Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Okee, ik heb even kromgelegen van het lachen achter mijn computer, vooral omdat ik natuurlijk allemaal precies weet waar dit over gaat.......hihihihi.......Maarre Annemijn, waar jij die rare witte kaneelkorrels van Dennis vandaan haalt begrijp ik ff niet, heb ik zeker wat gemist......?
*zie je egt al zitten met smile op je gezicht
*
succes verzekerd!
*
* in dat drankje dreven tog van die rare kleine witte korreltjes?Citaat:straks met Thirz paardrijden, mag mee op een fjord die daar staat, dus dat is wel erg top
Ben wel benieuwd hoe het was hoor, dus het hele verhaal met eventuele spannende momenten allemaal op bokt! *evt met foto's, als Thirz der camera mee had genomen*Citaat:stuurde hij terug dat niets zeker is in het leven......dat zegt toch misschien wel iets meer over hem of niet?
Citaat:op de vraag wat voor "spannends"er moet gebeuren dat te veranderen (die vriendin) heb ik tot heden nog steeds geen antwoord gekregen.......flauw zeg!!!
Wel raar dat ie niets terug stuurt. Een smsje is zo verzonden tog? *flauwerik!* Nou thirz dan tog maar het lijstje
*stel dat ik door de zenuwen ineens de tekst niet meer weet, weten jullie iig wel dat ik er had voor gestudeerd heb*
)Citaat:Het was zeven jaar geleden midden in Parijs
Onder aan de trap van een oud paleis
En ik keek in jouw ogen en jij in die van mij
Een enkele seconde en toen was het al voorbij
Maar die seconde werd een dag, die dag die werd een maand
Die maand die werd een jaar en toen pas kustten wij elkaar
Voor de allereerste keer, daarna niet zoveel meer
Je hield nog wel van mij maar onze liefde was voorbij
Want verliefd zijn is veel leuker
En makkelijker dan
We waren veel te jong toen
En wisten niet van houden van, nonono
Je zei 'we blijven vrienden', dat vond ik een cliché
Daar eindigen relaties in een film altijd mee
Maar goed, ik had geen keuze, ik wilde je niet kwijt
Dus in plaats van liefde koos ik voor gezelligheid
achter de compu. Rijden ging erg goed, en was ook erg lachverwekkend met de fjord Kevin mee!! Marieke heeft een aantal wilde bokkensprongen uitgezeten, haha, en ik heb heerlijk over de boomstammen gesprongen. We hebben ervan genoten! Heb nog een paar foto's kunnen maken totdat mn camera het begaf. De kwaliteit is alleen een beetje bagger, maar Annemijn wilde ze zo graag zien
Citaat:Zeg hoe ging dat liedje over mij nou van afgelopen zaterdag? Weet één van jullie dat nog? *vind nl wel dat ik mn eigen liedje ook moet kennen
Citaat:"Anne, als jou zie ben ik niet meer bij te sturen...
Anne, die momenten zouden eeuwig moeten blijven duren"
!
! Leuk is mijn pony he Cis?
! 4 Maanden vakantie is ook wel erg veel voor mn paardje!
Bij wat voor iets ga je stagelopen daar dan? En er is vast wel iemand die voor Shaar kan zorgen voor 4 maanden!Citaat:Maar van sommige verhalen snap ik helemaal niks.

Citaat:wat voor liedjes draaien ze nou nog meer, kan er echt geen bedenken?????
Dees is t tog 
Citaat:En die mensen die je raar aankijken...ach, die zijn vast jaloers.......
Ik bedoel als er iemand tegenover me zit die ineens:
Citaat:Gaaf naar Afrika Bar! Net als Cis!
*jaja, je hebt Frans al, maar gwoon als extra-tje der naast zegmaar.. Als vriend ipv uhm vriend
Is wel leuk dat je naar afrika mag Bar, alleen je paardje.. Nou je vindt vast wel een oplossing voor haar, zo'n lief paardje!Citaat:Heb vandaag ook weer lekker gereden, ben vooral met contragalop en galopwissels bezig, nu kunnen we door een S van hand veranderen met galopwissel.

Wel zonde dat ze de tiedeman kapot heeft gemaakt...
Citaat:Nou annemijn, die liedjes en verhaaltjes van jullie, zijn niet te snappen.
Maar dat is vast lol van het uitgaan....of niet?
Citaat:die niet leest wat er geschreven staat en dan gelijk commentaar op je geeft ......dom!!!!!!!!!!
waar kan je je druk om maken zeg! 
) er weer op nieuw op gaan stikken!
Nouja dat komt volgende week allemaal wel, heb idd geen zin om ze der in mn eentje af te gaan peuteren!
)Citaat:maarre t lijkt net of je Shaar meer gaat missen dan je vriendje.....wel een beetje gek of niet??
)Citaat:maar Chris kon steeds niet smsen......maar vandaag weer wel gelukkig.....heb net Cis gesmst of ze zaterdag kan duorijden
Oeps foutje!
lekkr vrolijk! zal vast wel aan t weer liggen idd! Misschien dat Nanda en voice telepatisch (schrijf je dat zo? mn hoofd is op dit moment egt een warrige spons.. ) contact hebben gehad. (Nanda: "zeg Voice als ze je nou nog een keer dat rara ding om je nek hangen doe je zo en zo en zo.. en dan ben je der zo vanaf
)Citaat:yoehoe........waar zitten jullie allemaal?????
Na een aantal uur prutsen en met wat hulp van de facilitaire dienst (ach, die poot buig ik wel even bij tussen de schuifpui!) is het dan toch gelukt. Achteraf konden we er gelukkig weer om lachen, en we zijn blij dat we geen werkmannen maar groepsleiding zijn, hihi
! Morgen nog een dagje klussen en dan moet het huis bewoonbaar zijn! Gaat het eindelijk dan toch gebeuren!!!!
!! Komt vast goed! En Annemijn, je hebt zaterdag altijd Nel & Bar nog die je kan ondersteunen bij deze zware zaterdag