dan??
Misschien wel goed idee om mijn boeken mee te nemen, misschien wil iemand me dan overhoren!
ga nu echt er vandoor!!!!
Bye!!!
sorry beetje dom
met 2 jaar en 9 maanden
snik snik arme donna...madelon31 schreef:O ja natuurlijk bedoel ik KOORTSsorry beetje dom
![]()
Maar het gaat geloof ik wel met haar..ze eet gewoon dus dat is altijd goed.
Ja en verder hoop ik dat het echt haar melktanden waren misschien wisselt ze een beetje laatmet 2 jaar en 9 maanden
![]()
![]()
Anders heb ik door mijn eigen stomme schuld nu mijn paard 2 voortanden minder bezorgt![]()
![]()
snik snik arme donna...
Nou ik ga slapen morgen ochtend werken dus ben er pas s'middags nou dag allemaal.....bedankt vast voor het buiten zetten!!
Binar schreef:Marion, we denken aan jullie!!
Laat je ons nog ff weten hoe het is gegaan???
Vandaag toch maar dagje thuisgebleven. Pijn valt me reuzemee, heb ook best redelijk geslapen!! Net met moeite een boterham naar binnen gewerkt, kaak is wel wat stijf