manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:42

Okee, ik heb even kromgelegen van het lachen achter mijn computer, vooral omdat ik natuurlijk allemaal precies weet waar dit over gaat.......hihihihi.......Maarre Annemijn, waar jij die rare witte kaneelkorrels van Dennis vandaan haalt begrijp ik ff niet, heb ik zeker wat gemist......?

Bianz zegt: Tsja en het hele Sander verhaal heb ik begrepen van Thirz, maar 't blijft vaag hoor; als hij een vriendin heeft vind ik 'm toch wel volhoudend in aandacht vragen hoor (want ja dat doe je toch wel een beetje als je je nr gaat geven om te smsen...)! 't Wordt tijd dat hij gewoon ff inziet dat hij helemaal geen vriendin heeft hahaha! (weet niet hoe ik een stukje moet quoten, want dat doet hij steeds niet)
ja vind t ook een beetje vreemd, wat wil Sander nou, had m gesmst of t meisje waar hij gezellig mee stond in Natio zn vriendin was, nee dat was een meisje wat OOk achter m aan zat, ohja, wie nog meer dan hahaha...... Toen stuurde hij terug dat hij nog steeds een vriendin heeft en dat dat waarschijnlijk ook niet zal veranderen........toen ik zei dat "waarschijnlijk" niet erg zelfverzekerd klonk stuurde hij terug dat niets zeker is in het leven......dat zegt toch misschien wel iets meer over hem of niet?
op de vraag wat voor "spannends"er moet gebeuren dat te veranderen (die vriendin) heb ik tot heden nog steeds geen antwoord gekregen.......flauw zeg!!!

nou ik hou dr voor nu ff mee op......moet nog veel doen in huis en straks met Thirz paardrijden, mag mee op een fjord die daar staat, dus dat is wel erg of........toedeloe.......

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 17:50

Citaat:
Okee, ik heb even kromgelegen van het lachen achter mijn computer, vooral omdat ik natuurlijk allemaal precies weet waar dit over gaat.......hihihihi.......Maarre Annemijn, waar jij die rare witte kaneelkorrels van Dennis vandaan haalt begrijp ik ff niet, heb ik zeker wat gemist......?

haha *zie je egt al zitten met smile op je gezicht *
ben je boos of verdrietig, pluk een roos en lees het laatste deel van bladzijde 78 nog eens door succes verzekerd!
*waarschijnlijk moet je er bij geweest zijn voor het beste resultaat, maar anders werkt het vast ook wel *

waar ik die witte korrels vandaan haal? Dennis heeft die ergens vandaan gevist en in het vijf-euro-gevonden-op-de-grond-dus-gratis-flugel-voor-ons-maar flugels-waren-op drankje gegooit. Je weet wel dat ene drankje wat zo super goed werkte als je keelpijn had *hele slokdarm en maag weggebrand * in dat drankje dreven tog van die rare kleine witte korreltjes?

Citaat:
straks met Thirz paardrijden, mag mee op een fjord die daar staat, dus dat is wel erg top

hopen dat t een beetje een lief fjordje is en niet zo'n tankje als beide Larsen Ben wel benieuwd hoe het was hoor, dus het hele verhaal met eventuele spannende momenten allemaal op bokt! *evt met foto's, als Thirz der camera mee had genomen*
maar opsich hebben jullie wel lekkr weer. Beetje koud, maarja dat heb je in de winter.

Citaat:
stuurde hij terug dat niets zeker is in het leven......dat zegt toch misschien wel iets meer over hem of niet?

haha, alles kan kapot dus
Citaat:
op de vraag wat voor "spannends"er moet gebeuren dat te veranderen (die vriendin) heb ik tot heden nog steeds geen antwoord gekregen.......flauw zeg!!!

Wel raar dat ie niets terug stuurt. Een smsje is zo verzonden tog? *flauwerik!* Nou thirz dan tog maar het lijstje

verder wil ik de jury nog even inlichten over het vele werk wat ik nu al gedaan heb *stel dat ik door de zenuwen ineens de tekst niet meer weet, weten jullie iig wel dat ik er had voor gestudeerd heb*
ik heb vandaag op de heen weg naar school "verlangen" geleerd, let op: anderhalf uur lang! (die mensen in de trein keken me zo nu en dan een beetje vreemd aan, maarja dat doen ze wel vaker dus gwoon verder gegaan met "bleren" zoals thirz zo mooi omschreef )
en op de trug weg ben ik voor de bonuspunten dit liedje maar gaan leren. Hier is ie, nu al helemaal uit mn hoofd:
Citaat:
Het was zeven jaar geleden midden in Parijs
Onder aan de trap van een oud paleis
En ik keek in jouw ogen en jij in die van mij
Een enkele seconde en toen was het al voorbij

Maar die seconde werd een dag, die dag die werd een maand
Die maand die werd een jaar en toen pas kustten wij elkaar
Voor de allereerste keer, daarna niet zoveel meer
Je hield nog wel van mij maar onze liefde was voorbij

Want verliefd zijn is veel leuker
En makkelijker dan
We waren veel te jong toen
En wisten niet van houden van, nonono

Je zei 'we blijven vrienden', dat vond ik een cliché
Daar eindigen relaties in een film altijd mee
Maar goed, ik had geen keuze, ik wilde je niet kwijt
Dus in plaats van liefde koos ik voor gezelligheid

*wegens te langheid het laatste stukje maar even weggelaten, maar ik ook dat deel ken ik gwoon hoor!
Ga nu maar weer verder met de rest van mn huiswerk:
- Ik wil je
- 't Dondert en 't Bliksemt
- Het is een nacht
Zeg hoe ging dat liedje over mij nou van afgelopen zaterdag? Weet één van jullie dat nog? *vind nl wel dat ik mn eigen liedje ook moet kennen

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 17:53

Anne als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen, anne , die momenten zoudeneeuwig moeten blijven duren Anne................enz........

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:18

wat voor liedjes draaien ze nou nog meer, kan er echt geen bedenken?????
Het rijden met Thirz en Nous was heel leuk, ik mochy op Kevin de fjord, wel een leuk besstje, beetje langzaam maar dat gaf niet, hij had al een tijdje niet gelopen dus hjad er best zin in.....was al gewaarschuwd voor de vreugdebokjes die hij kon geven, nou die hebben we genoeg gehad hahaha...wil zeker vaker mee Thirz, als haar aanbod tenminste echt serieus was????

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:22

Zo, zit lekker met mn warme choc MET slagroom achter de compu. Rijden ging erg goed, en was ook erg lachverwekkend met de fjord Kevin mee!! Marieke heeft een aantal wilde bokkensprongen uitgezeten, haha, en ik heb heerlijk over de boomstammen gesprongen. We hebben ervan genoten! Heb nog een paar foto's kunnen maken totdat mn camera het begaf. De kwaliteit is alleen een beetje bagger, maar Annemijn wilde ze zo graag zien

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb ook nog een foto die ik nog graag met jullie wil delen: was toen we naar Apassionata gingen....
Afbeelding
Hihi

En nog een close-up van de groep:
Afbeelding

Citaat:
Zeg hoe ging dat liedje over mij nou van afgelopen zaterdag? Weet één van jullie dat nog? *vind nl wel dat ik mn eigen liedje ook moet kennen

Jaja, die weet ik!!
Citaat:
"Anne, als jou zie ben ik niet meer bij te sturen...
Anne, die momenten zouden eeuwig moeten blijven duren"

Maar verder weet ik m dan niet meer.....het was toch wel dees?

Nou, vanaaf nog ff zwemmen, dan heb ik mn lichaamsbeweging wel weer gehad! En toppie hoor Annemijn, jij kan over een tijdje alle liedjes 'meebleren' dus!! En die mensen die je raar aankijken...ach, die zijn vast jaloers.......

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:24

hey je eerste foto's doen het niet.....enne dat stukje over anne had ik ook al getypt, maar wist de rest ook niet hahaha.......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:24

Haha, Marieke had het liedje er al opgezet!
En waarom doen die stomme foto's t niet???

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:26

Hmm, bij mij doen ze het nou toch wel! Zie jij alleen maar kruisjes?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:41

Ik kan de foto's zien hoor! Leuke foto's !
Haha en Mariekje als je over de vreugdenbokken wilt praten kun je dat het beste met Cis doen, want Shaar gaf vorige week donderdag in het bos ook echt een enorme bok toen we aansprongen in galop ! Leuk is mijn pony he Cis?
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar februari voor 4 maanden naar Zuid-Afrika voor stage van school.... ik heb dr echt wel zin in, maar ik ben dr nog niet uit wat ik met Shaar moet doen ! 4 Maanden vakantie is ook wel erg veel voor mn paardje!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:46

He hallo,
nou ben ong. al een kwartier op bokt, maar heb alleen maar bij zitten lezen.
Maar van sommige verhalen snap ik helemaal niks.

Leuke foto's hoor, bij mij doen ze het ook allemaal!
Vooral de fjord, met zn mooie voorpluk!

Heb vandaag ook weer lekker gereden, ben vooral met contragalop en galopwissels bezig, nu kunnen we door een S van hand veranderen met galopwissel.
En slangenvoltes met en zonder galopwissels, erg leuk allemaal!

Gister ging ik op buitenrit met een groepje van sturm.
Onderweg dachten we eens gek te doen, door allemaal van paard te wisselen, toen zat ik ineens op een fries. Dat was ook echt gaaf.
De laatste fries die ik gereden heb, was Tjimke van Talitha, toen ik haar in ging rijden,
dus das wel een tijdje terug!!

Ben net met Judith in mn huisje wezen kijken, was wel gezellig.
Allemaal de groetjes!

Nou ik ga eten!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:49

Nou Bar, is er niet iemand die haar kan verzorgen?
Of bij iemand op stal, die haar dan kan verzorgen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:54

Gaaf naar Afrika Bar! Net als Cis! Bij wat voor iets ga je stagelopen daar dan? En er is vast wel iemand die voor Shaar kan zorgen voor 4 maanden!
Nel, we moeten ook snel een afspraak maken, want wil jou huisje ook weleens van binnen bekijken!!

Nou, ik ga ook lekker eten!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 21:07

Citaat:
Maar van sommige verhalen snap ik helemaal niks.

welke snap je nie dan? Wil de verhalen best voor je uitlegen hoor

Citaat:
wat voor liedjes draaien ze nou nog meer, kan er echt geen bedenken?????

Ja Hallooo! niet nog meer huiswerk hoor, tis goed zo
*zit op dit moment al de hele tijd met "verlangen" in mn hoofd, ook leuk!* Owja mariek k weet er nog een: Sta op, sta op!

en ik heb trouwens mn song gevonden hoor:

ANNE
Anne als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen.
Anne die momenten zouden eeuwig moeten blijven duren.
's Morgensvroeg ik breng het ontbijt naar de kamer.
Het is nog donker en jij ligt nog wat te slapen.
Je ene been hangt uit het bed je haren door elkaar.
En ik geef je 'n zoen op je neusje maar je wordt het niet gewaar.

Je drinkt je koffie en begint zachtjes wat te praten.
Je kan 't niet laten en toch moet je even gapen.
Maar het is zondag dus hoeven we vandaag toch niets te doen.
We duiken terug de lakens in en we vrijen tot de noen.
Je vlijt je zachtjes tegen me aan je hoofdje in mijn zij.
En dan weet ik dat je van me houdt en dat maakt me blij.

Dees is t tog
wel een beetje een kort lied.. Ach, is wel weer wat makkelijker leren!

Nous blijft een leuk paardje om te zien (kom der egt nog een keertje meeten hoor Thirz! *ooit...* )
Tja mariek je had natuurlijk al geoefend op de Indoor met de huppel-sprongen van Stud, dusja dan kan een vrolijke fjord er ook nog wel bij! Kevin heeft ook wel een lief hoofdje vind ik, niet egt een stout-bok hoofd iig. Maarre je camera het begeeft, niets ergstigs hoop ik? En ik ben heel blij met de foto's hoor Thirz (jaja ziet nu ook dat Jo Pink Tinkt!)

Citaat:
En die mensen die je raar aankijken...ach, die zijn vast jaloers.......

denk t ook Ik bedoel als er iemand tegenover me zit die ineens:
"Je keek naar mij en vroeg me, ga je met me mee...
jij was alleen maar een verlangen, je was niet meer dan dat"
word ik meteen stik jaloers

Citaat:
Gaaf naar Afrika Bar! Net als Cis!

haha, komt Bar strax ook met een Neger thuis *jaja, je hebt Frans al, maar gwoon als extra-tje der naast zegmaar.. Als vriend ipv uhm vriend Is wel leuk dat je naar afrika mag Bar, alleen je paardje.. Nou je vindt vast wel een oplossing voor haar, zo'n lief paardje!

Citaat:
Heb vandaag ook weer lekker gereden, ben vooral met contragalop en galopwissels bezig, nu kunnen we door een S van hand veranderen met galopwissel.

Nou nanda mag maar trots zijn op der kindje *Heel Goed Voice! & natuurlijk ook goedzo Nel! *

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:05

okee dan houden we nu op over alle liedjes, denk dat je er nu ook wel genoeg hebt......

net terug van t zwemmen met Thirz, was weer heerlijk.......volgende week weer???
ga nog ff wat verhaaltjes typen in andere topics en dan naar bed..heb weer zo'n muts die niet leest wat er geschreven staat en dan gelijk commentaar op je geeft ......dom!!!!!!!!!!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:48

Hallo allemaal!
Hier is het erg koud! Gelukkig dat mn verwarming het doet anders zou ik heel hard huilen...
Leuke foto's Thirz! Gezellig zo met zn tweeen op buitenrit, alleen staat die fjord een beetje wijdbeens haha.

Gaaf Bar!! Echt supercool dat je naar Afrika gaat alleen wel lastig dan met shaar ja :S
Ik heb dus zaterdag verschrikkelijke last van mijn rug gehad...ik denk dat ik een spiertje verrekt had danzij shaar dr bokkensprongen, ik kon niet eens fatsoenlijk op de bank zitten.
Dus toen ben ik maar met een vriendin naar het nollestrand gelopen en toen ging het gelukkig over.
nou dat was het wel weer, ik spreek jullie!

liefs Cis

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:02

Zo hallo,
Ik heb lekker een avondje vrij.......echt heerlijk.
Naja vrij, ik ga zo wel klussen in mn huis, maar hoef geen les te geven vanavond!
Vandaag weer lekker gereden, alleen was het heel koud.
Door de harde wind had ik ook wat bokkensprongen van voiceje.
Ik dacht van te voren, ze gaat vast heel vervelend doen, dus laat ik de tiedeman aan doen, maar ze was zo er vervelend, dat mn tiedeman afbrak.
Dat gebeurd niet zomaar, maar nu dus wel.

Maar ja voor de rest heb ik nog steeds de allerliefste fjord van heel de wereld!!!!!

Nou annemijn, die liedjes en verhaaltjes van jullie, zijn niet te snappen.
Maar dat is vast lol van het uitgaan....of niet?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:57

Haha, die Voice gaat ook steeds gekker doen!! Wel zonde dat ze de tiedeman kapot heeft gemaakt...

Ik kreeg vandaag van mn werk een hele grote bos met bloemen omdat ik vrijdag voor niets de hele dag heb zitten wachten op de KPN, wel weer lief van ze he! En het kostte wat moeite, maar de telefoon is vandaag succesvol aangesloten

Verder heb ik niet zoveel meer te vertellen! Is het sms-probleem met je telefoon opgelost Marieke?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 21:41

Citaat:
Nou annemijn, die liedjes en verhaaltjes van jullie, zijn niet te snappen.
Maar dat is vast lol van het uitgaan....of niet?

tja, denk t wel... zoiets van: je moet er bij geweest zijn anders is het niet grappig, maar dan net anders...

wel lief dat je een bos bloemen kreeg tog? (maar het was fijner gweest als de KPN gwoon meteen had gezegd dat ze vandaag pas kwamen, en dat jij niet de hele dag daar had gezeten...)

Citaat:
die niet leest wat er geschreven staat en dan gelijk commentaar op je geeft ......dom!!!!!!!!!!

vond die reacties in t sjalen topic ook egt zo vaag waar kan je je druk om maken zeg!

Maarre hoe krijgt Voice t voor elkaar om die tiedeman kapot te maken? zo makkelijk gaat dat tog niet?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 14:13

Maarre hoe krijgt Voice t voor elkaar om die tiedeman kapot te maken? zo makkelijk gaat dat tog niet?[/quote]

Tja de tiedeman, eerst was ze aant bokken, en toen begon ze streken te krijgen door heel hard met haar hoofd omhoog en omlaag te trekken.
Maar vandaag was ze ook weer zo gek als een deur.
Had vanmorgen max pater die weer kwam rijden, maar ze stond niet stil met opstappen.
En in de bak hebben we een half uur middenstap gedaan.
Ligt aan het weer zullen we maar zeggen!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:33

Sharon loopt ook wel een beetje te klieren hoor. Ik was net gaan rijden en tijdens het galoperen gaf ze echt 5 bokken achter elkaar... en bedankt he Shaar!
Maar voor de rest is ze heel lief hoor

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:47

Hey Bar, tof dat je naar Afrika gaat......maarre t lijkt net of je Shaar meer gaat missen dan je vriendje.....wel een beetje gek of niet??

Hey Thirz, weet niet wat t was met mn tel, maar Chris kon steeds niet smsen......maar vandaag weer wel gelukkig.....heb net Cis gesmst of ze zaterdag kan duorijden met Lisan, hoop dat ze snel wat laat horen want dan kan ik Carola op de hoogte stellen......Ehm Nel, als Cis niet kan zou jij t dan willen doen? wil graag een dagje weg namelijk.....nou heb ff niks nuttigs meer te vertellen....doei doei.....

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:41

daar was k weer.......heb net met veel moeite mijn indoor foto's op de computer gezet, plaats ze denk ik morgen op bokt, zijn niet zo heel goed gelukt, beetje vaag en bewogen, maar toch leuk om ze ff te bekijken.....enne ga binnen kort die andere fot's bij bestellen hoor Thirz......Als Bianz nou ff voor mij fot's van de Efteling besteld, kan ik binnen kort een foto plakmiddag doen.....enne Bianz wil je ook nog die foto's van Nero, Boris en Voice bestellen voor in Thirz dr boek?????

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:55

yoehoe........waar zitten jullie allemaal?????
Nou ik ben er dus zaterdag ook niet....ga lekker naar de dierentuin en 's avonds uit eten, even vieren dat ik vanaf maandag bij de KOW aan het werk mag. Cis kon helaas niet duorijden 's morgens maar gelukkig kan Nel, erg fijn.....heb Carola al gesmst dat ik er niet ben maar dat het geen probleem is met duorijden dat jij dat doet Nel.....Ook Barbara ff gesmst, vond t ook zo banketstaaf haar maar op het kruispunt te laten wachten hahaha......nou heb ik alles wel geregeld geloof ik voor zaterdag... oh ja Annemijn, er staat iets in de agenda over die dekjes, de sterretjes moeten eraf van Joyce, maar dat kan ook volgende week wel, dan hoef je niet alles alleen te doen okee??
nou toedeloe.....tot de volgende keer....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 20:38

*zucht*

pff... lekkr dat de sterren er af moeten. Kunnen we ze (stel dat we eventueel nog een keertje de show mogen rijden, wat niet waarschijnlijk is denk ik zo... helaas ) er weer op nieuw op gaan stikken!
misschien dat we dat nog maar een keertje met Joyce moeten overleggen Nouja dat komt volgende week allemaal wel, heb idd geen zin om ze der in mn eentje af te gaan peuteren!

Tja mariek onze foto's waren ook een beetje bewogen, maarja... We hebben iig wel foto's van hoe we er uit zagen op onze paarden en hoe we er tijdens onze show bij zaten op onze knollies. ben wel heel benieuwd naar jouw foto's Mariekje! (haha wil ook wel eens zien wat ik nou eigenlijk doe met mn ogen op die ene foto )

Citaat:
maarre t lijkt net of je Shaar meer gaat missen dan je vriendje.....wel een beetje gek of niet??

haha, nou k weet niet wie ik meer zou missen hoor, Tinkertje of mn vriendje (stel dat ik naar Afrika ging én stel dat ik een vriend had )

Citaat:
maar Chris kon steeds niet smsen......maar vandaag weer wel gelukkig.....heb net Cis gesmst of ze zaterdag kan duorijden

Uhum, las ook bij de tweede C, Chris.. ik dacht al: Kan Chris paardrijden? Oeps foutje!

Ik denk dat de paardjes de kolder in hun kop hebben! lekkr vrolijk! zal vast wel aan t weer liggen idd! Misschien dat Nanda en voice telepatisch (schrijf je dat zo? mn hoofd is op dit moment egt een warrige spons.. ) contact hebben gehad. (Nanda: "zeg Voice als ze je nou nog een keer dat rara ding om je nek hangen doe je zo en zo en zo.. en dan ben je der zo vanaf )

Citaat:
yoehoe........waar zitten jullie allemaal?????

uhm om die tijd.. net klaar met eten denk ik. Dus in de woonkamer

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 22:11

Zo, hier ben ik dan! Mn computer wilde eerst niet echt meewerken, had een bokt-dipje geloof ik
Vandaag heel de dag bij de kubus ingericht, we begonnen heel enthousiast met van alles te verplaatsen en in elkaar zetten...maar na een aantal uur was het meeste enthousiasme veranderd in frustraties, omdat die stomme IKEA-stoelen niet in elkaar wilde!!! Na een aantal uur prutsen en met wat hulp van de facilitaire dienst (ach, die poot buig ik wel even bij tussen de schuifpui!) is het dan toch gelukt. Achteraf konden we er gelukkig weer om lachen, en we zijn blij dat we geen werkmannen maar groepsleiding zijn, hihi ! Morgen nog een dagje klussen en dan moet het huis bewoonbaar zijn! Gaat het eindelijk dan toch gebeuren!!!!

Leuk dat je je nieuwe baan gaat vieren Marieke, dat ze je maar veel werk mogen geven bij leuke locaties !! Komt vast goed! En Annemijn, je hebt zaterdag altijd Nel & Bar nog die je kan ondersteunen bij deze zware zaterdag