madelon31 schreef:yeh...ik heb prijs gewonnen....ik mag zeggen waar we met volgend buitenritje naar toe gaan![]()
![]()
Nou ehhh jij had maar 1x goed en Aniet de andere hoor
Maar goed, jij mag zeggen waar we heen gaan, ik ben ook de slechtse niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:yeh...ik heb prijs gewonnen....ik mag zeggen waar we met volgend buitenritje naar toe gaan![]()
![]()
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:bingooo![]()
wat bingo
je ging ook zo snel achter elkaar door
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:bingooo![]()
wat bingo
madelon31 schreef:AnitaJoeri schreef:wat bingo
bingo zullen we dat een keer gaan doen dat is lachen joh...in denhaag heb je van die zalen waar je bingo kan spelen endat gaat echt om goed geld hoor!
Heb het heeeel vaak met mijn werk gereden want bijna elke dag gaat er een bus naar een bingo toe.
Ja dat gaan we doen bingo spelen hihi![]()
AnitaJoeri schreef:14
Binar schreef:madelon31 schreef:
bingo zullen we dat een keer gaan doen dat is lachen joh...in denhaag heb je van die zalen waar je bingo kan spelen endat gaat echt om goed geld hoor!
Heb het heeeel vaak met mijn werk gereden want bijna elke dag gaat er een bus naar een bingo toe.
Ja dat gaan we doen bingo spelen hihi![]()
[/quote] Binar schreef:AnitaJoeri schreef:14
neej is niet goed. Het was 15![]()
Erg he, gewoon totaal ca 27 cm broek er af gehaald, ik voel me echt een klein smurfje....
Missch krijg ik dan volgend jaar weer
Binar schreef:nou voor die 1500 wil ik wel een avondje gaan bingoën
AnitaJoeri schreef:nou meiden het was me weer een genoegen,maar wijntje is op en anitje gaat naar bedje toe,morgen weer om 6 uur op truste
voor al dat aanpassen
vond ik wel tof
( maar ik geloof dat falli wel wil helpen ) moskaichamp schreef:goedemorgen allemaal![]()
bedankt John voor de handige weer update![]()
nous zeg, wat een centimeters, kan je dan niet beter korting vragenvoor al dat aanpassen
![]()
ga zo boodschappen doen en vanmiddag willen we de trailer laten maken. ga boer ff bellen of we vandaag langs kunnen komen.![]()
gister mn laatste dag op mn werk heb ik een parelli boek gekregenvond ik wel tof
![]()
maandag moet ik al gelijk van 9 tot 9 werken dus kan ik niet naar stal![]()
![]()
![]()
heeft piet gelijk een vuurdoop om alles alleen te doen![]()
![]()
( maar ik geloof dat falli wel wil helpen )
En je 1e dag meteen werken van 9 tot 9, dat is best wel heftig!! 
!
moskaichamp schreef:mijn trailer moet gemaakt worden. de lichten doen het niet!
boer is alleen niet echt behulpzaam hebben we zojuist uitgevonden dus piet gaat nu zelf wat proberen