Hij krijgt nu weer 2 x pijnstilling. Achterbeen is wel geslonken maar nog niet top. Er worden 21 maart foto's gemaakt, we willen daar allebei bij zijn dus vandaar de vertraging. DA wil liever eerder omdat we dan evt meer kunnen gaan wandelen maar het is niet echt een probleem. Verder gaat het wel goed
Gijs heeft van de week buitenrit en les gereden dus weer op de manege geweest was wel weer eens leuk
Het gaat zeker wel iets beter, hij is welnstijf en kort maar dat kan de artrose ook zijn, moeilijk te zeggen. Zijn achterbeen is wel minder dik maar nog niet goed. We shall see!
En Es, alweer beetje bijgekomen? Ik heb gisterenavond en vannacht grotendeels in de OK doorgebracht. Eerst 's avonds al operatie die toch wat uitgebreider werd dan we op voorhand verwacht hadden. Toen thuis maar eens gegeten en mijn bedje in gedoken, waar ik binnen een uur alweer uitgebeld werd. En ik maar denken waarom gaat die wekker af, oeps is mijn telefoon. Toen nog een operatie gehad wat met een zoekspelletje begon en later toch wel knap werk van de chirurg werd. Om half 7 kon ik eindelijk mijn bedje weer in.