Echt vet grappig. Ik deed mee aan die ukie actie. en toen was ik met heeel wat anderen prijsloos. en nu is er een nieuw topic. Met allemaal mensen die nooit wat winnen op bokt Serieus GENIAAL
Ahh vet leuk. Ik hou het maar bij grote pony's en paarden. Alleen ik zeg altijd IK WIL EEN PAARD VAN 1.75. Maar vandaag stond ik naast dat paard van 1.74 bij een jongen bij ons op stal. en toen was ik kleeeeeeeeeeeeein.
Ik vind ze wel leuk. Maar ik groei nog steeds. En dat staat niet echt mooi meer op surprise. En ik kan niet op de goede plek meer aandrijven Behalve als ik in springmaat zit.
Haha . geniaaal. Bij ons veranderen ze de namen die in de paspoorten staan. naja de goeie naam blijft natuurlijk wel staan. Maar ze worden anders genoemd in de lessen enzo.
Spikkel een a-pony. Die heet eigenlijk Robin En sjimmie heet speedy Floris heet bruno
Wij hebben wel een paar die eigen naam hebben hoor. Maar wij hebben ook een merrie die grotendeels arabier is. (in het vorige topic ook foto van geplaatst) Galantha. en die heeft heel hoog dressuur gelopen. en misschien zelfs ZZ gesprongen. En ze is niet te vinden. Dus die naam is neit veranderd
Femke en Sacha hebben langere namen (la bella Sacha, femke weet ik niet) en Sacha werdt bij de vorige eigenaar Bella genoemt. maar nu hebben we dus Sacha en Femke maar dat is wel gewoon hun echte naam.
haha. Bella . bij ons heet een pension paard bella verona Maar dat is heel grappig. want de moeder van dat paard hebben we ook op stal. Dat is verona. Maar bella verona word gewoon bella genoemd.
Ik vind die lange namen wel leuk . Maar wel onhandig
Haha wij hebben een merrie, Disney, en die heeft nu 3 veulens gehad: Desteny was de eerste, Disco de tweede en Shira de derde. En ze lijken erg veel op elkaar! Vooral Disney, Disco en Shira. Desteny is mee bruinig, terwijl de andere echt vos zijn. Maar het is wel heel leuk om te zien zo
haha Vet leuk. Wij hebben 2 manegepony's die veulens hebben gehad. Maar dat was niet express. Die waren gekocht zonder dat ze wisten dat ze drachtig waren. 1 van de 2 veulens is nu ook manegepony
Bij het reelaer was het ook leuk om te zien. dat er best veel vos warenn van de jonge pony's
Jups, met dezelfde papa heb je dat snel he en Onyx & Amber komen allebij uit een haflinger mama.
Wij hebben een poos terug ook 2 pony's gekocht, op de manege, en die lopen in de lessen, (naja 1 niet meer, de buik zit al in de weg) die bleken dus ook drachtig te zijn. Maar geen idee wat voor veulens er uit gaan komen.
En even zien, Disney is weer drachtig en een manegepony, Lucinda ook. Lucinda heeft 1 keer een veulen gehad die heette Bartje hoezo lelijke naam?
maargoed, volgend jaar hebben we er dus 4. Maar die Kyra en Tara zijn in februari geschat, niets is zeker Lucinda is in April uitgerekend, en Disney in mei. Of die laatste 2 anders om... weet niet meer
Ik ben echt benieuwd hoe Diablo en Kristal er dan uit zien, want die vond ik vorig jaar wel nog wat jongig ogen.. Maar Onyx ook wel ja.
suikermeisje
Geplaatst: 26-12-10 23:19
beter Sanne ik heb ook nog wel 2 stallen die je mag uitmesten hoor, mag je ook wel een rondje op Bonny rijden
wij hebben thuis ook een flip maar die is zonder krachtvoer al een geflipte flip
ik ben ook nooit om 7uur op stal te vinden hoor
Claire: virussen eraf gooien kan ook schelen
@Yf ik ken hun ook niet, ben er pas 1x geweest.
@ Sanne vet raar van die namen
Mijn shetje die ik vorig jaar heb verkocht heette Walter eigenlijk hij werd pako genoemd. verder heet de fries bij ons hatoni maar noemen we hilda Jip heet eigenlijk Jephta en vlo heet eigenlijk valentino (is maar paard van 1,80 hoor xD) en verder hebben ze niet zo bijzondere namen bij ons XD
ben ook wel benieuwd hoe ze eruit zien, want ze waren toch eigenlijk 3 ipv 4 maar zeiden dat ze ouder waren toch? maarja ik wil zomervakantie!
en mijn cijfers van de SE week
Olijkje
Geplaatst: 26-12-10 23:20
kak 2e kerstdag iedereen uit, en wie zit er weer thuis..