liberty schreef:ja idd, en kan ook wel kijken of ier iemand kan komen jureren oid
Dat zou helemaal mooi zijn als je dat voor elkaar krijgt. Dan weten we precies waar we nog aan moeten werken voor die enkele weken tot het NK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fair schreef:Die Phaddas was zeker een gaaf paard ja, ik speelde ook nog met de gedachte om te vragen of hij te koop was, maar vond eigenlijk dat ik het niet kon maken op zo'n moment.
Wat bij jullie gebeurde, gebeurde bij ons afgelopen kampioenschappen, het is echt balen. Ik vond het wel jammer bij jullie dat 1 meisje uit de groep daardoor niet meer ging rijden en het publiek ging afsnauwen, hoop dat ze dat volgende keer niet meer doet en dat iedereen eraan blijft rijden zodat het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Fair schreef:Die Phaddas was zeker een gaaf paard ja, ik speelde ook nog met de gedachte om te vragen of hij te koop was, maar vond eigenlijk dat ik het niet kon maken op zo'n moment.
Wat bij jullie gebeurde, gebeurde bij ons afgelopen kampioenschappen, het is echt balen. Ik vond het wel jammer bij jullie dat 1 meisje uit de groep daardoor niet meer ging rijden en het publiek ging afsnauwen, hoop dat ze dat volgende keer niet meer doet en dat iedereen eraan blijft rijden zodat het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.
borrie01 schreef:onze clinic van antoinette diks was echt heel leuk.
we reden eerst de proef en dan kregen we daarna nog even kort les van antoinette.
er konden hier en daar nog wat dingen veranderen in de proef en we hebben maandag een super leuk nieuw figuur in de proef gezet.
9mei is nog wel ffies maar ik heb er zin in.