Rondje Twiske was gezellig trouwens Mayo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

erg leuke film trouwens! kijk hier maar:
Ook al zo vroeg uit de veren
naja voor het paard beter hoor
Niet echt zonnig te noemen helaas...
maar het is niet koud 
) die moet alles ongelden van bo 
vinden ze wel leuk 
hahaha
Zirano schreef:Hi shirley, Hier is af en toe nog een zonnetje hoor. Dus wat mij betreft klok vooruit en het is 5 uur.
Zirano is net geprikt.Ging Waardeloos vertelde Chantal.
DA was te vriendelijk enleek een beetje bang,dus prikken moeizaam maar het is toch gelukt.
Er blijken Doppen op zijn kiezen en tanden te zitten en zodra hij gecastreerd wordt en plat ligt worden die er ook uitgehaald.
Dan zal hij beter kunnen eten en groeien.
ShirleyA schreef:Zirano schreef:Hi shirley, Hier is af en toe nog een zonnetje hoor. Dus wat mij betreft klok vooruit en het is 5 uur.
Zirano is net geprikt.Ging Waardeloos vertelde Chantal.
DA was te vriendelijk enleek een beetje bang,dus prikken moeizaam maar het is toch gelukt.
Er blijken Doppen op zijn kiezen en tanden te zitten en zodra hij gecastreerd wordt en plat ligt worden die er ook uitgehaald.
Dan zal hij beter kunnen eten en groeien.
Ja dat zal heel veel schelen als die doppen v zijn kiezen zijn verwijdert. Je had Knibbe zekre, dat is niet echt een held hoor ik wel eens...
Hij is een keer uit zijn box gevlucht en dat vond Omar prachtig natuurlijk en die stampte nog even na tegen de deur aan
Bouman is absoluut niet bang voor Omar en zei dat Omar een eerlijk paard was
Knibbe heeft door de angst dus ook al een keer misgeprikt bij Omar en vervolgens zijn naald kwijtgeraakt in zijn box... hij moest alleen maar enten
Nee geef mij Bouman maar