Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Linn_ schreef:@ Lucy: nou ik zat er eens op te letten laatst en ik voel toch echt niks als ik niet bewust drijf zegmaar. En ik weet dat het niet goed is me benen, maar ik rijd maar 1x per week op haar, soms dat niet eens. Verder rijden er altijd andere op dus dat slome kan ik dan niet veel aan doen helaas. Mijn 1x in de week voorwaarts rijden heeft dan geen nut...
Maarja is ook wel eens lekker
Gisteren waren we naar Veenhuizen geweest, vroeger was daar een soort opvoedingsgesticht voor mensen die ontspoord waren of iets anders in die richting
Daaromheen stonden alle huisjes van de mensen die daar werkte etc. Ook staan er nu nog steeds 5 gevangenissen, 3 daarvan zijn nu ingebruik waarvan eentje een jeugdgevangenis is. De andere is nooit gebruikt omdat dat een kopie was van die op schiphol die dus afgebrand is en deze mag daardoor ook niet gebruikt worden, de laatste is in 2008 gesloten en daar mag je nu in kijken. Dat was een gevangenis waar je hooguit voor een paar maanden in kwam als je je niet fatsoenlijk kon gedragen in een gewone gevangenis. Dan werd je daar weer even in goede banen geleid, er zijn dan ook geen gemeenschappelijke ruimtes en je zat 23 uur per dag in je cel. Een half uur perdag mocht je in het luchthok (3×3meter van stenenmuren) en een halfuur had je de tijd om te douchen etc. Daar hebben gevangenen zoals Willem Holleder gezeten... Voelde best weird om daar rond de lopen!
En de vriendin van m'n neef heeft ook een paard en ze kende het fjordenpaard toevallig ook maar ze had ook helemaal geen andere kleren bij zich en ook geen schoenen dus dat was niet zo handig... Gisteren hadden we ook geen tijd meer en vandaag was het niet zulk lekker weer dus kwam niet zo handig uit...