hahaWas erg leuk! Volgende x er op en zwemmen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha
gaan we maar niet doen
Ireen_ schreef:Ik heb de hele ochtend op stal gestaan met een paar stalgenootjes en onze paardjes, maar het ging alleen maar waaien er vielen een paar druppels en we hoorden wat rommelen, nu is het weer gewoon zonnig en erg benauwd. Paardjes dus weer op het land.. hopelijk valt het mee vanavond en vannacht.
Yade is nog aan het herstellen van haar blessure, volgende week wordt ze weer gescand. Ireen_ schreef:Ooh bah, vanochtend zou het ergste nog in het oosten zijn voor vanavond en vannacht.
Onweer vindt de stalbaas niet echt een goede reden om je paard naar binnen te halen ´s nachts geloof ik, anders had ik haar zeker binnen gezet![]()
Met ons gaat het goedYade is nog aan het herstellen van haar blessure, volgende week wordt ze weer gescand.
AnitaJoeri schreef:Ireen_ schreef:Ooh bah, vanochtend zou het ergste nog in het oosten zijn voor vanavond en vannacht.
Onweer vindt de stalbaas niet echt een goede reden om je paard naar binnen te halen ´s nachts geloof ik, anders had ik haar zeker binnen gezet![]()
Met ons gaat het goedYade is nog aan het herstellen van haar blessure, volgende week wordt ze weer gescand.
nou hoop dat de scan deze keer goed is of in iedergeval daqt het een stuk beter is.
Mag je je paard dan niet binnenzetten wanneer jij dat wil dan, ik zou er niet eens een reden voor nodig hebben.
Ik heb de mijne net ff gedouched.
Aiko stond zo te zweten in zijn stal
Heb best koele stallen maar ja het is momenteel 32 graden in de schaduw.
Ik ben zelfs aan het verbranden in mijn zwembadje en ik verbrand nooit, gek hoor.
AnitaJoeri schreef:Mag je je paard dan niet binnenzetten wanneer jij dat wil dan, ik zou er niet eens een reden voor nodig hebben.
maar daar heb ik geen zin meer in. Ze vinden het onzin, zijn echte boeren.. Maar aan de andere kant heeft binnen staan ook gevaren natuurlijk, het kan in de stallen inslaan en er staan grote bomen. 2 jaar geleden is er een boom in de bak gevallen, die heeft een grote lichtmast helemaal verbogen. Als zoiets op de stal valt leeft je paard ook niet meer. En ze gaan over het algemeen in de paddock staan bij erg slecht weer (ze hebben een stuk paddock aan het land met schaduw, dat is dan weer erg fijn!). De paddock is weer in de buurt van bij de lichtmasten, hoop altijd maar dat dat goede bliksemafleiders zijn..