nou ik ben op me stage @ de delta en ik verveel me dood Zit nu lekker in de zon te kijken naar hoe de andere stager de mesthoop aan het opscheppen is helemaal goud xD
Ik had vandaag ook m'n repetitie! Van Engels! Is gelukkig wel makkelijk! Hij ging super, kon alles zo invoeren. Alleen m'n SO wiskunde ging beetjebeetje. Wist niet meer hoe ik breuken moest delen. En toen ik 't rijmpje "Breuken is het vermenigvuldige met het omgekeerde" hoorde snapte ik 't al helemaal niet. Waren gelukkig maar 2 sommen.. Hopen dat ik tog een voldoende heb..
MerensBibi
Geplaatst: 22-09-10 15:36
sya schreef:
nee er zijn niet zo veel afspraken vandaag nu zit ik op zolder opruimen :S
Dan ben je echt heel nuttig hoor Sya!
lail
Geplaatst: 22-09-10 17:48
oe, delen door breuken is vermenigvuldigen met t omgekeerde 1/2 : 1/4 = 1/2 x 4/1 -> 1x4=4 / 2x1=2 -> 4/2=2 haha, das echt heeeeuwl lang geleden
Zoo ik ben weer levend terug gekomen van zandvoort het was echt super kick eerst mochten we met een prins in een race auto (Mustang) meerijden en dat ging haaaaard maar zo'n gaaf gevoel. En daarna mochten we zelf 2,5 keer het racecircuit rond in een Porsche 911. Toen nog slalommen in een suzuki en was ik zowaar 2de geworden en daarna nog ijsrijden. Dat vond ik iets te beheerst rijden dus ik mocht aan t einde nog even laten zien hoe hard en lang een auto kon spinnen. Het was echt een superdag en weet nu zeker dat mn vriend ff zo door moet gaan verdienen voor ooit een licentie