Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wanadoo beantwoorde zijn liefde terug om ook een paar x flink te passen
) Was wel leuk om te zien

amber2202 schreef:Oohja Ruinengroep..
ik heb gister bestelling gedaan voor een jollybal.
die komt tussen 1-5 dagen dus dan gaatie de paddock in..
Dan weten jullie datIs een paarse geloof ik
Staat goed bij de mannetjes
hihi
Nou nu ga ik echt weer verder werken

en amber stond bovenop het halster van wys. Ze probeerde het echt een beetje te vehullen
ondeugende paardjes! 
....een cliënt kan best even zonder zorg, vindt de overheid! Dat dan de hele zorgvuldig opgebouwde boel van de afgelopen jaren in mekaar mietert, interesseert ze niet!!!! Dat de desbetreffende instantie achterloopt met indicatiestelling, komt op het bord van de kwetsbare cliënt!!! En iedereen maar vriendelijk blijven aan de telefoon, en ik maar scherp blijven om me niet van het kastje naar de muur te laten sturen. En mijn cliënt zakt straks in het moeras. Lekker christelijke overheid, echt zorgzaam voor de zwakkeren in de samenleving! 

morgen mn verzorgster en zaterdag lekker lessennnn!!

Jetta schreef:Zit me hier op mijn vrije dag uit de naad te werken met allerlei instanties aan de telefoon om PGB centjes los te krijgen voor een cliënt! De stoom komt uit mijn oren....een cliënt kan best even zonder zorg, vindt de overheid! Dat dan de hele zorgvuldig opgebouwde boel van de afgelopen jaren in mekaar mietert, interesseert ze niet!!!! Dat de desbetreffende instantie achterloopt met indicatiestelling, komt op het bord van de kwetsbare cliënt!!! En iedereen maar vriendelijk blijven aan de telefoon, en ik maar scherp blijven om me niet van het kastje naar de muur te laten sturen. En mijn cliënt zakt straks in het moeras. Lekker christelijke overheid, echt zorgzaam voor de zwakkeren in de samenleving!