Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Maar tuurlijk mag je het raar vinden
Het boeit me werkelijk niets wat mensen erover denken,
het gaat namelijk om mijzelf.
Ik ga niets doen voor een ander ofzo

Elja schreef:Ja het werkt verslavend, maar veel vrienden van mij doen het en zeggen me dat het zeker pas na een stuk of 8x is voordat je er aan verslaafd wordt.
En Manon, mn moeder steunt me er niet in, maar vindt het niet erg. Ze respecteert het dat ik benieuwd ben naar die dingen.
Ze wilt het voor me kopen, omdat ze dan zeker weet dat het niet gemengd oid is.
Manon_S schreef:Maargoed doe wat je niet laten kan

Melanieetjuh schreef:Ben je er benieuwd naar geraakt door je vrienden?

.
Elja schreef:Ja het werkt verslavend, maar veel vrienden van mij doen het en zeggen me dat het zeker pas na een stuk of 8x is voordat je er aan verslaafd wordt.
En Manon, mn moeder steunt me er niet in, maar vindt het niet erg. Ze respecteert het dat ik benieuwd ben naar die dingen.
Ze wilt het voor me kopen, omdat ze dan zeker weet dat het niet gemengd oid is.

Annie_ schreef:Wat is er erg aan softdrugs dan.
Alles is verslavend en van alles te veel is slecht.
Melanieetjuh schreef:Annie_ schreef:Der is niks mis met een kleppel en de sperriem strak doen dat
de mond niet open kan vind ik ook een beetje zielig
Nee, maar ik heb persoonlijk toch
veel liever dat sperriempje dan maar wat
strakker dan een nieuw bitje erin.
Citaat:Maar je moet even lezen mel, ik heb me neusriem en sperriem al straker gedaan. Alleen ik vind het niet zo fijn als die sperriem zo strak ziet(reed eigenlijk ook altijd zonder), dus wou proberen of ik het met een dubbelgebroken beter ging (en dan niet de neusriem en sperriem zo strak). Maar loopt Don op een bustrens eigenlijk?

! Elja schreef:Maurice is niet geslaagd..
We waren net klaar met poolen (15.00 uur) en toen ging zn telefoon..
Hij moet nu een herexamen doen voor duits, want hij kwam twee tiende te kort
Melanieetjuh schreef:Citaat:Maar je moet even lezen mel, ik heb me neusriem en sperriem al straker gedaan. Alleen ik vind het niet zo fijn als die sperriem zo strak ziet(reed eigenlijk ook altijd zonder), dus wou proberen of ik het met een dubbelgebroken beter ging (en dan niet de neusriem en sperriem zo strak). Maar loopt Don op een bustrens eigenlijk?
Oh, oke!
Overheen gelezen denk.
Weet eigenlijk niet meer wat Don had..!
Nu feestje..

) Manon_S schreef:Hmm je moet het idd zelf weten.
Vreemd dat je moeder je erin ''steunt''.
Mn moeder weigert me een trekje te laten nemen van haar sigaret..
Laat staan die dingen die jij gaat doen..