Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:59

He Germus, deze heb je dus ook gevonden.
Ik heb weer pech, maar dat leg ik nog wel uit......

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 17:15

Ach gut A-M het zit jullie niet mee

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 22:59

Toch niets met S aan de hand marie?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 23:40

Pech Frusty vertel... S. heeft vanmiddag salvador nog gesprongen en was er vanavond ook gewoon dus ik weet het ook niet..

Germus welkom trouwens

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 09:18

J heel veel succes vandaag en nog meer morgen! Wel verslag uitbrengen he

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 09:36

S weer gesprongen? Wow!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:12

Nee hoor gelukkig niet met San, ik heb een ontsteking in mijn lies en dacht dat die met zalf wel te verhelpen zou zijn, helaas ik moet onder het mes maandag over een week. Hoop dat het meevalt en snel weer kan rijden.
Gelukkig kan S. zelf weer rijden dus dat is weer een zorg minder.
Duim maar voor me dat het meevalt en als er iemand ervaring heeft met het wegsnijden van een ontsteking hoor ik het graag.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 12:12

En inderdaad S. heeft weer gesprongen een cm. of 80 denk ik het ging goed goed en het gevoel was ook goed dus het begin is er weer...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 21:16

Minder nieuws voor jou, ik heb er geen ervaring mee, maar het klinkt niet fijn.

En super van S!

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:07

auw marie dat is niet fijn...
Heb wel eens een ontsteking aan de binnenkant bovenbeen gehad en dat deed (heel erg) zeer...
De huisarts heeft het toen weg gesneden toen werd het heel snel beter. maar een rijbroek kon ik een week niet aan

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:17

Oeh nee ik heb dat ook nooit gehad nee.. Heel veel succes

Nou wedstrijd vandaag ging goed.. Olympus komt nu sinds een paar dagen weet TE los dus dat moet ik weer bijdrijven enzo.. Veron zijn laatste wedstrijd ging ook goed..

Nou vandaag waren de 1e kopers voor Veron geweest en die mensen hebben vanavond terug gebeld dat ze hem wilde.. Hij moet nu klinisch gekeurd worden en dan word hij opgehaald.. Huilen Pff niet leuk en ik zal het denk ik ook niet leuk vinden alsie met de trailer opgehaald word..

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 09:37

Joyceee86 schreef:
Oeh nee ik heb dat ook nooit gehad nee.. Heel veel succes

Nou wedstrijd vandaag ging goed.. Olympus komt nu sinds een paar dagen weet TE los dus dat moet ik weer bijdrijven enzo.. Veron zijn laatste wedstrijd ging ook goed..

Nou vandaag waren de 1e kopers voor Veron geweest en die mensen hebben vanavond terug gebeld dat ze hem wilde.. Hij moet nu klinisch gekeurd worden en dan word hij opgehaald.. Huilen Pff niet leuk en ik zal het denk ik ook niet leuk vinden alsie met de trailer opgehaald word..

Dat is dan wel erg snel gegaan. fijn dat de wedstrijd goed ging. ben benieuwd naar vandaag!!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:42

Jeetje dat gaat snel hoop dat hij ggk wordt voor de nieuwe eigenaren. En Joyce tevreden over je proeven van vandaag en S. is het met haar ook goed gegaan??

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:35

Dat gaat inderdaad wel erg snel met Veron, maar beter zo, dan dat je er niemand voor kunt vinden. Ik hoop dat hij ggk wordt en dat hij een fijn, warm nieuw thuis krijgt.

Gisteren in de les op Bontfire gereden. M. opperde dat ik maar een bordje moest ophangen bij hem dat het een Olympisch sportpaard was, en dat het nog een beter idee was als ik maar gelijk met hem mee deed aan de Spelen Clown
Ik moet ook toegeven dat het bovenverwachting ging, hij deed zó zijn best. Ik moest af en toe oppassen dat hij niet té ijverig werd, want dan liep hij zichzelf voorbij.

De wedstrijd ging opzich heel goed, als je bedenkt dat ik in heel mijn rijgeschiedenis totaal maar 80 minuten op Kacharel heb gereden. Losrijden ging echt super goed, maar in de proef liet ik door de zenuwen punten liggen. Volgende wedstrijd wéér Kacharel ik vond het erg leuk. Ook nog mooi 4e met 187 punten, dus dat was een mooie prestatie.
Winnaar van de dag was erg overduidelijk de beste van ons allemaal. Maar dat laat ik aan iemand ander over om te vertellen Haha!

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:59

hoi,

ja nu vertel ik mijn wedstrijdverhaal ook maar Tong uitsteken nou ik deed dus op Letta mee en het ging echt super goed ook met warmrijden liep ze lekker. In de proef ging het ook super goed alleen door een fout van mij had ik voor een onderdeel een 3 maarja niet alles kan gelijk goed gaan Knipoog De galop ging ook heel goed daar zat ik wel een beetje op tegen, maar ze sprong gewoon normaal aan Haha!. Ik was 1e met 188 punten Haha! Helemaal trots op Letta!!! Pling

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:11

Nou Olympus heeft zich voorbeeldig gedragen ( de 2e proef wat minder) in de 1e proef was ik 3e met 182 (dus mijn 3e wp binnen Tong uitsteken) en mijn 2e proef was ik 6e met 168 punten..Hij was ook erg lastig. Hij werd loperig daardoor werd ik wat slordiger en aanspringen in galop kwam ie weer in verzet (doet die op de linkerhand wel vaker omdat hij met schrobbelaarsrit rechts zijn mond toen helemaal is open gereden) maar de voltes in galop waren weer goed.. Hij vond het wel ff spannend maar hij deed verder helemaal niks.. Alleen ja de Farn kwam in hem naar boven.. dat drammen enzo haha
Met s ging het ook goed die is blijven zitten,heeft gegaloppeerd wel maar 157 punten maar ze was zelf super tevreden Lachen

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:23

Hoi!

Eigenlijk een beetje door toeval ben ik op de naam Veron gaan zoeken, en zo kwam ik in dit topic gerold! Jullie kennen mij niet, Joyce misschien nog wel, ik ben namelijk samen met mijn vader afgelopen zaterdag bij Veron gaan kijken! Wilde het toch even melden dat ik hier ook op Bokt rondhuppel! Hoop ook heel erg dat Veron goedgekeurd gaat worden!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:41

Oww wat leuk.. dan gaan we wel contact houden hoor.. Ik hoop ook dat ie word goedgekeurd.. maar dat weet je natuurlijk nooit.. Hij gaat het echt super krijgen daar bij jullie daar ben ik van overtuigd.. S.heeft het er erg moeilijk mee ze zegt zon braaf paard krijg ik nooit meer.. en door de zwangerschap is ze al super emotioneel.. Ik zou het wel super leuk vinden voor jullie ook.. En hopelijk kom je dan vaker in dit topic terug

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:44

goed gedaan J!!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:54

jaa 1e proef liep ie ook gewoon lekker (beetje sterk door de spanning natuurlijk) maar voor een B proef gewoon goed

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:14

Leseylady, we zullen voor je duimen hoor, als je dan met regelmatig wat laat weten, blijft Veron toch een beetje bij Vught horen.

JOYCE SUPER GOED, en dat voor de eerste keer buiten de deur. Ga zo door en gefeliciteerd.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:35

Ja ik heb nu alle startdatums van liempde al uitgeprint dus straks ff met het personeel regelen kijken wanneer die kan Tong uitsteken

Ja pff voor de 1e x van huis.. met de zenuwen viel het mee maar hij was met losrijden niet kijkerig alleen toen ie van de trailer kwam..

6 mei voor haarsteeg heb ik al ingeschreven en dat is dan buiten (in nieuwkuijk bij die molen dus ben benieuwd)

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:13

nieuwkuijk is wel een heel mooi concours alleen wel lichtelijk kijkerig...

wanneer wordt Veron gekeurd? Hoop van harte dat hij ggk wordt
Wel fijn voor J als hier af en toe gemeld gaat worden hoe het met Veron gaat

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:18

Poeh, Joyce Haarsteeg buiten is niet niks hoor, let op met parkeren van de trailer, de laadklep mag niet op het harde komen en de paarden ook niet, kun je hem mooi trainen met het over matten lopen, het losrijden gebeurt op een voetbal veldje als hij hem dan peert stuur hem gewoon het net in. Verder wel een goede organisatie, ben er vorig jaar geweest om de pony's te jureren en bij de paarden met S. mee. Moet zeggen bodem was glad ondanks de schroeven.
Liempde is fijn buiten wel hopen op goed weer, bij veel regen is het heel erg veel blub en bij heel droog weer kun je lekker zandhappen, maar het is niet glad.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:30

nee klopt ik ben wel eens met f en d meegeweest en dan is gewoon een zandbodem.. jaa 6 mei ik zal kijken.. in vught is het ook gewoon op grasbodem dus.. Maar olly zal er niet snel uitperen hoor (denk ik dan Tong uitsteken)

En ja zou het ook leuk vinden om af en toe eens wat te horen/foto's te zien van hem.. Ik weet niet wanneer die gekeurd word die mensen waar ie van zou worden laten hem bij hun keuren,dus hij word opgehaald wanneer de dierenarts van hun kan