Jaa laat ik me er ook weer eens mee gaan bemoeien We gaan wel lekker, met steeds minder mensen. Is echt iedereen zo goed in wedstrijdrijden? ((Ik voel me zielig )
Ik kryg waarscheinlijk een anders paardje er by (gus voor mijn zusje en ik een ander paard) een echt sport paard voor wedstrijdne dan mag ik weer erelid worden maar nj omdat k wedstrijd win goed haha vind het mega gaaf!!
komt nog.. mijn paardje had al gezeldschap op stal maar er moet nog wat gezocht worden.. ik krijg hem neit alleen maar met vriendin waar ik heel blij mee ben want alleen hebi k dr geen tijd voor haha maarja ik heb net pas toestemming gehad.. en dan moet er nog met de staleigenaar overlegt worden en dan met ouders er bij en dan moeten we iemand voor mijn zusje er bij zoeken die met haar gusta wil gaan verzrogen.. en dan pas kan er een paard voor ons gezocht worde
Heej waarom heb jij dat verschrikkelijk saaie boek niet, ik dacht dat dat voor alle opleidingen was Een hoofdtuk is al 50 blz. en die knakker die les gaf zei al dat het saai zou zijn
haha gaaf he want ik was al gestopt met gusta omdat ik dr helemaal ziek van werd.. ik kreeg helemaal niks van dr terug en ze was constant heel vevelend tegen my omdat ze het niet leuk vond dat ik iederx met haar wou rijden.. maar kik wil een paard om te trainen dus dat krijg ik nu!
Haha ja bedankt. Ik heb net toevallig nog een mailtje gelezen dat ik pas om kwart voor 12 op school hoef te zijn morgen. Ben benieuwd hoeveel anderen het ook hebben gelezen
ow ik krijg waarschijnlijk geen nieuw paard meer :S.. beetje vaag maar de meneer die altijd de paarden koopt wil er waarschijnlijk geen meer kopen..dan ben ik voortaan paardenloos.. haha