. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 

!
!
morgen met scott fietsen op de tandem fiets! ben benieuwd hoe dat gaat
. we hebbe 2 uur de tijd voordat hij moet eten, dus als iemand iets leuks weet om te fietsen. Wel een beetje rustige route, eerste keer dat ik met hem op pad ga, en met de tandem fiets haha. Dus als ik meteen 30 stoplichten heb
. Oja en naar school
.
?
ChantalSmook schreef:Ik kan het ook niet gebruikenmorgen met scott fietsen op de tandem fiets! ben benieuwd hoe dat gaat
. we hebbe 2 uur de tijd voordat hij moet eten, dus als iemand iets leuks weet om te fietsen. Wel een beetje rustige route, eerste keer dat ik met hem op pad ga, en met de tandem fiets haha. Dus als ik meteen 30 stoplichten heb
![]()
En savonds met Karen hapje eten in de stad. Oja en naar school
.
Marijke een heeeeelee fijne dag morgen!!! Geniet ervan? Heb je eigenlijk nog groot feest? of ga je ja zeggen en daarna lekker meteen op vakantie?
Maar marijke is morgen een heel stuk belangrijker als jou chantal want jij doet lekker een sjaal om met ht.. tandemfietsen... 

Dus denk dat ik tussendoor lekker naar huis ga want slaat echt weer helemaal nergens op dit.

)
wel super gaaf dat je dat doet!