Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:24

*LOL*

Zou wel leuk zijn een paar bokkers d'rbij, dan wordt 't misschien wat drukker in ons topic. Clown

(En toen konden we 't niet meer bijhouden Nagelbijten / Gniffelen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:13

Idd Vork

Vanavond weer knollenhobbelen, mij benieuwen op wie ik moet. Vorige keer moest ik op Jersey, wel een fijn paard maar heel anders.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:16

Heb vorige week ook op Jersey gereden, dat was effe eh... Anders... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga richting Stees Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:35

Hahaha grappig! Ze loopt wat strammer dan de andere paarden vind ik altijd. Ze is wel superlicht aan de hulpen, toen we moesten wijken schoot ze bij mij meteen zijwaarts aangezien ik Sum en Moon gewend ben Clown Arme Jers, maar ze is wel heel lief...naar mensen toe dan Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:34

Stacey houdt van schoffelen... Scheve mond

't Weiland ziet er niet uit, en 3x raden welke poownie tot aan d'r knietjes onder de bagger zat. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:34

Goeiemorreguh Vork

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:59

Eh..goedemiddag inmiddels....Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:00

Woow coole ava Lovers

Hahaha en Stees zat zeker met een onschuldig 'ikhebnietsgedaanhoor' hoofdje te kijken? Tong uitsteken

Gisteren op Summer gereden, het was een leuke les van Trudy. Lekker veel gedaan maar ik heb nu wel spierpijn zeg! Ook heb ik Charming nog gehoord maar niet gezien, we gingen bij de houten boxen kijken maar de lichten waren uit. Toen we bij de laatste box waren hoorden we haar alleen even briezen Vork Maar we vonden het zielig om de lichten aan te doen want volgens mij waren de meesten aan het slapen. Dus we lieten ze maar zo, volgende week kan ik haar mss wel zien.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:22

Ooeh pretty pics Lovers

Ja ik had me er eigenlijk ook wel op verheugd dat ik haar een knuffel kon geven, maar volgens mij lag ze en ik vind het altijd zo sneu als ze dan helemaal op gaan staan als ze zo lekker liggen.

Gelukkig voor jou is het zaterdagochtend dus zal ze vast al lekker wakker zijn. Geef haar maar een extra dikke knuffel van mij Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:25

Stees staat niet op hoor als ze ligt, ik moet d'r maar bij gaan zitten ofzo. Clown

Is wel sielugh als ze helemaal op gaan staan voor een knuffeltje ja, maar misschien is Charm ook wel zo'n typ dat daar niet voor op staat, dat weet ik niet eigenlijk. Tong uitsteken

Als ze wakker is en ik kom d'r tegen zal ik d'r wel een knuf geven van je. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:42

Thanx Lachen

Pff, weer een discussie over Touwhalsters. Een bokker vraagt of je ondanks de waarschuwing op de verpakking je paard vast mag zetten aan een touwhalster in de trailer. Nu is er een andere bokker die ophef begint te maken over dat normale halsters gevaarlijker zijn. Pff, soms kan je zo moe worden van sommige bokkers.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:48

Nou ik heb liever een gewoon goedkoop halster om in de trailer dan een touwhalster, stel je voor dat een paard in paniek raakt en gaat hangen, heb ik liever een kapot halster dan een paard met snijwonden. Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:43

Suus is lekker aan 't speuren op Inet.

Net nog een actiefoto gevonden van halfbroertje van Stees (Son of Maggie?). Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 12:32

Mogge Vork

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 13:38

Middag intussen Haha!

Heb even mijn stapel met tijdschriften doorgeworsteld, iemand nog interesse in Duitstalige Arabieren tijdschriften, Oude Amerikaanse Quarter Horse Journals en een aantal aflevering van de Bit?

Ik neem ze iig mee naar stal, Beau, heb jij misschien interesse? Je had de vorige stapel met Bitten ook gekregen, wat ik nu heb liggen is van 2004, bijna compleet, ik mis de December uitgave.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:26

Idd Goedesmiddags! Nou zeker weten dat ik interesse heb Haha! Hartstikke tof Trudy!

Ik hoor er btw helemaal bij nu: ik heb gisteren een Anky-jas aangeschaft Tong uitsteken Maar het was echt zo'n leuke jas en hij was in de uiterkoop dus ik moest die jas gewoon hebben! Ik ga even een plaatje opzoeken, kijken of ik het kan vinden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:37

Nu nog een Anky pad erbij, Anky bandages, Anky halster, Anky zadel en Anky hoofdstel... *LOL*

Ik heb Charm een knuf gegeven hoor van je. Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:38

Anky pet, Anky rijbroek, Anky cap, Anky sokken, Anky rijlaarzen...

Wat heeft Anky nog meer? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:53

Ooh dankjewel! Had ze nog iets bijzonders te melden? Tong uitsteken Weet jij eigenlijk waarom ze terug is?

Anky heeft echt gewoon veel te veel. Maar haar kleding is echt superleuk ontworpen. Heeft ze vast niet zelf gedaan. Ik kan helaas geen plaatje vinden, alleen van die jas in het groen maar dan is ie helemaal niet leuk. Ik heb em in het roze Lovers Maar met 1 ding zul je mij iig nooit zien en dat is een Anky pad, dat vind ik toch zo dom. Wat is er nu speciaal aan die dingen? Volgens mij worden ze gewoon gekocht vanwege de naam die erop staat Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:59

Jah ik gaf haar jouw knuffel en ze deed d'r oren naar achter, je hebt toch zeker niks onaardigs tegen Charm gezegd ofzo he? Clown

Ik weet niet waarom ze terug is eigenlijk. Nagelbijten / Gniffelen

Anky pads zijn ondingen, hoor vaak dat ze niet lekker liggen bij de schoft enzo. Toch denk ik dat als ik nog dressuur had gereden de kans er best in had gezeten dat ik op een roze Ankypad rondhobbelde (of niet, de pony waar ik op reed had wel een beroerde schoft), ik vind ze wel grappig om 1 te hebben ofzo, maar ik ken mensen met 20 van die pads...

*Rekent*

Da's dus (nieuwprijs) 1000 aan pads, da's mij echt teveel. Bloos

Ik geloof trouwens best dat 't vooral gaat om 't merkje, maar dat heb je met die Scapa dekjes ook, vind die echt lelijk, maar toch zijn er mensen die 50 euro uitgeven aan zo'n dekje. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:06

Oooh stoute Charm! Mss was ze wel boos dat ik haar heb gestoord in haar slaap Tong uitsteken

Da's echt niet meer normaal 20 van die pads! Ik weet het niet of ik er een zou hebben gekocht als ik nog dressuurmiep was. Denk eigenlijk van niet, maarja dat weet ik nooit zeker. Die Scapa vind ik juist weer leuk, dan wel de echte Scapa, niet die namaak van Happy Valley(?). Als ik dressuurmiep was gebleven had ik er zeker weten een gekocht. Die waren gister ook nog in de uitverkoop, wel 20% op een scapa dekje Nagelbijten / Gniffelen

Wat dat betreft zijn wij toch wel goedkoop uit als westernruiters, zadel, hoofdstel, pad en klaar. Je kan wel een leuk pad kopen maar veel zie je er toch niet van dus wat heeft het voor zin? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:10

Nee sorry Scapa vind ik echt niks, da's nog meer reclamebord dan Anky. Haha!

Ik denk dat die zachtroze Anky wel leuk zou passen bij 't valkje dat ik reed, maar als ik de verhalen zo hoor denk ik dat die zou gaan schuren op haar megaschoft. Nagelbijten / Gniffelen

Enne, goedkoop? Showhoofdstelletje met bakken zilver, showbit, zadel met zilver, showpads... Schijnheilig
Je kan 't zo duur maken als je zelf wilt hoor. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:13

Jaa, als je dan geen wedstrijden zou rijden Clown

Hahaha maakt niets uit hoor dat jij Scapa niet leuk vind. Roze is idd leuk bij valk, eigenlijk bij elk paard wel Haha! Maar als het zou schuren dan zou ik het denk ik niet erop wagen.

Op wie heb je btw gereden vandaag?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:15

Nouja recrea rijden kan ook met bakken zilver hoor, of elke dag een andere kleur pad en beenbescherming, vooral met leuke 3 in 1 beschermers ben je al gauw heel duur uit. Bloos

Twister btw. Knipoog Ging niet helemaal lekker aan 't begin maar later ging 't wat beter, geloof dat ik niet helemaal wakker was vanochtend.