. Ze zijn namelijk een beetje verkleind.....

Bij de laatste drie kwam ik er achter dat ik een tumbnailmode kon uitzetten dus misschien dat die groter zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze zijn namelijk een beetje verkleind.....

. Dan zijn ze nog steeds niet echt groot doordat ik ze op website grote heb geupload... Daar stond imageshack nog op... Maar je ziet het wel een beetje
. En de foto van de mooiste vis moet nog komen... Die heb ik vanaf de kant genomen met me gewone camera.

. Het was ook heel leuk om Mohamed weer te zien nadat we een jaar contact hadden gehouden.... En verder ook heel veel gedaan natuurlijk
. Ik gaat nu een beetje foto's op internet zetten en dan zal ik ze wel ff laten zien
.
. Hij lijkt echt steeds knapper te worden!! Jullie komen er vast wel met zn tweeën!! 

. De linker galop zit al vordering in.... Nu de rechter galop nog...
. Als het goed is staan ze nu al de hele dag lekker op het land!! 
Echt prachtig! Toen liepen we samen het magazijn in en hij deed z'n riem zo weer goed.. kwam er een andere collega die vroeg "oehh wat hebben jullie met z'n tweetjes gedaan?" Ik zeg: " Ja ik ging voor Will op me knieën maar hij wilde opeens niet meer... " Geweldig gewoon
. Maar ach dat lees je toch ook altijd, dat 9 van de 10 liegt over wat ze wel en niet gedaan hebben.... Dat zijn echt mannen, al die stoer doenerij
. 
. Moet nu helemaal alles elke dag zelf doen..... Zal wel zwaar worden, maar ook wel leuk denk ik
. 
, dus ach zoveel verandering is het niet....). En als het goed is staat hij nu ook de hele dag op het land en zal de stal minder tijd kosten....
. 

(Gedoken, paardgereden? Ik snap het niet meer helemaal...)
Aad begon weer over het rondrijden en nu was ik het echt een soort zat. Dus gewoon eens doorgevraagd: Hoe moet dat dan volgens hem? Aad snapte niet helemaal wat ik van hem wilde. Uiteindelijk heb ik 5 minuten les ingepikt. Aan het begin vroeg ik of het dan moest door met overstrekte armen te gaan lopen plukken of met mijn handen te gaan lopen maaien. Dat moest niet (en ik illustreerde het met gebaren waarbij ik toch duidelijk mederuiters nadeed dacht ik). Toen probeerde hij wat uitteleggen, maar dat klopte niet helemaal met het beeld dat ik soms voorbij zie rijden.... Ook vroeg ik nog of hij niet vond dat een paard eerst recht moest zijn, voor hij aan de teugel kon (met zijn hoofd in de krul zei ik geloof ik zelfs). Hij beweerde dat als hij zo liep hij vanzelf recht gericht was. Anyway, het was wel een grappige discussie. Ook op de vraag wat is belangrijker: rechtrichten of dat krulletje kreeg ik geen duidelijk antwoord.
Was super
Hij straalt ook echt uit dat ie lekker zijn best aan het doen is voor je.