Was blijkbaar nogal grappig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was blijkbaar nogal grappig
En ook erg leuk voor Sanne!

josewoos schreef:ohnee een konijn die fjorden eet
Haha ik zal het even uitleggen, we hadden afgelopen vrijdag dropping van ponykamp. Xandra en ik moesten een groep begeleiden. Toen vroeg Xandra aan een meisje (het ging over fjorden) hoe noem je zo'n blonde fjord zoals Diesel?
Antwoord: Een banaan.......
Dandy is dan wel geen fjord, maar de kleur blijft bijna t zelfde
haha

Ik had vorige week maandag ook lange mouwen aangedaan, toen was t ook wel lekker weer maar vond ik toch wel wat fijner met de muggen/vliegen/horzels, takken enzovoort
en heb er geen last van gehad ofzo dat ik t warm had 
Heb verder er nog niets over gehoord van der dus het zal wel nog steeds goed gaan
Ik heb m al tijd niet gezien, wil m binnenkort weer is op gaan zoeken (samen met don als ze mee wilt) het kwam er vaak niet van, t ligt ook niet naast de deur en op de brommer is beetje ver
Nu ik me rijbewijs heb kan ik er tenminste makkelijker heen
dus hopelijk kan ik binnenkort weer een keer naar m toe!

En die van donna. Donna deed m al, maar toen ging ze een keer met slippers naar m toe en ging hij met het wassen hangen.. dus toen had ze der voet gebroken en sinds toen vroeg ze of ik m wou doen en daarna ben ik m alsnog 2 dagen in de week blijven doen
heel lief paardje. maar op afgelopen dierendag werd hij verkocht. Daar was t uiteindelijk ook geen succes omdat dandy niet overweg kon met haar andere paard. En kwam hij weer terug bij zijn oude eigenaresse maar niet meer bij ons op stal, hij staat nu in Ede van zijn pensioen te genieten
(al deed ie dat hier ook al wel
af en toe is een bosritje maar verder reden we niet met m).. komt ie je nu weer bekend voor of heb jij er nooit wat van mee gekregen?
dat gedeelte van me nieuwe profiel moet ik nog maken.. daarom kan je m ook niet vinden denk ik

) komt ook in me profiel! Kunnen jullie die ook is zien
haha.. Eigenaresse had laatst de fotos gezien die lisa had gemaakt toen met die fotoshoot en ze vond dat ik die eigenlijk jullie niet mag ontnemen
haha dus mag er een paar foto's opzetten
(zonder naam
) ga van de week weer is aan de slag met me profiel! Dat hyves vernieuwen koste ook best wat tijd en wil niet elke dag zowat de hele dag achter de computer zitten