wooow weetje ! gister met de tourdefrance ding kwamen ze door het dorpje En mn mams had het gezien en ze zei: het is daar zoooo mooi ! Vet mooie zee en vet leuk dorpje jeeej !
Gefeliciteerd Maren!!! Ik zit nu op school, had net zo goed een uur later kunnen komen. Wiskunde begint later omdat een aantal uit de klas het nederlands verslag nog af moeten maken....
ik haaaaat dit omg k zou dinsdag al me verslag inleveren, toen kon renee niet want ze had t niet af zouden we woensdag gaan zei ze weer af zouden we vandaag zijn nu is der computer geflipt?
Pfff een groepsgenoot van mij is egt een loser. We moesten eig vorige week al een verslag inleveren maar een ander groepsgenootje had het nog niet af en dr harde schijf was gecrasht, dus we hadden uitstel gekregen. Nu zou die jongen het af maken, de opmaak enzo en uitprinten...nu was die er hier op school nog mee bezig. Vervolgens heeft die het opgeslagen en afgesloten...toen kwam die erachter dat die niet genoeg printtegoed heeft waardoor ik het nu opeens uit moet printen. Maar nu kan die het bestand nergens meer vinden, loser!! Zit ik hier dus te wachten tot hij hem weer ergens vind...en ondertussen begint de les ook al....