Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hazira schreef:klopt marit heeft er gisteravond op gereden..
Bij het opstijgen heeft nel hem eerst ff gelongeert en dat ging goed..5 minuutjes later bij het opstijgen ging alles goed en deed hij niks meer.
Ik zat te denken dat hij misschien bij de vorige eigenaar maar 1 persoon gewend was die op hem reed, en dat nu heel veel verschillende mensen erop rijden.
Met allemaal verschillende houdingen en dingen.
Dus misschien is dat het, of hij is een keer erg geschrokken bij het opstijgen dat hij er nu bang voor is..
En voor de rest ging alles super goedd
Het is een heel lief beestjee alleen met opstijgen een draakje
Want verder in de les heeft hij niet gebokt of van door gegaan
Flurk schreef:hazira schreef:klopt marit heeft er gisteravond op gereden..
Bij het opstijgen heeft nel hem eerst ff gelongeert en dat ging goed..5 minuutjes later bij het opstijgen ging alles goed en deed hij niks meer.
Ik zat te denken dat hij misschien bij de vorige eigenaar maar 1 persoon gewend was die op hem reed, en dat nu heel veel verschillende mensen erop rijden.
Met allemaal verschillende houdingen en dingen.
Dus misschien is dat het, of hij is een keer erg geschrokken bij het opstijgen dat hij er nu bang voor is..
En voor de rest ging alles super goedd
Het is een heel lief beestjee alleen met opstijgen een draakje
Want verder in de les heeft hij niet gebokt of van door gegaan
spannend beestje is dit
rijdt die zondag ook? (op de verkleedwedstrijd?)

wel vaag omdat het in zijn stal was..
Ik had wel verwacht dat hij weer weg zou gaan, maar niet zo snel.. Ik had hem graag nog even gezien morgen.
LovingTweety schreef:Sas, hoe gaat het met Maaike? Of zit ze in haar eigen huisje?
Erg jammer dat Ricardo weg is maar naar aanleiding van de verhalen wel te begrijpen. Niet echt een goede manege pony.

hazira schreef:jaa idd suuss..
Rosalina zou jij mij die willen sturen als ze op je pc staan ?O:)
Ik ken alledrie die paarden niet
kekavo schreef:Ik heb vroeger op Vreehorst gereden. Dat is nu bijna 7 jaar geleden dat ik daar gestopt ben.
ik reed meestal op Sandra, maar soms ook op Johnnie of Colinde
sasika schreef:tja ik bergijp het wel van de manege, het is namelijk onverantwoord om hem nog in de lessen te zetten!
er komt vast wel een leuke pony voor terug moeten we dan maar hopen
Ik had dat nog nooit gedaan dus het is niet helemaal geweldig maar wel wat beter dan wanneer Jan het zelf doet
Hij zei doe jij het maar want ik kan het niet
Nu heeft ie aan de ene kant aan de voorkant een beetje een vreemde pluk zitten, want die heb ik te kort geknipt. Maar ja, het groeit wel weer snel aan.
Wij hebben ook al gesprongen en dat ging wel goed Suzeltje schreef:Hahaha, ik moest van Jan Banjo zn manen en voorpluk knippenIk had dat nog nooit gedaan dus het is niet helemaal geweldig maar wel wat beter dan wanneer Jan het zelf doet
Hij zei doe jij het maar want ik kan het niet
Nu heeft ie aan de ene kant aan de voorkant een beetje een vreemde pluk zitten, want die heb ik te kort geknipt. Maar ja, het groeit wel weer snel aan.
Heb ook wel lekker op hem geredenWij hebben ook al gesprongen en dat ging wel goed
this dat ik toevallig mee reed in de vrijdagles maar misschien moeten we dat aan geven anders sasika schreef:ja opdinsdag lijken we nooit te springen he nielsthis dat ik toevallig mee reed in de vrijdagles maar misschien moeten we dat aan geven anders