Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
A-M het zit jullie niet mee
vertel... S. heeft vanmiddag salvador nog gesprongen en was er vanavond ook gewoon dus ik weet het ook niet..
Pff niet leuk en ik zal het denk ik ook niet leuk vinden alsie met de trailer opgehaald word.. Joyceee86 schreef:Oeh nee ik heb dat ook nooit gehad nee.. Heel veel succes
Nou wedstrijd vandaag ging goed.. Olympus komt nu sinds een paar dagen weet TE los dus dat moet ik weer bijdrijven enzo.. Veron zijn laatste wedstrijd ging ook goed..
Nou vandaag waren de 1e kopers voor Veron geweest en die mensen hebben vanavond terug gebeld dat ze hem wilde.. Hij moet nu klinisch gekeurd worden en dan word hij opgehaald..Pff niet leuk en ik zal het denk ik ook niet leuk vinden alsie met de trailer opgehaald word..

nou ik deed dus op Letta mee en het ging echt super goed ook met warmrijden liep ze lekker. In de proef ging het ook super goed alleen door een fout van mij had ik voor een onderdeel een 3 maarja niet alles kan gelijk goed gaan
De galop ging ook heel goed daar zat ik wel een beetje op tegen, maar ze sprong gewoon normaal aan
. Ik was 1e met 188 punten
Helemaal trots op Letta!!!
) en mijn 2e proef was ik 6e met 168 punten..Hij was ook erg lastig. Hij werd loperig daardoor werd ik wat slordiger en aanspringen in galop kwam ie weer in verzet (doet die op de linkerhand wel vaker omdat hij met schrobbelaarsrit rechts zijn mond toen helemaal is open gereden) maar de voltes in galop waren weer goed.. Hij vond het wel ff spannend maar hij deed verder helemaal niks.. Alleen ja de Farn kwam in hem naar boven.. dat drammen enzo haha

)