) en ik waarschijnlijk op Vicky maar dat is ook nog niet helemaal zeker. Haha nou, als het zo gaat als vorig jaar mogen wij weer met de eer strijken in de troostfinale hehehe
Ook leuk hoor hahaha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ik waarschijnlijk op Vicky maar dat is ook nog niet helemaal zeker.
Ook leuk hoor hahaha
Zooooo niet eerlijk! Komen wij aan met onze 83ste hands knollies

ik vind ze al zo lang echt heel vet en ik heb ze helemaal zelf gespaard en betaald dus ben er echt super blij mee!! was naar het Drunens Ruiterhuis, is echt een aanrader! Super leuke winkel met hele andere dingen als hier in nieuwegein, echt een leuke winkel! 

Dat is zooo anders, maar ook zoooveel makkelijker 

Van wie is dat paard dan? Of doe je dat bij je werk?
FenDT schreef:Ooo vet leuk Elies!Van wie is dat paard dan? Of doe je dat bij je werk?
Leuk he paarden? Is echt zooo anders!! Over een week begin ik bij Arends en dan moet ik ook elke dag tig paarden karren. Ik denk dat ik erg niks van kan hahah
Nou ja, het is niet zoals jij het nu doet, Fen.. Het is meer van dat ik haar help met wassen en longeren en zo, en dat ik dus een paardje hier en daar mag rijden
Wist ik veel dat die debiel een sprong van 1 meter ging maken
Als dat waar is, dan is het een E pony met MEGA veel talent! Dan weet ik ook niet hoeveel miljoenen jij hebt uitgegeven?
Huppa, Danny inschrijven bij de Young Riders zou ik zeggen 
Als het een E pony heeft, dan heeft ie Z gesprongen, als die 1.20 officieel is
1.20 los kan ik ook nog wel met die knol van mij

liggen hier nu toch maar te liggen