Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:ja echt zo jammer dat ze ziek is ! echt rot !
had je niet van kirsten en nadine kunnen maken dan ?
die vinden dat denk ik ook wel leuk !
Broccoli schreef:Hoi
Wedstrijd ging wel redelijk.
Kirsten had Dunja al behoorlijk goed losgereden dus ik had er niet echt een zware kluif aan. Losrijden ging lekker, ze liep voor Dunja-begrippen ruim. In de bak is ze altijd wat lastiger omdat ze dan erg wil zakken in tempo. Vandaag ging dat beter en vond ik dat ze lekker liep. Heb wat schoonheidsfoutjes gemaakt, maar ben tweede geworden met 219 punten. Dat is niet bewonderingswaardig (we waren maar met zijn drieën nl.), maar goed ik heb m'n 2 pp's dus ik zou naar de F9 mogen, maar ik weet niet of ik dat ga doen hoor. Heb er niet zo een zin meer in
. Ze heeft je echt gemist! Een dag zonder nadine is een slechte dag voor dunja
. Gelukkig wel gehaald en nuuu nog 1xxx en dan eindelijk weg uit de f11. maar of ik daar zo zin in heb
geen idee Manon_S schreef:Pebbs schreef:ja echt zo jammer dat ze ziek is ! echt rot !
had je niet van kirsten en nadine kunnen maken dan ?
die vinden dat denk ik ook wel leuk !
Nou ik was nogal moe van het uigaan en zag best op tegen het alleen fietsen naar de manege (30 minuten).
En dan weer 30 minuten terug fietsen, en het was aan regenen dus.
Kirsten_S schreef:arme arme manon
.
.
.

Manon_S schreef:Die Lugano vind ik erg apart en mooi.
Ik zal zelf eigenlijk nooit een zadel kopen voor een verzorgpaard, als je moet stoppen zit je met een zadel en geen paard..
?
.